Yeni arkadaşım ve bana verdiği motosiklet :)

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Hayırlı olsun ShowDown, güle güle kullan :)

Hatırladığım kadarıyla sen iyi bir bisiklet kullanıcısıydın ve bu ilk motosikletin olmalı. Hiç deneyim yokken İsanbul'dan buraya gelmen gerçekten cesaret meselesi. 5 km hızla dönerken motoru yatırman da acemilik nedeniyle olabilir.

Dikkatli ol :cat:

Evet acemilikten yatırdım abim.Bir de kimse yardım etmediğinden tek başıma tutup kaldırdım o motoru.:queen: Ben onu nası kaldırdım hala hayret ediyorum yani 65 kilo adamım :cherry:
Aslında beklediğimden çok iyi sürdüm motoru.Eve dönerken bütün testlerden geçtik; yağmur,sis,soğuk,gece sürüşü :mrgreen:
Yanlız ben ankaraya geldiğimde bu adamlar yine kgs parası istedi 20 lira verdim otobana :queen:

bencede ne cesaret yav...:p

hyo r modelin turu çok zayıf ve oldukca ağır...düşük hızlarda hamallık gibi geliyor makinayı sağa sola kırmak...trafikte tam bir eziyet...kıvrak deği....

Mete abi senin yanına da gelip köfte yicektik de kısmet değilmiş bi dahaki sefere artık :) :rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun kardeşim güzel günlerde kullanırsın inş:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
hayırlı olsun çok güzel makine.
Allah hepimize dürüst satıcı/alıcılar nasip etsin.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Çok hoş. Ben de çok güzel insanlar, hatta şimdi kardeşlerim olanları motosiklet vesilesiyle tanıdım. İnsanların birbirlerini sevdiklerini söylemeleri çok güzel bir şey. Her ikinizi de takdir ediyorum. Öncelikle dostluğunuz sonrasında da motorunuz ve paranız hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
hocam r6s i satıyormusunuz bugün sahibindende ıspartadan satılık 19000 küsür km de siyah bir r6s gördümde z750 ilede takas yazınca aha dedim kesin forumdan HercuL , sarmadı sanırım r6s :)
hayırlısı olsun diyelim.

yahu mt den hiçbirşey kaçmıyor =) aslında durum şöyle 30 km binebildim henüz bir zevk meselesi olmadı anlayamadım bile motoru bende açtım bir ilan dursun orda dedimki kendi kendime insanları neden benim güzel motorumdan mahrum bırakim =))
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Hayırlı olsun;

Avatarın altında, motor bölümünde, hala eski mesaj var;
Güncelle de yaz yeni motorunu..

Tecrübesizken 400km yol yapmak bana da riskli göründü, umarım güzel bir şekilde yetiştirirsin kendini veya daha iyisi eğitim alırsın.
Motorsiklet Yol Sanatı kitabını da şiddetle tavsiye ederim..
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
çok güzel diyaloglar, çok hoş anılar bunlar.
hayırlı uğurlu olur işallah motorun..
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Hayırlı olsuuun. Güle güle kullanın.. Aramızdan bi hyocu gidip baska hyocu geldi.. Kazasız belasız kullanın

Tabi bi kere 5 km gibi bi hızla dönerken yavaşça yatırdım motoru.Ayna ve sinyal sizlere ömür :queen: Bir de plaka uçmuş:p Neyse dedik nazarlığı olsun onlar da.

Bu tüm yenilerin başına geliyo galiba:p ben de 5-10 km gibi bi hızla dönüşte ters yönden araç gelip ön freni çok sıkınca yatmıştım..En büyük kazanız bu olsun.. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Hayırlı olsuuun. Güle güle kullanın.. Aramızdan bi hyocu gidip baska hyocu geldi.. Kazasız belasız kullanın

Bu tüm yenilerin başına geliyo galiba:p ben de 5-10 km gibi bi hızla dönüşte ters yönden araç gelip ön freni çok sıkınca yatmıştım..En büyük kazanız bu olsun.. Tekeriniz düz bassın.

sağolasın :)

Da şuan büyük bi problem var başımda.Plakayı kaybettim emniyete gittim adam diyor ki sen orjinal ruhsat gelmeden plakayı alamazsın,o da 1 aya anca gelir.Bi sigortacı da dedi ki sen belgeleri getir bana 70 lira + 30 liraya hemn ruhsatı ankaraya geçirelim hem de yeni plaka al.Anlamadım bu işi ben ya anlayan biri varsa yardım edebilir mi :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi senin yanına da gelip köfte yicektik de kısmet değilmiş bi dahaki sefere artık :) :rendeer:

keşke arayaydın be haco...:pale: neyse Allah gönlüne göre versin ...havalar soğuk az yatsın makina...:rendeer: almadna önce beni arasaydın ramçoya özel rica edip bi indirim daha alırdım...:p


sağolasın :)

Da şuan büyük bi problem var başımda.:

bi duş alaydın be aga gelmeden...:p
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yapılan alış veriş, her ikiniz için'de hayırlı olsun.

Motosikletini kazasız belasız kullanmanı dilerim..:cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sıkıştırsak YBR yi de verir mi acep

çirkin i zorlama ile satmadım... sadece satmayı düşündükten 12 saat sonra satıldı... çünkü kapalı garajımda yatıyordu ve çok uygun bir fiyata verdim motoru çünkü kaan buna değerdi....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:47 ----------

keşke arayaydın be haco...:pale: neyse Allah gönlüne göre versin ...havalar soğuk az yatsın makina...:rendeer: almadna önce beni arasaydın ramçoya özel rica edip bi indirim daha alırdım...:p




bi duş alaydın be aga gelmeden...:p

aga bittim bu kelimeye....

bu arada senden çok bahsettik kulanların çınladı.... ankaraya gidersek köfteler kaandan....:p:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst