Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2016
Mesajlar
13
Dediğiniz gibi kullanıcı kılavuzunda da yazıyor bunlar evet. Usta öyle deyince biraz işkillendim durumdan ama kararsızım yine de hangisini kullanacağım konusunda. Tabi ki kullanıcı kılavuzuna uygun şekilde yapılmalı bu tür uygulamalar ancak daha iyi bir yöntem varsa eğer gözardı edilmemeli bence.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Bu motorun ABS versiyonu gelmez dimi? ABS li R25 sanırım piyasayı yakıp geçerdi...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Ankarada ki arkadaslar yarin kizilcahamama gitmeyi dusunuyoruz gelmek isteyen varsa bana ulasabilir . guzel viraj da yapariz

Güzel bi gün oldu, kızılcahamam yollarında kargasekmez de biraz çılgınlıklar yaptık :D ara ara bu şekilde takılmayı planlıyoruz arkadaşlar.Katılmayı düşünen olursa ankarada, bana veya mustafa ya özelden numaranızı yollardanız gruba ekleyelim.Çoğu gruplar gibi çok boş muhabbet döndürmüyoruz, gerektiği kadar :)

Herkes' e iyi akşamlar..

13428579_10154276792484549_1435561550936837446_n.jpg
 
Katılım
12 Haz 2016
Mesajlar
1
slm arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım kırmızı beyaz şuan 1600 kmyi tamamladım ikinci haftasında ankaradaki etkinliklere hazırız artık
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Güzel bi gün oldu, kızılcahamam yollarında kargasekmez de biraz çılgınlıklar yaptık :D ara ara bu şekilde takılmayı planlıyoruz arkadaşlar.Katılmayı düşünen olursa ankarada, bana veya mustafa ya özelden numaranızı yollardanız gruba ekleyelim.Çoğu gruplar gibi çok boş muhabbet döndürmüyoruz, gerektiği kadar :)

Herkes' e iyi akşamlar..

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=a9b456ab05e66eb0519ccd0d250221a8&oe=57C8A9CF

cbr125den geçmişsiniz nasıl hocam cbrdan farkları neler :) cbra göre oturuş pozisyonu nasıl, alt devirlerde hızlanması nasıl, yakıt çok fark etti mi? oturuş pozisyonu rahat mı hayırlı uğurlu olsun :) Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
biz xmax grubunda iyiydik ya herkes yardımcı oluyodu bi soru sorduk hala cevap veren yok

kardeşlerim xmax 250 motorumun yanına vitesli güzel motor olarak r25 seçtim yarın almaya gidicem inşallah fakatt motor 1 adet kazaya karışmış sorun olurmu acaba?

xmax 250 ye yaptığım ufak değişiklikleri r25 içinde yapmayı düşünüyorum bmc hava filtresi ve akrapoviç egzoz

tüm paramı bu motora yatırıcam inşallah sorun çıkartmaz bana...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
29
Ilk once r25 guzel motor zaten sayfalarca konusuldu videolari falan izleyebilirsin kisacasi sorun cikartmaz memnun kalirsin . kaza konusuna gelince kazanin durumuna bagli tabiki ufak bi cizikden de kayit cikabilir sase gidon falan yamulmusdur yine kayit cikar . ufak bi kazaysa sorun olmaz ama buyuk biseyse baska r25e bakin benim fikrim ..
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Ilk once r25 guzel motor zaten sayfalarca konusuldu videolari falan izleyebilirsin kisacasi sorun cikartmaz memnun kalirsin . kaza konusuna gelince kazanin durumuna bagli tabiki ufak bi cizikden de kayit cikabilir sase gidon falan yamulmusdur yine kayit cikar . ufak bi kazaysa sorun olmaz ama buyuk biseyse baska r25e bakin benim fikrim ..

sadece grenaj değişimi araca yandan çarpmış grenaj değişimi yapılmış
tabi motoru almadan önce sürücem bi denicem

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

ben xmax 250 yi aldığımda kredi çektim ve o gündür tekrar para biriktirmeye başladım biliyodum scooter rahat güzel ama bi vitesli keyfini vermeyecekti

bende paramı denkleştirdim ve r25 e gönlüm kaydı

bütün paramı vericem ve sorun yaşarsam çok üzücü olur konuştuğum adam sağlam birine benziyor motoruma kefilim filanda motoru satıp parayı aldıktan sonra kim kimi tanır

kararsız kaldım
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
29
Motoru guzelce incele sur dene bi sorun olmazsa servisine gotur goster daha da icinde ukte olursa saglam isinin ehli bi usta bul birde ona goster motor durumuna falan herseyine bakar . bende 2el aldim 1200 km de hic bi sorun yasamadim allaha sukur . sen adama guvenecegine dedigim gibi bi kac yere goster iyice incelettir sonra al pisman olma
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Motoru guzelce incele sur dene bi sorun olmazsa servisine gotur goster daha da icinde ukte olursa saglam isinin ehli bi usta bul birde ona goster motor durumuna falan herseyine bakar . bende 2el aldim 1200 km de hic bi sorun yasamadim allaha sukur . sen adama guvenecegine dedigim gibi bi kac yere goster iyice incelettir sonra al pisman olma

