ybr125 4 ve 5 inci vites de hiç hız yapmıyor nedense

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
40
:D Yok yavv motor en fazla 100 yapar desene olsun sağlık olsun hava firitresi söksem hem hızda hemde ses de fark olurmu ve benzin artışı olurmu şuan km 100 bin yakıyor

nasıl 100 bin yakar kardeş

benim makine 65 bin yakıyor hem şehir içi hemde iki kişi bindiğimiz halde
ya sen fazla yüksek devirde vites değiştiriyorsun yada hava filtresinde problem var.

sürate gelincede benimki düz yolda rüzgarsız havada 110 diyor rampa aşağı 135 gördüm (tabi piston ha fırladım ha fırlıycam gibi gidiyordu:) )

motorun hayırlı olsun bu arada ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin kardeş
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
sonra siteye yazıyonuz ybr mi? cbf? benim cbf oynanmamiş sadece hava filtresının kapagı cıkıktır 1, fites 35 2,fites 65 3fites 85, 4, fites 100,5,fites 120 düz yolda bayır aşşa işler deyişir bana inanmassanız digi boy abimiz soylesın yada m trayes arkadaşimiz yani suraya baglıcam konuyu motor rodajını duzgun yapcan ben alır almaz bastım rodak-j modaj hikaye ben 10,000 bini devirdim hiç arzam olmadı ....
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
geçmiş olsun sen motoru en iyi bi rektefiyeye sok derim anlasa anlasana bayiisi anlar ok:cat:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Yıbırım Da Ise Vites Aralıkları Sole 1vites 45 2vites 70 3.vites 95 4. Vites 120 5.vites 140 Bi Ara Videolu Gosterecem;)
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
5. viteste düz yolda 9500 devir'e çıktığım oluyor motorun 6000 deviri geçmemesi çok anormal kaldı ki ybr'nin max hızı düz yolda 100 110 arası değişiyor.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Bu denemeler sıfır motorla yapılıyorsa yazık günah o motora. Motor kaç km'de ?

sıfır motorda yapan zaten aklından şüpe etmek gerekir :) mesaj yazanların motorları en az 9000'i devirenler :)

sonra siteye yazıyonuz ybr mi? cbf? benim cbf oynanmamiş sadece hava filtresının kapagı cıkıktır 1, fites 35 2,fites 65 3fites 85, 4, fites 100,5,fites 120 düz yolda bayır aşşa işler deyişir bana inanmassanız digi boy abimiz soylesın yada m trayes arkadaşimiz yani suraya baglıcam konuyu motor rodajını duzgun yapcan ben alır almaz bastım rodak-j modaj hikaye ben 10,000 bini devirdim hiç arzam olmadı ....

ezik ybr'liler hee sen görürsün bakalım. seni devirmiyomuyum yolda giderken :)
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
37
Arkadaşlar Motoru 9-10 Devir Arası Vites Değiştirerek yolda gidiyorum 4 ve 5 vites hiç hız değişiklligi olmuyor 1 de 40 km 2 de 60km 3 de 80 km yapıyorum 4 de en faza 90 bazen oda olmuyor 5 atıyom 5 vitesde hiç hız varmı olmuyor nedendir sizce

dostum güzel bir karburator ayarı yaparsan düzelir.ybr bu başka şeye benzemez.herkesin motoru 100-110-120 yaparken seninkinin 90 ı geçmemesi olanaksız.yüksek devirde pistonlarda yanma verimli olmuyor demek ki.olan bu.sana tavsiyem şu ki önce karburator vidasını 1 tur saga çevir ve yola çık bak gelişmelere.sonra bir de aynı konuma getir ve 1 tur da sola çevir bak gelişmelere.hangisinde daha iyi performans verirse o yönde ayar çekmelisin.kolay gelsin.:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla ben bilmem kac bın devırde ne yapıyo :p Basıyorum gıdıyorr ne vıtes var ne devır gostergesı :p O yuzden yorum yapamıyacagım :p
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
benim ybr de 45 lik dişli var 3.viteste 100 dedirtiyorum artı 130 km hızıda görmüş bulunmaktayım..az daha öleyazdım oda ayrı konu tabi
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
12
Arkadaşım Bu sorun eskiden varmıydı yoksa sonradanmı oluştu. Vitesi 4 de son gaz vererek zorla 5'e at son gaz ver geri 4. vitese at mümkünse yokuş aşağı bir yol olursa daha rahat anlarsın eğer motorda öne doğru yığılma oluyorsa sorun yok eğer olmuyorsa dişli ya 4. vitesinkiyle aynı çapta yada diğer teknik bi arıza söz konusu.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
motoru en kısa zamanda götürüp karbürötör olsun sibob hava yarı olsun hepsini yaptırcam doğrusu ustaya durumu anlatacam kendisi yapsın yaza kaldı :d
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
13
sizin ybr lerde bi cinslik var demekki devir saatiyle ibreyi aynı ayarda ilerletmeyi deneyin ybr devirli kullanıldığı zaman güç iletir 4ü iyidirde 5 için aynı şeyi söyleyemicem
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşım Bence Gayet Normal.... Tabi Doksan Değilde Yüz Olması Gayat Normal... Hava Sartları Falanda çok önemli... Rüzgarsız Ve Düz Yolda Doksan Görüyorsa O Zaman Sorun Var
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sen çin malı 125 lik motora bi bin titremeyi ybr yle karşılaştır o zaman anlarsın titriyor mu titremiyor mu

bindim hacı bindim merak etyme çinmliler ybrnin yanina bile yaklaşamaz tireşimsizlikte:) ben sadece arkadasa 3. viteste 80 le giderken nasil titreşim olmaz diye anlatmak istedim:)sende bi cbf 150 ye bin bak bakalim hangisi daha konforlu:p
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar 3 gün önce motorun hava firitresini açtım bi baktım ki ne göreyim bi ton çamur bi görseniz bezle temizlenmez yani o derece cok camur vardı gittim hava firitresini söktüm su ile yıkadım hava firitresinide temizledim bi iyicene daha sonra motoru 2 saat çalıştırmaya çalıştım karburötere su kacmış galiba çalıştı sonunda ama devir 6 gecmiyordu ısıtmayı kapatınca ise devir 2 ecmiyordu istop ediyordu motoru hava firitresini yeniden çıkarıp bi iyicene sidim daha sonra motor çalıştı baya daha düzeldi bastın an devir 12 de :D hız durumu ise düz yolda rüzgarlı havada 3 viteste de 82 4 ise 100 yapıyor devir 10 oluryor 5 atıyom 100 de kalıyor simdilik dursun yazın güzel bi bakım yaptırcam
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
27
arkadaşlar bakın bendede 2008ybr war .sıfır aldım .hatta geçens ende 2007 sını almiştim sıfır.ben en son 127 gordum.oda bursa gemlik yolunda kafayı one egıp ayaklarımıarka basamaklara attım.makınayı 4 bıraz asılcaksınız hızını alınca 5.e çakacak sınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst