Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
Frenler gerçekten bu motora göre zayıf kalıyor.Kıyaslayacak olursam bir önceki motorum cbr 125 in frenleri daha iyiydi.Uzun yol olarak 180 km gittim artçılı olarak , bir defa mola verdim , çok yorduğunu söyleyemem,uzun yol yapılabilir bu motorla.Çift silindir olduğundan düşük cc motorlara göre nispeten fazla yakıyor ama 110/120 km hızla gidecek olursanız ortalama 3.8 / 4 lt civarı yakıyor.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
Dayanamadım akrep slip on taktım bugün bende, sesi gayet tatmin etti beni 1 senedir orjinal egsozla kullandığım için tavsiye ederim durmadan patlıyor egzoz giderken dururken hafif 4 silindir motor sürüyor gibi hissettim biraz :))

0DEpmZ.jpg
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
2
Öncelikle herkese iyi forumlar. Zaman zaman bana gelen motor sevdası bu aralar epey arttı. 1 haftadır internette bulabildiğim bütün r25 konularını ve incelemelerini izledim. Nasip olursa 4-5 ay para biriktirip almayı planlıyorum. İlk motor tecrübem olucak. Gerekli eğitimi ve ekipmanları almadan üstüne çıkmayacağım. Gerçeğini hiç görmedim büyük ihtimalle de göremem çünkü bulunduğum ilde(trabzon)motor kullanan neredeyse yok. Kafamı kurcalayan bir soru var bugün bir tane mt7 gördüm. Neredeyse kükrüyo gibi sesi vardı ya da bizim burda pek motor olmadığından 600lük 1000lik ss'leri görmediğimden bana öyle gelmiştir. Biraz araştırdığımda onunda çift silindir olduğunu öğrendim. Acaba R25'ler de onun kadar ses çıkarabiliyor mu? İnternetteki bütün exhaustları defalarca dinledim de gerçekte duymayınca anlayamıyorum. :D
 
Katılım
28 May 2016
Mesajlar
17
Öncelikle herkese iyi forumlar. Zaman zaman bana gelen motor sevdası bu aralar epey arttı. 1 haftadır internette bulabildiğim bütün r25 konularını ve incelemelerini izledim. Nasip olursa 4-5 ay para biriktirip almayı planlıyorum. İlk motor tecrübem olucak. Gerekli eğitimi ve ekipmanları almadan üstüne çıkmayacağım. Gerçeğini hiç görmedim büyük ihtimalle de göremem çünkü bulunduğum ilde(trabzon)motor kullanan neredeyse yok. Kafamı kurcalayan bir soru var bugün bir tane mt7 gördüm. Neredeyse kükrüyo gibi sesi vardı ya da bizim burda pek motor olmadığından 600lük 1000lik ss'leri görmediğimden bana öyle gelmiştir. Biraz araştırdığımda onunda çift silindir olduğunu öğrendim. Acaba R25'ler de onun kadar ses çıkarabiliyor mu? İnternetteki bütün exhaustları defalarca dinledim de gerçekte duymayınca anlayamıyorum. :D

Elbette mt07 ile r25 arasındaki cc farkından dolayı-ikiside çift silindirli olsa bile- öyle bir kükreme olmayacaktır. Hatta R25 stock egzozda kükremeden ziyade bir vızıltı hakim:cherry: lakin benim hoşuma gidiyor uzun yolda kafa ağrıtmadığını düşünüyorum:) R25te daha güçlü bi ses elde etmek istersen katalitik konverör iptali ile takılan egzozlardan birini seçebilirsin.
Bkz: M4 Street Slayer Carbon Slip On Exhaust https://www.youtube.com/watch?v=bmudgW5smas
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Caddebostanda motorcu arkadaşlara bakıyorum dizlik yok mont yok tshirtle kullanıyorlar. Hepsi yürek yemiş helal.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Çok sıcak diye korumasız biniliyor mu motora ? Allah herkeze akıl versin diyorum.
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
http://www.yamahatr.com/yamaha-r25-ve-mt25-modelleri-geri-cagiriliyor/

Geri çağrılma demek ne demek ? Bize sıfır motor mu verecekler yoksa yaz sezonunu bizi motorsuz bırakıp zehir mi edecekler ?
 