aynen yamaha servisinde filan baktırayım en iyisi sonradan pişman olmiyim :)

heyecanlandım birden ninja250r sürdüm ama r25 daha torklu diyorlar hiç sürmedim tabi trafikte fark edilmesi için akrapoviç de takıcam hemen ertesi güne dediğim gibi r25+akrapoviç+bmc hava filtresi ve sigortası filan derken tüm param gidiyor keyfini alırsam ne mutlu hiç üzülmem
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler bugun şile yaptık yol güzel,bazı hayvan hafriyat kamyonlarıni saymazsam tabi. Güzel virajlar var ramazandan dolayı tenha tavsiye ederim. 180 e kdr çıktım düzlükte temiz gidiyor. Bu rota şehirici sıkılanlara ilaç gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
cbr125den geçmişsiniz nasıl hocam cbrdan farkları neler :) cbra göre oturuş pozisyonu nasıl, alt devirlerde hızlanması nasıl, yakıt çok fark etti mi? oturuş pozisyonu rahat mı hayırlı uğurlu olsun :) Allah kaza bela vermesin

Selamlar,
Oturuş pozisyonu cbr ile aşağı yukarı aynı hocam, sıkıntı yaşamazsınız.
alt devirleri cbr a göre ilginçtir daha ölü geliyor bana :) bilmiyorum kişiye göre değişiklik gösterebilir, algıya göre değişebilir fakat 7bin den sonrası gayet güzel tabi.Yakıt olarak da evet, güzel yakıyor ekonomik cbr ımdan sonra :D dün kızılcahamam dönüşü sıfırlamıştım, ankaraya vardığımda ortalamam 5,1 di.ortalama 140 150 ile geldik.
Çok teşekkürler, aklınızda varda düşünmeden alabilirsiniz :)
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
aynen yamaha servisinde filan baktırayım en iyisi sonradan pişman olmiyim :)

heyecanlandım birden ninja250r sürdüm ama r25 daha torklu diyorlar hiç sürmedim tabi trafikte fark edilmesi için akrapoviç de takıcam hemen ertesi güne dediğim gibi r25+akrapoviç+bmc hava filtresi ve sigortası filan derken tüm param gidiyor keyfini alırsam ne mutlu hiç üzülmem

Benim de kaza kaydı var. Biri park halinde iken öndeki araç 5km hız ile çarptı ve kafa demiri egildi. Parçalar kaliteli değil arkadaşlar ama alet 10 numara. Demem o ki kaza kaydı tutarı bile senin için bi gösterge olmasın çünkü parçalar pahali. Kaza fotoğrafları elinde var ise fotoğrafları da görmek iste. Şasi de motorda bi sıkıntı olmamışsa kazada ve tum problemli parçalar değiştiyse sıkıntı olmaz.grenaj dediğin şey plastik.sökülüp yenisi takılıyor.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
merhaba

ben çok düşündüm ve sabah uyandığımda motoru almaya gitmem gerektiğini düşündüm.ve artık r25 sahibiyim

xmax 250 nin yanına harika oldu kocaeli nden istanbul a getirirken o yoldu scooter ın vermiş olduğu rahatlık yoktu ama o heyecan o hız adrenalin anlatılamaz harika bi duygu şimdi akrapoviç siparişi verim yarın inşallah taktırıcam dahada güzel olucak

şuanda çok mutluyum
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
merhaba

ben çok düşündüm ve sabah uyandığımda motoru almaya gitmem gerektiğini düşündüm.ve artık r25 sahibiyim

xmax 250 nin yanına harika oldu kocaeli nden istanbul a getirirken o yoldu scooter ın vermiş olduğu rahatlık yoktu ama o heyecan o hız adrenalin anlatılamaz harika bi duygu şimdi akrapoviç siparişi verim yarın inşallah taktırıcam dahada güzel olucak

şuanda çok mutluyum

Güle güle bin dostum. Tekerine taş değmesin; )
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar tüm R25 camiasına selamlar sevgiler, ben de ikinci el bir R25 aldım aranıza katıldım. Bir Sorum olacak tecrübeli arkadaşlara.

Motoru 10000 km de aldım ve şuan 11500 km de. Üzerinde kimsenin memnun olmadığı fabrika lastikleri mevcut. 10000 km üstüne 1500 de ben yaptım :)Bu lastiğin ömrü ne kadardır sizce değiştirmelimiyim masraf da yapmak istemiyorum motoru değiştirmeyi düşünüyorum 3 5 bin km sonra ne dersiniz şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
merhaba

ben çok düşündüm ve sabah uyandığımda motoru almaya gitmem gerektiğini düşündüm.ve artık r25 sahibiyim

xmax 250 nin yanına harika oldu kocaeli nden istanbul a getirirken o yoldu scooter ın vermiş olduğu rahatlık yoktu ama o heyecan o hız adrenalin anlatılamaz harika bi duygu şimdi akrapoviç siparişi verim yarın inşallah taktırıcam dahada güzel olucak

şuanda çok mutluyum

Hayırlı olsun foto yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst