yok böyle cbf150(sahibinden 6.500tl'ye satılık)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğim kadarıyla cbf 250 lerin bile 2. eli 6,5 etmiyo yanlışmıyım
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
donanıma harcadığı parayı tam olarak kestiremiyorum fakat parası olan verebilir, kişisel tercihidir.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
ne olursa olsun ama sonuçta cbf 150.Tabi kişisel seçimleridir insanların tartışılmaz :p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Parası yüksek ama bildiğim kadarıyla..
O motorda yok yoktu hani:mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
BEN YENİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU
Sloganı güzel ama :mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bence yazık etmiş parsına hemde çok yazık o masrafa cbf 150 yi kat kat katlayacak ne motorlar alınır. aslında yapılanlar çok güzel şeyler ama çok da gereksiz buldum ama neticede zevk bu tartışılmaz.hayırlı müşteriler ne diim...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla şahsen hiçbir araca sıfırından daha yüksek para vermem. Hele ki bunun gibi 23000 km'de ise. Tamam çok güzel olmuş da ikinci el sonuçta.
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
benimki yanlızca varsayım biraz empati kurmaya çalışın:)
eşiniz veya sevgiliniz motoru bırakmanızı istiyor ne yaparsınız?

ben açarım sahibindene konuyu 5 milyarlık motoruma koyarım 7bin etiket hem motor elimde kalır hem de ilanı gösterir vijdan yaparım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst