- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 40
Yok yavv motor en fazla 100 yapar desene olsun sağlık olsun hava firitresi söksem hem hızda hemde ses de fark olurmu ve benzin artışı olurmu şuan km 100 bin yakıyor
nasıl 100 bin yakar kardeş
benim makine 65 bin yakıyor hem şehir içi hemde iki kişi bindiğimiz halde
ya sen fazla yüksek devirde vites değiştiriyorsun yada hava filtresinde problem var.
sürate gelincede benimki düz yolda rüzgarsız havada 110 diyor rampa aşağı 135 gördüm (tabi piston ha fırladım ha fırlıycam gibi gidiyordu
motorun hayırlı olsun bu arada ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin kardeş