Geçen ankara bayi beni aradı da yeni motor geldi diye, önce sevindim ne kadar çabuk geldi 2015ler diye, tam hesap numaralarını alıyodum ki 2015 değil mi diye sordum. kem küm yok bu 2014 dedi, bi de 14500den veriyor. Ben de kabul etmedim tabi, anlıycağın adam lansman motorlarını stok yapmış zammı beklemişama siyah renkler 2015tir diye tahmin ediyorum, sen yine de teyit et bence.
Bayi tahmini Mart'ın son haftası dedi. Motor 2015'tir herhalde 2014 gibi bir saçmalık yapmazlar. Lansman modelleri içinde 2014 olayı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
İşte bunlar da fotoğraflar. Allah almak isteyen herkese nasip etsin . Kazasız belasız inşallah.
http://i57.tinypic.com/2rcy8fc.jpg
http://i60.tinypic.com/29pewep.jpg
http://i58.tinypic.com/r1ep1e.jpg
İşte böyle insanlarda var.. Kendilerini akıllı sanan uyanık geçinen insanlar.. Akıl edip model yılı sormanız iyi olmuş hocam.. Para hesaba geçmiş olsa sorun yaşayabilirdiniz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
Hayırlı uğurlu olsun hocam.. Maşallah.. Allah kaza bela vermesin.. Tekeriniz yere düz bassın İnşallah..
Siyah motorun temizliği çok zor, kirlenmesi çok kolay hocam.. Elinizden bez düşmez..![]()
kardeş geziyoz da sadece geziyoz sanırım dediğin gibi
bu pazar güzel bi gezi planladık. eğer bi aksilik olmazsa orda çektiklerimden eklerim.
bu arada cbr ve yzf arasında seçimmi yapacaksın?
Arkadaşlar merhaba, r25 ile cbr 250 ve ninja 250 yi deneyip kıyaslayan oldu mu acaba? özellikle Son hız olarak?
Evet maddiyatı hallettiğim zaman CBR ve R25 arasında bir seçim yapacağım, inşallah o günler de gelecek![]()
StayAway hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Siyah da pek yakışmış![]()
rödaj süresinde motorun son hızını deniycek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum :farao:
alan arkadaşların hepsine hayırlı olsun, benim gibi almak isteyenlerede Allah nasip eder inşallah. almayı düşünen ama stok sorunu yaşayan arkadaşlar. alanya etkin ticarete 3 adet siyah geldi haberiniz olsun stoktan alabilirsiniz. ben ismimi yazdırmıştım ama şuan alacak durumum yok. almayı düşünen arkadaşlar için fikir olsun...
ya ben de bunu anlamıyorum. fuar zamanı bize Mart ortasında gelecek diyerek sattılar. şimdi birçok bayide motor olduğu bilgisi geliyor. ama bizim motorlardan hala ses yok. anlamak çok güç. keşke kaparo vermeseydim de şimdi gelenlerden alsaydım. neyse beklemeye devamale: