ybr125 4 ve 5 inci vites de hiç hız yapmıyor nedense

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
8
bu kmlerde bi ibnelik var arkadaşlar benimkisi 9.500 devirde 100 arkadaşınki 120 yapıyor
bazı arkadaşlar diyor 90 ı geçmiyor aslında bazı ybrlerde 110 u gösteriyorr en iyi arabayla deneyin doğrulugu görün ben daha denemedim hangisi doğru bilmiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------

valla 110 u gördüm 20 km ibre farkını eklersek 130 kmh görmüşüm galiba
motor ybr 2005 22 binde 11.500 devir 130 5.vites bu arada
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Km ler farklı firmalar sürüyor piyasaya, sen eğer orjinali değiştirdiysen ondan kaynaklanıyor alabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu kmlerde bi ibnelik var arkadaşlar benimkisi 9.500 devirde 100 arkadaşınki 120 yapıyor
bazı arkadaşlar diyor 90 ı geçmiyor aslında bazı ybrlerde 110 u gösteriyorr en iyi arabayla deneyin doğrulugu görün ben daha denemedim hangisi doğru bilmiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------

valla 110 u gördüm 20 km ibre farkını eklersek 130 kmh görmüşüm galiba
motor ybr 2005 22 binde 11.500 devir 130 5.vites bu arada

forum adabına yakışmamış aslanım o ybr edebiyatın, ayrıca 2 senelik konuyu hortlatmışsın :farao:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
8
tmm olabilirr yazdıgımı hiçbiyerde alıntı yapmadım
pekii orjinel ybr 9.500 devirde 100mü 120 mi yapıyor bunu araba ile filam deneyen varsa yardımcı olabilirmi....
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
benim ybrde harbiden gitmiyor. 4. vitesde max devir 90 gidiyorum ruzgar filan varsa 5 e attınmı zaten yavaslıyor 90 da yapmıyor. Bayır asagı filan anca 110 120..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
2dh5oog.jpg
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
yakıtları litre olarak hesaplama zamanı çoktan geldi arkadaşlar. Benzin fiyatları aldı başını gidiyor... 3ay önce km de 10kr yakan motorun şimdi 12kr yakması normal:)
(oranlar sallamasyondur)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tmm olabilirr yazdıgımı hiçbiyerde alıntı yapmadım
pekii orjinel ybr 9.500 devirde 100mü 120 mi yapıyor bunu araba ile filam deneyen varsa yardımcı olabilirmi....

elektronik okuyuculu olmayan ibrelerde mutlaka sapma olur çünkü mekanik bir sistem, hele birde işin içine yan sanayi girdiyse ki ybr nin çok parçasının yan sanayisi var hatta tr ye hiç doğru dürüst orj parçası gelmiyor gibi (bende yaşadım)

9-10bin rpm arası benim ybr rüzgarın ve yolun durumuna göre 100km hız yapıyordu.

malesef torku o yüksek devirlede çok kaybettiği için 5. vitesde yol şartlarına göre hızı 85-90nı geçemiyor onun için 4. vitesde yardırma ihtiyacı duyuyorsunuz.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hız sorunu yaşayan YBR motorlu arkadaşlar. Bence motorlarınızı bir bakıma alın. Büyük ihtimal 5. viteste sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem beyine baktırmaları. Eksozda ise çıkış deliğinin altına matkapla bir delik daha açın. Motor biraz daha rahatlar. Ama abartmadan :))) Bakılacak bir yerde hava ayarı. Burda çok YBR gördüm ve hiç birinden 110-120 altına düştüğünü duymadım. Ki 135 görenler var ve yeni ESD ile de aynı km de gördüler.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
elektronik okuyuculu olmayan ibrelerde mutlaka sapma olur çünkü mekanik bir sistem, hele birde işin içine yan sanayi girdiyse ki ybr nin çok parçasının yan sanayisi var hatta tr ye hiç doğru dürüst orj parçası gelmiyor gibi (bende yaşadım)

9-10bin rpm arası benim ybr rüzgarın ve yolun durumuna göre 100km hız yapıyordu.

malesef torku o yüksek devirlede çok kaybettiği için 5. vitesde yol şartlarına göre hızı 85-90nı geçemiyor onun için 4. vitesde yardırma ihtiyacı duyuyorsunuz.


Abi bence senin ybr de bir sorun vardı 10000 devirde ybr 120 görüyor.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
8
şu hız problemini halledelim ya 9500 devirde kaç km yapıo :D benimki 100 bazıları 120 görüyor hangisi doğru öğrenmemiz lazım :)
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
4
geçler bende ybr 2009 model var benimkide 5.vitesde yol aşşağı 120 anca yapıyor birde motor açılmamış 15 km yol yapmış bundan sonra açılma ihtimali varmıdır
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ne yapması lazım kı zaten max 110 yapmıyormu o ykus asaa 120 yapar havalar soguk yazın dene 110 gorur o zaman
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
Ybr esd 5. Vites 5000 devir de 80 de sabit oluyor acaba gosterge paneli mi yanlis gosteriyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst