ybr125 4 ve 5 inci vites de hiç hız yapmıyor nedense

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim ybr'de aynı 3.viteste 80 km hızı çok rahatlıkla alıyor ama 4. ve 5.viteslerede enfazla 90 yapıo çokzor 100 ile 110 arası yani fazla bir hız bekleme ben beldeyamaha'ya bu konu hakkında mail attım bana test sonuçlarında max motorun 110 yapabildiğini söylediler oda rodajı iyi yapılırsa.

istanbul anadolu yakasinda gebzeden içmelere dogru gelirken cok güzel bi yokuş var o yokuşta allah ne verdiyse yardiriyorum en son 118 oluyor ama benim rekorum 120 tabi:)
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar bendede dayun space 125 var benim motorumda 3 .cü vites giderken 10.devirde 85 kmh yapıyor ama 4 ve 5 e atınca motor 6 bin devire düşüyor ve max hız 90 kmh sizce bu motor neden hız yapmıyor olabilr :pr:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben azcık anlatayım genellikle 1000 km ye kadar parçaları alıstırmak lazımdır bunun içinde deviri düşük tutmak gerekir ve ilk 750 kmde yağı değiştirilirde senin motordan geçmiş:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
walla ben düz yolda 120 yaptım ama uzun yoldu 6-7 km kdar bombos yol antalyalılar bilir otogarla 5m migros arası :D yokuş aşağı sınırları zorluyacamı düşünüorm ama belli olmas :S

02062008107qv3.jpg


02062008109jk3.jpg


02062008110zf9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hakan motorun güzelmiş bi cbf i bi cbr yi tutuyom en şokta benimkini:p ya şimdi arkadaş diyo benimki 90 ı geçmiyo o motoru alan ilk şahıs rodaj zamanında şehir içi kullandıysa motoru kıstıysa pistonları da ölece kısık kalmıştır uzun yola cıkarmadıysa ölece 90 larda gezer her motorun gidişi aynı olmaz zamanında zorlucan uzun yolda.
Bir şirket 2 adet araba almış bir kulanıcı deliymiş otobanda hep kapaklarmış öteki ise sakin sakin şehir içi trafik fln öle kullanırmış bi zaman sonra aracları kısa süreligine degişmişler ve o otobanda basan adam gazladıgında şok olmuş kendi arabası rahat 180 lere cıkarken bu arac 160 ı geçememiş herşey kullanıcıda biter 2. elinde sıkıntı bu
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar bende motoru 2. el almıştım aldığımız kişi bu motoru 0 aldığında bile 90 kmh yi geçmediğini söylüyor rodajdan olduğunu sanmıyorum bir kere motor hiç gaz yemiyoki 4. ve5.ci viteslerde 6bin deviri geçmiyo arkadşımda var 10 bin devirde 110 yapıyor o motorda aynı benimki ile
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Arkadaşlar.

Motorun hız kazanması için ne yapıyorsunuz. Gazı sonuna kadar açıp motorun hızlanmasını beklerseniz bu hata olur. Motor uğultulu çalışmaya başlayacak bir bozisyona kadar gaz açılır ve o şekilde hızlanması beklenir.

Deneyin göreceksiniz ki. Daha yüksek hızlara çıkacak daha az yakıt tüketeceksiniz.

Nerden mi biliyorum bende YBR kullanıyorum...
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
14
Arkadaşlar.

Motorun hız kazanması için ne yapıyorsunuz. Gazı sonuna kadar açıp motorun hızlanmasını beklerseniz bu hata olur. Motor uğultulu çalışmaya başlayacak bir bozisyona kadar gaz açılır ve o şekilde hızlanması beklenir.

Deneyin göreceksiniz ki. Daha yüksek hızlara çıkacak daha az yakıt tüketeceksiniz.

Nerden mi biliyorum bende YBR kullanıyorum...

kardeş haklısın:cat: tabiki birden gazı köklersen motor toplayamaz ama benim derdim bu değilki motor 4.ve 5 viteslerde gaz yemiyor :salut:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar Bügün motorla baya bi hızlı gitti ne oldu bende anlamadım 3 85 4 de ise 100 yaptı bende inanamadım 5 vitesde geldimde arabaya yaklaştım yavaşladım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim ybr ile 4. vites rekorum 105 km arkadaşlar acıbademden maltepe tarafina gelirken bi yokuş var ordan aşagi iniyorum 4. vitesteymişim ben 5 teyim saniyorum baktim devir saatinde 12 bine gelmiş:queen:Allah allah dedim 5. vitste buraya kadar gelmezdi ama sonradan bi daha attirdim heh dedim şimdi 5. vitsteyim yani 4. viteste biraz beklerseniz hafifde olsa egimli bi yolda 100 km görebilirsiniz ben biraz fazla bekledim 105 gördüm 4 te
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
benim 200 cc caracal yapıyor hemde cok yırtınmadan ayrıca karbüratör temizliği ve subab ayarı istediği halde
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
14
yaa arkadaşlar eğer benim motor 4. viteste 12 bin devir yapsa 120 yapar herhalde benim motorun hiç 8bin deviri geçtiğini görmedim 4 vitesteen fazla 8 bin devirde 90 yapıyor 5.ci viteste ise yine 90 ve devir 6ile 7 arasında kalıyor
anlıyacağınız gaz yemiyor bir kere sadece 105 gördüm oda rüzgar arkadan esiyodu devir 10 bine gelmişti way beee ::uzgunum:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
yaa arkadaşlar eğer benim motor 4. viteste 12 bin devir yapsa 120 yapar herhalde benim motorun hiç 8bin deviri geçtiğini görmedim 4 vitesteen fazla 8 bin devirde 90 yapıyor 5.ci viteste ise yine 90 ve devir 6ile 7 arasında kalıyor
anlıyacağınız gaz yemiyor bir kere sadece 105 gördüm oda rüzgar arkadan esiyodu devir 10 bine gelmişti way beee ::uzgunum:

Benzin filtren temizmi benim anladığım kadarıyla benzin yetişmiyor gibi
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu denemeler sıfır motorla yapılıyorsa yazık günah o motora. Motor kaç km'de ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst