Yeni arkadaşım ve bana verdiği motosiklet :)

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Allah kaza bela göstermesin kardeşim , iyi günlerde kullanman dileğiyle..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
cahildim dünyanın rengine kandım .... konu arkadaşın yeni motoru bir kez daha hayırlı olsun bre
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ramazan abi gerçekten çok iyi bir insandır.Bu forum sayesinde aralık 2008 den bu yana kardeş gibiyiz.Allah kaza bela vermesin.Motorunuz hayırlı olsun.

Alper hani benim ciguliyi istiyordun 3'e 5'e bakmadan vereceğim bak.:cherry:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gökhan abi benm motor hayali suların derinliklerinde.. ailevi sebepler yüzünden ertelendi maalesef :salut:

Sırası gelir onun dert etme:cat: ,Cgl'yi de satacağım yoktu verdim ilanı bedavadan gidecek. Tırmanırız yine bozdağlara:wiinkk:
 

PAZ

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
13
Hayirli uğurlu olsun :) güle güle kullanman dileğiyle kazasız belasiz inşallah
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar herkesin mesajını okudum.:rendeer::rendeer::rendeer:
Motor almaya niyetlenen arkadaşlara iyi bir motordan çok iyi niyetli bir satıcı diliyorum. :rendeer:

yazdıkların için teşekkür ederim kaan.... yeni tanışdık ama ben ankaraya sen ise istanbula geldikçe görüşüp arkadaşlığımızı dostluğa çevirmeyi umuyo...

Resimler süper çıkmış abim Tuncay abime de selamlar :cat: Plaka da toplam 30 liraya çıkıyormuş abim sorun değil o :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kardeşim motosıkletını güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesın RAMÇO karedşimizede teşekkürler motosıkletı ile bırlıkte dostluğunu da vermiş :rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Allah kaza bela vermesin kardeşim iyi günlerde kullan ...

Rüzgarın bol tekerin düz basın :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
çok sağolun arkadaşlar :rendeer: :rendeer:
cahildim dünyanın rengine kandım .... konu arkadaşın yeni motoru bir kez daha hayırlı olsun bre
haklısın abim herkes kanmış dünyanın rengine...

kardeşim motosıkletını güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesın RAMÇO karedşimizede teşekkürler motosıkletı ile bırlıkte dostluğunu da vermiş :rendeer:
Aynen öyle abim. :cat:

Şimdi aklıma geldi motorun başına geldik ben tabi bakıyorum,anlamıyorum.Ramazan abi diyor şase numarasını kontrol et.Diyorum o ne:mrgreen: Diyo ki bak şurdan bakcan şurdakiyle şurdaki tutuyosa doğrudur :cherry: Haa diyorum iyiymiş :queen:Böyle böyle lastiklere filan baktık ama kararım iyiymiş motosiklet :p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Hayırlı olsun ShowDown, güle güle kullan :)

Hatırladığım kadarıyla sen iyi bir bisiklet kullanıcısıydın ve bu ilk motosikletin olmalı. Hiç deneyim yokken İsanbul'dan buraya gelmen gerçekten cesaret meselesi. 5 km hızla dönerken motoru yatırman da acemilik nedeniyle olabilir.

Dikkatli ol :cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hayırlı olsun, Ramazan kardeş yanlış yapmayacak dürüst bir insandır..Yüzyüze görerek tanımama istinaden yazıyorum..Ötesini bilmem..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı olsun ShowDown, güle güle kullan :)

Hatırladığım kadarıyla sen iyi bir bisiklet kullanıcısıydın ve bu ilk motosikletin olmalı. Hiç deneyim yokken İsanbul'dan buraya gelmen gerçekten cesaret meselesi. 5 km hızla dönerken motoru yatırman da acemilik nedeniyle olabilir.

Dikkatli ol :cat:

bencede ne cesaret yav...:p

hyo r modelin turu çok zayıf ve oldukca ağır...düşük hızlarda hamallık gibi geliyor makinayı sağa sola kırmak...trafikte tam bir eziyet...kıvrak değil...


hayırlı uğurlu olsun...Ramazan biraderimi yakınen tanır çok sever her konuda kefil olurum...şeker gibi bir adam...çok delikanlı ve dürüst bir insan...onun dostu olabilmek benim için şereftir...kusursuz insan var mı derler aha var işte bizim ramço bacanak...:p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
hayırlı olsun güle güle kullan

hocam r6s i satıyormusunuz bugün sahibindende ıspartadan satılık 19000 küsür km de siyah bir r6s gördümde z750 ilede takas yazınca aha dedim kesin forumdan HercuL , sarmadı sanırım r6s :)
hayırlısı olsun diyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst