Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Son zamanlarda R25 alan arkadaşlar R25 için trafik sigortası ücretlerini paylaşabilirmi acaba?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Hayırlı olsun foto yok mu?

dün kocaeli nden dönerken bu arkadaki pcx in sahibi
motora alışmada zorluk çektiğimden pcx le yolda beni tokatlamışlığı vardır

IMG_0792.jpg
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
https://youtu.be/ixwhlK6WwLA

Honda cbr250rr , yeni r25 e rakip. Mevcut cbr250r ile olucak iş değildi. Honda güzel makina ile geliyor. R25 250 sınıfını süpürunce hond mecbur kaldı. Fakat güzel makina olmuş eminim motor beygir güç hızlanma r25 le aynı olucak.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2016
Mesajlar
46
Bende aranıza bugün hoşgeldim 😀
Kısmetse perşembe yada cuma günü motorumu teslim alıcam. Sigorta axa 970 tl ödedim
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
5
Son zamanlarda R25 alan arkadaşlar R25 için trafik sigortası ücretlerini paylaşabilirmi acaba?
Valla arkadaşım ne güzel soru sormuşsun.
Tam bende ona bakıcaktım.Arkadaşlar bide ruhsat plaka işini nasıl yaptınız ilk sigorta mı yoksa ruhsatmı :) 5 gündür motor otoparkta deli olucam muameleci 450 TL istedi veremedim (Öğrencilik) ..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
33
Arkadaslar arka aks a koruma takozu taktım. O kadar dandik mal ki pronix böyle bir monte etme sekli yok neyse çıkardım attım. Takoz maşayı çizmiş ufaktan, faydasından cok zararı var. Bu çizikleri kapatan siyah boya tavsiye edecek varmi.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
8

Valla arkadaşım ne güzel soru sormuşsun.
Tam bende ona bakıcaktım.Arkadaşlar bide ruhsat plaka işini nasıl yaptınız ilk sigorta mı yoksa ruhsatmı :) 5 gündür motor otoparkta deli olucam muameleci 450 TL istedi veremedim (Öğrencilik) ..
ilk trafik poliçeni yaptıracaksın sonra plka işleri 200 lira git kendin yap
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
11.000 km dir üzerinde pirelli rosso 2 var
ben yeni aldım motoru her ihtimale karşı lastiği değiştirmek istiyorum

yarın zenn moto ya gideceğim michelin mi taktırayım yoksa rosso 2 devam mı edeyim
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
14
11.000 km dir üzerinde pirelli rosso 2 var
ben yeni aldım motoru her ihtimale karşı lastiği değiştirmek istiyorum

yarın zenn moto ya gideceğim michelin mi taktırayım yoksa rosso 2 devam mı edeyim


11bin km rosso2 için fazla bile şimdiye kadar bitmiş olması gerekirdi o lastiğin. Maddi durumunuz elveriyosa değiştirmekte fayda var. Lastik yüzünden oluşabilicek kazalar çok keyif kaçırıyor. Bu arada hayırlı olsun kazasız belasız kullanın :)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
11bin km rosso2 için fazla bile şimdiye kadar bitmiş olması gerekirdi o lastiğin. Maddi durumunuz elveriyosa değiştirmekte fayda var. Lastik yüzünden oluşabilicek kazalar çok keyif kaçırıyor. Bu arada hayırlı olsun kazasız belasız kullanın :)

gerçekten mi 11.000 km fazlamı

valla hiç haberim yoktu bundan ben michelin city grip kullandığım için 20.000 km diğer motorumda
bu tarz lastikler hakkında bilgim yok malesef

teşekkür ederim yarın zenn moto yolu gözüktü demekki bana

bu arada 2015 model lastik alsam sorun olur mu malum belki 2016 yoktur
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
14
Rosso 2 15 götürmeli
15den ince değişimeyin derim
Yolda kaymıyorsa sıkıntı yok

Olay sadece kayma olayı değil. Yumuşak hamurlu olduğundan içindeki tel yapısı ve lastiğin profil yapısı daha çabuk zarar görüyor 15 bin rosso2 için sağlıklı değil. Yanlış anlaşılmasın her lastik için değil bu rosso muadilleri için söylüyorum. Yüksek performans az ömür kısacası.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
14
gerçekten mi 11.000 km fazlamı

valla hiç haberim yoktu bundan ben michelin city grip kullandığım için 20.000 km diğer motorumda
bu tarz lastikler hakkında bilgim yok malesef

teşekkür ederim yarın zenn moto yolu gözüktü demekki bana

bu arada 2015 model lastik alsam sorun olur mu malum belki 2016 yoktur

Yumuşak hamurlu olmasından dolayı malesef city grip ve muadilleri gibi daha uzun ömürlü olmaz çünkü yüksek performans amaçlı kullanılıyor.
2016 taze lastik almanızda fayda var ama 2015tede düzgün muhafaza edilen bi bayiyse sıkıntı olmaz. Tazeliğinden ziyade rosso2'ler iki ayrı yerde üretiliyor. Brezilya ve Almanya. Brezilya üretimleri daha ucuz ve daha düz profile sahip. Kesinlikle almanya üretimi olanından alın iki arasında çok büyük farklar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst