Ramazan abi gerçekten çok iyi bir insandır.Bu forum sayesinde aralık 2008 den bu yana kardeş gibiyiz.Allah kaza bela vermesin.Motorunuz hayırlı olsun.
Ramazan abi gerçekten çok iyi bir insandır.Bu forum sayesinde aralık 2008 den bu yana kardeş gibiyiz.Allah kaza bela vermesin.Motorunuz hayırlı olsun.
Alper hani benim ciguliyi istiyordun 3'e 5'e bakmadan vereceğim bak.:cherry:
Gökhan abi benm motor hayali suların derinliklerinde.. ailevi sebepler yüzünden ertelendi maalesef :salut:
yazdıkların için teşekkür ederim kaan.... yeni tanışdık ama ben ankaraya sen ise istanbula geldikçe görüşüp arkadaşlığımızı dostluğa çevirmeyi umuyo...
haklısın abim herkes kanmış dünyanın rengine...cahildim dünyanın rengine kandım .... konu arkadaşın yeni motoru bir kez daha hayırlı olsun bre
Aynen öyle abim. :cat:kardeşim motosıkletını güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesın RAMÇO karedşimizede teşekkürler motosıkletı ile bırlıkte dostluğunu da vermiş :rendeer:
Hayırlı olsun ShowDown, güle güle kullan
Hatırladığım kadarıyla sen iyi bir bisiklet kullanıcısıydın ve bu ilk motosikletin olmalı. Hiç deneyim yokken İsanbul'dan buraya gelmen gerçekten cesaret meselesi. 5 km hızla dönerken motoru yatırman da acemilik nedeniyle olabilir.
Dikkatli ol :cat:
hayırlı olsun güle güle kullan