yok böyle cbf150(sahibinden 6.500tl'ye satılık)

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Arkadaşlar yaptığınız yorumlara biraz dikkat eder misiniz.

Mal sahibinin malına biçtiği fiyattan bize ne?
Size uygun değilse "benim bütçeme göre biraz yüksek" dersiniz. Ama biçilen fiyata yorum yapamazsınız. Her malın bir satıcısı olduğu gibi bir alıcısı da vardır. Belki malın sahibi o fiyata satabilecek malını. Siz bu yorumlarla onun bu kazancına engel olduğunuzun farkında mısınız.

Şimdi kimse çıkıp "alacak kişinin kazık yemesini engellemiş oluruz" gibi fukara teselli bir laf etmeye kalkmasın. Alcak olan gözünü açar, iyice araştırır bunu değil başka motoru alır.

Diyeceğim o ki; satılık olan malın fiyatına yorum yapmak bizim haddimiz değildir. Herkes satacağı- alacağı malın hesabını yapabilecek düzeydedir.

gizel bir yorum tebrikler:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:25 ----------

Sahibi herşeyi özetlemiş artık daha lafa gerek yok bu saatten sonra:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
reklamın iyisi kötüsü olmaz.CBF 150 ilgimi çekmesede baktım inceledim ilanı, bence öyle veya böyle reklamını güzel yapmış motorun sahibi...
Ne kadar konuşulursada o kadar değer kazanıyor motor.:) Sahibi güle güle kullansın.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildigimiz cbf'nin altın semerlisi :p
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
6.500 verilmez maalesef en fazla sıfır fiyatının değeri kadar eder oda 4000 liradır.Sonuçta makina 23.000de ve ne kadar aksesuar olursa olsun.Adam sıfrını alır 1000tl masraf eder gene o hale getirir.Yanlışmıyım arkadaşlar?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6.500 verilmez maalesef en fazla sıfır fiyatının değeri kadar eder oda 4000 liradır.Sonuçta makina 23.000de ve ne kadar aksesuar olursa olsun.Adam sıfrını alır 1000tl masraf eder gene o hale getirir.Yanlışmıyım arkadaşlar?

Sırf üzerindeki LCD ses ve görüntü sistemi 1500 - 2000 TL arasinda.. fiyat konusu hakkinda yorum yapmak bana düşmez ama bu zevk işi bence.. Böyle bir makina toplamaya kalkarsaniz aşşagi yukari 6500 tl'ye denk gelir. Hazira konmak isteyenler için iyi bi fırsat olabilir..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
yahu arkadaş kırılmasın diye yazmamışsınız ama o para hayatta etmez ben 500 lük motoru o paraya vermedim 2005 modeldi 25 binde
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu arkadaş kırılmasın diye yazmamışsınız ama o para hayatta etmez ben 500 lük motoru o paraya vermedim 2005 modeldi 25 binde

Saygi duymak lazim. Alanada satanada hayirli olsun... ( acikcasi bende vermem )
 
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
53
o değilde motorsikletine ekran koymuş değişik olmuş :) sanki çakma touring gibi :p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Motor gerçekten güzel olmuş fiyata yorum yapmak Bana düşmez :cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Simdi ben Allah sahibine bagislasin diyecem.
Allah'in da kirk yilda bir duami kabul edecegi tutacak.
Motor Asubayah'in elinde patlayacak.:p
Demiyem madem.
Az ugrasmamissin be hocam helal olsun.
Valla bende olsa o motor rengini bile seçemezdin.
Agzina ederdim herhalde.:wiinkk::cat:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Simdi ben Allah sahibine bagislasin diyecem.
Allah'in da kirk yilda bir duami kabul edecegi tutacak.
Motor Asubayah'in elinde patlayacak.:p
Demiyem madem.
Az ugrasmamissin be hocam helal olsun.
Valla bende olsa o motor rengini bile seçemezdin.
Agzina ederdim herhalde.:wiinkk::cat:


:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bu CBF deki cihazlar 1000RR'ım da takılıydı, motoru satma kararı alınca söktüm ve elimdeki mevcut motora aktardım:cat:motorun ve aksesuarların bu saatten sonra kaçpara ettiği önemli değil, hobi amaçlı yapılmış uğraştım ve keyif alarak kullanıyorum, yorumların için teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bu CBF deki cihazlar 1000RR'ım da takılıydı, motoru satma kararı alınca söktüm ve elimdeki mevcut motora aktardım:cat:motorun ve aksesuarların bu saatten sonra kaçpara ettiği önemli değil, hobi amaçlı yapılmış uğraştım ve keyif alarak kullanıyorum, yorumların için teşekkür ederim:cat:

hocam ben şunu sorabilirmiyim bu ön sperliği nasıl taktınız aynısından bitanedaha üstüne koymuşsunuz nasıl monte ettiniz...ve fark ettimi yani görsellik güzel ama rüzgarı kesiyormu farkı oluyomu orjinal hali ile..?
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
hocam ben şunu sorabilirmiyim bu ön sperliği nasıl taktınız aynısından bitanedaha üstüne koymuşsunuz nasıl monte ettiniz...ve fark ettimi yani görsellik güzel ama rüzgarı kesiyormu farkı oluyomu orjinal hali ile..?

ikinci camı ölÇü ile delip monte ettik, rÜzgarı bayağı azalttı ve şık durdu tabi benim görüşüm aynısını kolayca yapa bilirsiniz ve orijinal gibi duruyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 ----------

Tv yerıne navıgasyon koysaymıs daha dogru olurmus ama guzel calısma bencede :))

navigasyona ihtiyacım yok:cat:
istanbul içi ve dışını avucumun içi gibi biliyorum işim gereği.
şehir dışında ise yol sormak için duraklamak o yöredeki insanlar ile sıcak iletişimden dolayı cihaza gerek duymuyorum:cat:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Benim ordaki amacım motoru kötülemek değildi.. Keşke herkesde böyle '2000 TL LİK aksesuarı olan motor olsa..'
Amacım kırmak değildi tövbe.. :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst