yok böyle cbf150(sahibinden 6.500tl'ye satılık)

Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Benim ordaki amacım motoru kötülemek değildi.. Keşke herkesde böyle '2000 TL LİK aksesuarı olan motor olsa..' Benim yorumum köprüden kaçak geçişeydi..

Amacım kırmak değildi tövbe.. :rendeer:


köprüden kaçak geçtiğimi nereden biliyorsunuz,
plakamı vereyim karayollarından sorgulayın, ogs'ye kayıtlı ve cihazım olduğunu görünce yanlış yaptığınızı anlarsınız:rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Ben fiyatını geçtimde Tv konmasının mantığını anlamadım yolda tv nasıl izliceksin tv baksan kaza yaparsın yola baksan tv izliyemezsin ara ara baksan ne yoldan ne tv den bişey anlarsın.Yolda 1-2 saat durup filmmi izliyorsun acep:silent:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Ben fiyatını geçtimde Tv konmasının mantığını anlamadım yolda tv nasıl izliceksin tv baksan kaza yaparsın yola baksan tv izliyemezsin ara ara baksan ne yoldan ne tv den bişey anlarsın.Yolda 1-2 saat durup filmmi izliyorsun acep:silent:

tv değil o kamera sistemini tamamlayan ekran, çekim yaparken oradan görüyorsun ve durduğun yerde kayıt cihazı üzerinde yaptığın işlemleri ekran üzerinden görüyorsun he tabiki film klip yüklersem izlerimde ikiteker bu arkadaşalar abartmamak lazım:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saçma soru sormayın ne demek yha:silent: elindeki imkanları zorlamaya çalışan birine saçmala kardeşim git işine mi dedin/diyosun/diceksin??:silent: büyük harflerle böyle bi yazmak saygısızlığın daniskasıdır. motorun güzel ama sen samimi deilsin abicim.....
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
saçma soru sormayın ne demek yha:silent: elindeki imkanları zorlamaya çalışan birine saçmala kardeşim git işine mi dedin/diyosun/diceksin??:silent: büyük harflerle böyle bi yazmak saygısızlığın daniskasıdır. motorun güzel ama sen samimi deilsin abicim.....

işte bak sende saçmalamışsın kullandığın kelimelere dikkat et yorumların tamamını oku sonra cevap yaz, cahil kalma:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:56 ----------

sevgili moderatör arkadaşlar,
bu tarz yazı yazan arkadaşlar yüzünden bu topik içinde çatışma yaşanması kaçınılmazdır, insanların bir birini tanımadan yorum yapmasını yanlış buluyorum,
aynı topiği ben ilan verdiğimde sitede kendim açmıştım,
ilan sahibi ve site üyesi olarak sizden topiğin kapatılmasını rica ediyorum.:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
işte bak sende saçmalamışsın kullandığın kelimelere dikkat et yorumların tamamını oku sonra cevap yaz, cahil kalma:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:56 ----------

sevgili moderatör arkadaşlar,
bu tarz yazı yazan arkadaşlar yüzünden bu topik içinde çatışma yaşanması kaçınılmazdır, insanların bir birini tanımadan yorum yapmasını yanlış buluyorum,
aynı topiği ben ilan verdiğimde sitede kendim açmıştım,
ilan sahibi ve site üyesi olarak sizden topiğin kapatılmasını rica ediyorum.:rendeer:

dur yavv asubayah kardeş nereye gidiyosun:):cat: şahane topic olmuş, arada tuzu biberi ile:)

Duble cam süppermiş:) Ayrıca 2 adet Çanta:cat:

Emek vermişsin ve motoru sevmişsin belli ama ne yalan diyeyim ben yıkamaya bile üşenirim motorumu:p Senin amaçlarına uygun bir müşteri bulursun umarım, tam senin gibi düşünüp motorunu böyle yapmak isteyen biri ancak bu fiyatı verebilir diye düşünüyorum:)

Hayırlısı olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen ne ukala adamsın ya, nedir senin sıkıntın:silent: ben senin ilanından bahsediyorum ne okuyacam topiği bana cahil kalma diyecek kapasitede adammısın sen???
ben saçma sapan soru sormayın yazmak senin haddinemi yazmışım sen bana cvp olarak saçmalımışsın yazmışsın, ne sanıyosun sen kendini?? siyaha boyanmış bir paketçi motoruyla mı havalandın bu kadar? ankarada bu motorlarla pide,pizza dağatıyolar.. adamın asabını bozmayın insan gibi cvp yorum yazabilecekseniz yazın yazamıyosanız .......
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Arkadaşım Motora hakaret etmeyelim. Bizim Motorlarımızla da Pizza Dagıtılıyor. Önemli olan motorunu sevmek. Bütün Ameleler de de Sizin Çinlilerden var.Biz Gelip te Buna Vurgu yapıyormuyuz. Emege Azıcık Saygı ya. Vallahi Böyle polemikler ayıp.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emeğe saygı beklemek için önce karşınızdakine saygı göstereceksiniz!!! daha dk. 1 ilana saygısızca kelimeler yazmış biri saygı falan beklemesin, göremez. biz oraya motorun güzelmiş diyede yazdık direk saldırmış bana. biz adamına göre muamele çekmesini iyi biliriz...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yahu millet bu ilanı hatırlayan varsa ve fotoları varsa bana önden bi fotosu lazım, camın üstüne ikinci cam montelemeyi düşünüyorum bunda vardı model alacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam linki yada resmi varmı şu makinenin ya merak ettim vallahi
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yok metehan, bizim standart ön camın üstüne yine standart ön camlardan birini monteleme. yani ne uzun cam nede farklı boyutlarda bi ek siperlik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst