ybr125 4 ve 5 inci vites de hiç hız yapmıyor nedense

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar Motoru 9-10 Devir Arası Vites Değiştirerek yolda gidiyorum 4 ve 5 vites hiç hız değişiklligi olmuyor 1 de 40 km 2 de 60km 3 de 80 km yapıyorum 4 de en faza 90 bazen oda olmuyor 5 atıyom 5 vitesde hiç hız varmı olmuyor nedendir sizce
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dişli değişikliği varmı ?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Nasıl oluyor gaz yemiyor gibimi yoksa gaz yiyorda gitmiyormu
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
gaz yiyor ama 1 2 3 viteslerde 4 ve 5 de basıyom gitmiyor 90 geçmiyor 90 km yaptında ise zor yapıyor 3 viteste 80 yapıyor yani 4 de 100 yapması lazım

3 de 80 yapıyor devir 10 geliyor vitesi 4 çekiyorum 4 vitesde gazı azdan çoka doğru çıkarıyorum devir 6 zor zar geliyor
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
YBR'den hız konusunda beklentin çok fazla olması.5.viteste yapabileceğin en fazla hız 115 taş çatlasa 120.O da yokuş aşağı olur.Motorun normal hava şartlarında 5. viteste 100 km yapıyorsa problem yok demektir.Eğer 90'ı geçmiyorsa hava filtresini, karbüratörünü ve bujisini elden geçir derim.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tm teşekürler yeni aldıgın için ybr fazla bilgim yok ama motor süper 3 vitede 80 yapıyom tek titreme yok öyle motor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
4. viteste yapacagı en buyuk hızı yapar 5. vıtes onlarda motoru rahatlatmaz içindir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tm teşekürler yeni aldıgın için ybr fazla bilgim yok ama motor süper 3 vitede 80 yapıyom tek titreme yok öyle motor

gökhan!! motoru o'kadarda yorma istersen hem motorun ömrünü kısaltmış olursun.. devirli kullanmaya çalış bence vitesleri doğru devirlerde değiştirmeye bak :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
3. vites 80 görüyor diye zorlama yinede Evet gitmeye çok iyi gidiyor aslında ama motoru her zaman sıkıştırmanın bir alemi yok. Ben 4. viteste 95km/s gördüm. Üstelik redline girmemiştim bile düz yol tek kişi....

Her neyse hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız binmek nasip olur inşallah. Motoru zorlayıp yıpratma çapına göre güzel bir motor. Gereken gücü gerektiği zaman kullanman hem senin hemde motor için daha iyi.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
teşekürler arkadaşlar ben ilk bi deneyim dedim vitesi devir 7 veya 8 gelince değiştiriyorum sizce doğrumu birde vites 1 de giderken demir 7 gelince değiştircek bişey olurmu
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
eslls nbnm 4te 110 5 te 120 yi gördüm..ama bende performans açık hava filtresi fln var bunlarında etkisi var tabi motorun rodajıda önemli rodaj düşükl devirlerde yapılmışsa ne yaparsan yap o motor 100 ü geçmez :S
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
:D Yok yavv motor en fazla 100 yapar desene olsun sağlık olsun hava firitresi söksem hem hızda hemde ses de fark olurmu ve benzin artışı olurmu şuan km 100 bin yakıyor
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ya bnmki 120 bin yakıyo ama egsoz delik + açık hava filtresi var ama performansa dicek yoq
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
YBR'den hız konusunda beklentin çok fazla olması.5.viteste yapabileceğin en fazla hız 115 taş çatlasa 120.O da yokuş aşağı olur.Motorun normal hava şartlarında 5. viteste 100 km yapıyorsa problem yok demektir.Eğer 90'ı geçmiyorsa hava filtresini, karbüratörünü ve bujisini elden geçir derim.

ben öyle bi yokuş denkgetirdimki yokuş aşağı 130'a değidirip bıraktım kol çıkartcaz diye :queen::queen::queen:

tm teşekürler yeni aldıgın için ybr fazla bilgim yok ama motor süper 3 vitede 80 yapıyom tek titreme yok öyle motor

doğrudur. ama yakıtı artırır çok basmak. :)

ya bnmki 120 bin yakıyo ama egsoz delik + açık hava filtresi var ama performansa dicek yoq

delik egzoz ve açık filtreden bahsetmişin :) ybr topikine ya da buraya resim eklermisin senden rica etsem hakan kardeş? :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben öyle bi yokuş denkgetirdimki yokuş aşağı 130'a değidirip bıraktım kol çıkartcaz diye :queen::queen::queen:



doğrudur. ama yakıtı artırır çok basmak. :)



delik egzoz ve açık filtreden bahsetmişin :) ybr topikine ya da buraya resim eklermisin senden rica etsem hakan kardeş? :)

hacı allahini seversen 3. viteste 80 yaparken nasil titreme yok ya kendini paraliyo makina kı.ını yirtiyo resmen:queen:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
17
benim ybr'de aynı 3.viteste 80 km hızı çok rahatlıkla alıyor ama 4. ve 5.viteslerede enfazla 90 yapıo çokzor 100 ile 110 arası yani fazla bir hız bekleme ben beldeyamaha'ya bu konu hakkında mail attım bana test sonuçlarında max motorun 110 yapabildiğini söylediler oda rodajı iyi yapılırsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst