Frenler gerçekten bu motora göre zayıf kalıyor.Kıyaslayacak olursam bir önceki motorum cbr 125 in frenleri daha iyiydi.Uzun yol olarak 180 km gittim artçılı olarak , bir defa mola verdim , çok yorduğunu söyleyemem,uzun yol yapılabilir bu motorla.Çift silindir olduğundan düşük cc motorlara göre nispeten fazla yakıyor ama 110/120 km hızla gidecek olursanız ortalama 3.8 / 4 lt civarı yakıyor.