Dediğiniz gibi kullanıcı kılavuzunda da yazıyor bunlar evet. Usta öyle deyince biraz işkillendim durumdan ama kararsızım yine de hangisini kullanacağım konusunda. Tabi ki kullanıcı kılavuzuna uygun şekilde yapılmalı bu tür uygulamalar ancak daha iyi bir yöntem varsa eğer gözardı edilmemeli bence.
