Hayırlı olsun foto yok mu?
Son zamanlarda R25 alan arkadaşlar R25 için trafik sigortası ücretlerini paylaşabilirmi acaba?
dün yaptırdım 830 tl axa
Valla arkadaşım ne güzel soru sormuşsun.Son zamanlarda R25 alan arkadaşlar R25 için trafik sigortası ücretlerini paylaşabilirmi acaba?
ilk trafik poliçeni yaptıracaksın sonra plka işleri 200 lira git kendin yap
Valla arkadaşım ne güzel soru sormuşsun.
Tam bende ona bakıcaktım.Arkadaşlar bide ruhsat plaka işini nasıl yaptınız ilk sigorta mı yoksa ruhsatmı5 gündür motor otoparkta deli olucam muameleci 450 TL istedi veremedim (Öğrencilik) ..
11.000 km dir üzerinde pirelli rosso 2 var
ben yeni aldım motoru her ihtimale karşı lastiği değiştirmek istiyorum
yarın zenn moto ya gideceğim michelin mi taktırayım yoksa rosso 2 devam mı edeyim
11bin km rosso2 için fazla bile şimdiye kadar bitmiş olması gerekirdi o lastiğin. Maddi durumunuz elveriyosa değiştirmekte fayda var. Lastik yüzünden oluşabilicek kazalar çok keyif kaçırıyor. Bu arada hayırlı olsun kazasız belasız kullanın![]()
Rosso 2 15 götürmeli
15den ince değişimeyin derim
Yolda kaymıyorsa sıkıntı yok
Rosso 2 15 götürmeli
15den ince değişimeyin derim
Yolda kaymıyorsa sıkıntı yok
gerçekten mi 11.000 km fazlamı
valla hiç haberim yoktu bundan ben michelin city grip kullandığım için 20.000 km diğer motorumda
bu tarz lastikler hakkında bilgim yok malesef
teşekkür ederim yarın zenn moto yolu gözüktü demekki bana
bu arada 2015 model lastik alsam sorun olur mu malum belki 2016 yoktur