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar...
ve bugün nihayet R25 lilerdenim diyebilirim.
beyaz kırmızı 2016 model bi makinem oldu
ben ankaradayım iç anadoluyu komple yamaha bayilerinei aramama rağmen
her bir bayii peşin sattıklarını ve vadede %3.5 ile %5 arasında komisyon aldıklarını söylediler
buda 16.000 tl lik makinayı 20.000 gibi rakamlara çıkarıyor.
ve nihayetinde fazla sözü uzatmayım...araştırdım ve izmir ödemişte peşin fiyatına 9 taksit yapan bir yamaha bayii buldum ve ankara dan taaa 860 km gittim ve aldım valla makinayı.he işin bi iyi tarafıda yolda gelirken rodaj işi tamamlandı.
sonra sigorta yaptırdım 820 tl axa sigorta
sonra ruhsat çıkarıyorum daha çıkmadı masref ne bilemediğim için yazmıyorum...
merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım... sağlıcakla kalın....
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
29
Kardesim hayirli olsun kazasiz belasiz. Bende ankaradayim ufak bi grup var numarani at ekleyim seni bulusuyoruz falan .
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar...
ve bugün nihayet R25 lilerdenim diyebilirim.
beyaz kırmızı 2016 model bi makinem oldu
ben ankaradayım iç anadoluyu komple yamaha bayilerinei aramama rağmen
her bir bayii peşin sattıklarını ve vadede %3.5 ile %5 arasında komisyon aldıklarını söylediler
buda 16.000 tl lik makinayı 20.000 gibi rakamlara çıkarıyor.
ve nihayetinde fazla sözü uzatmayım...araştırdım ve izmir ödemişte peşin fiyatına 9 taksit yapan bir yamaha bayii buldum ve ankara dan taaa 860 km gittim ve aldım valla makinayı.he işin bi iyi tarafıda yolda gelirken rodaj işi tamamlandı.
sonra sigorta yaptırdım 820 tl axa sigorta
sonra ruhsat çıkarıyorum daha çıkmadı masref ne bilemediğim için yazmıyorum...
merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım... sağlıcakla kalın....

hocam peşin fiyata taksit nasıl yaptırdınız kredi kartına mı acaba?
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Hayırlı olsun güle güle binin allah kaza bela vermesin inşallah bende yarın öğlen teslim alıcam kırmızı beyaz
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar...
ve bugün nihayet R25 lilerdenim diyebilirim.
beyaz kırmızı 2016 model bi makinem oldu
ben ankaradayım iç anadoluyu komple yamaha bayilerinei aramama rağmen
her bir bayii peşin sattıklarını ve vadede %3.5 ile %5 arasında komisyon aldıklarını söylediler
buda 16.000 tl lik makinayı 20.000 gibi rakamlara çıkarıyor.
ve nihayetinde fazla sözü uzatmayım...araştırdım ve izmir ödemişte peşin fiyatına 9 taksit yapan bir yamaha bayii buldum ve ankara dan taaa 860 km gittim ve aldım valla makinayı.he işin bi iyi tarafıda yolda gelirken rodaj işi tamamlandı.
sonra sigorta yaptırdım 820 tl axa sigorta
sonra ruhsat çıkarıyorum daha çıkmadı masref ne bilemediğim için yazmıyorum...
merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım... sağlıcakla kalın....

Bende inşallah seneye almayı düşünüyorum hocam hayırlı olsun bu arada tekeriniz düz bassın.
Resimlerle taçlandırırsanız konuyu çok güzel olur bence :)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
bundan sonra lastik harıç yapılabilecek pek bişey kalmadı :thumleft: akrapovic egzoz , ngk iridium bujiler ile yeni zincirimizde geldi
l1ZJ2k.jpg
[/url][/IMG]
PMD8k8.jpg
[/url][/IMG]
MJDNv2.jpg
[/url][/IMG]
bol aksesuarlu ve ful gırtlak diyenlere gelsin :cherry: :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst