- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 344
sen ne ukala adamsın ya, nedir senin sıkıntın:silent: ben senin ilanından bahsediyorum ne okuyacam topiği bana cahil kalma diyecek kapasitede adammısın sen???
ben saçma sapan soru sormayın yazmak senin haddinemi yazmışım sen bana cvp olarak saçmalımışsın yazmışsın, ne sanıyosun sen kendini?? siyaha boyanmış bir paketçi motoruyla mı havalandın bu kadar? ankarada bu motorlarla pide,pizza dağatıyolar.. adamın asabını bozmayın insan gibi cvp yorum yazabilecekseniz yazın yazamıyosanız .......
Ne tuhaf insanlar var bu memlekette, ekonomik adaletsizliğin arası açıldıkça böyle tiki tipler daha da çoğalıyor. Paran varsa motorun, araban, evin, cep telefonun en pahalısındandır böyle kendini birşey sananların nazarında adamsın. Yazık bir zamanlar birileri tarafından böyle bir muameleye maruz bırıkılmış, şimdi kendi ezikliğini başkaları üzerinden tatmin etmeyemi çalışıyor. Toyluk eziklik yazık ya, garibin ömrü böyle geçecek ona üzülüyorum, mutlu olmak için prestij sahibi olaması gerektiğini falan düşünecek bir ömür bunların peşinde koşarken seveceği kadının bile öncelikle kalbine değil popülaritesine bakacak. Ya alın götürün beni uzaya sessiz bir uyduda inzivaya çekileyim, şu sinirim geçene kadar.