- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Pazar günü GT250R forumunda gezerken TEKTEKER_RAMCO yani Ramazan abimin motorunun yattığını ve ihtiyacı olan birine 3 ün 5 in lafını yapmadan verebileceğini yazdığını gördüm.Hemen mesajlaştık msn den konuştuk filan.Durdum aradım dedim ki;
Abi geliyim mi şimdi
Tamam dedi uyuyosa gel
saat akşam 9 bu arada, atladım ankara dan metroyla aştiye 11 e de bilet aldım
Sabah saat 4:30 da istanbul pendikteyim
Ramazan abim sağolsun 5 de pendikten aldı beni.Gittik motora baktık vs. forumun huzurunda söylüyorum kendisi gördüğüm en kaliteli motorcu ve insan :cat: Bana harbiden 3 ün 5 in lafını yapmadan verdi motorunu.Şuan anladım ki bi motordan çok bir insanlık görmüş oldum.:cat: Beni güzel şekilde uğurladıktan sonra otobana geldik.Ordaki resimler bende yok Ramazan abim görürse ekler 
Atladım mola vere vere ankaraya geldim.Tabi bi kere 5 km gibi bi hızla dönerken yavaşça yatırdım motoru.Ayna ve sinyal sizlere ömür :queen: Bir de plaka uçmuş
Neyse dedik nazarlığı olsun onlar da.
Ramazan abime tekrar tekrar teşekkür ediyorum :cat: :rendeer: :rendeer:
"Bir insan herşeyini kaybedebilir; annesini, babasını, arabasını, evini.Bunların hepsini kaybedebilirsin.Ama şerefini kaybedersen insanlığını da kaybedersin.İnsan dediğin şerefini kaybetmeyecek (aga
)."
Abi geliyim mi şimdi
Tamam dedi uyuyosa gel
saat akşam 9 bu arada, atladım ankara dan metroyla aştiye 11 e de bilet aldım
Atladım mola vere vere ankaraya geldim.Tabi bi kere 5 km gibi bi hızla dönerken yavaşça yatırdım motoru.Ayna ve sinyal sizlere ömür :queen: Bir de plaka uçmuş
Ramazan abime tekrar tekrar teşekkür ediyorum :cat: :rendeer: :rendeer:
"Bir insan herşeyini kaybedebilir; annesini, babasını, arabasını, evini.Bunların hepsini kaybedebilirsin.Ama şerefini kaybedersen insanlığını da kaybedersin.İnsan dediğin şerefini kaybetmeyecek (aga

