- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #41
Hayırlı olsun ShowDown, güle güle kullan
Hatırladığım kadarıyla sen iyi bir bisiklet kullanıcısıydın ve bu ilk motosikletin olmalı. Hiç deneyim yokken İsanbul'dan buraya gelmen gerçekten cesaret meselesi. 5 km hızla dönerken motoru yatırman da acemilik nedeniyle olabilir.
Dikkatli ol :cat:
Evet acemilikten yatırdım abim.Bir de kimse yardım etmediğinden tek başıma tutup kaldırdım o motoru.:queen: Ben onu nası kaldırdım hala hayret ediyorum yani 65 kilo adamım :cherry:
Aslında beklediğimden çok iyi sürdüm motoru.Eve dönerken bütün testlerden geçtik; yağmur,sis,soğuk,gece sürüşü :mrgreen:
Yanlız ben ankaraya geldiğimde bu adamlar yine kgs parası istedi 20 lira verdim otobana :queen:
bencede ne cesaret yav...
hyo r modelin turu çok zayıf ve oldukca ağır...düşük hızlarda hamallık gibi geliyor makinayı sağa sola kırmak...trafikte tam bir eziyet...kıvrak deği....
Mete abi senin yanına da gelip köfte yicektik de kısmet değilmiş bi dahaki sefere artık