Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Geçen ankara bayi beni aradı da yeni motor geldi diye, önce sevindim ne kadar çabuk geldi 2015ler diye, tam hesap numaralarını alıyodum ki 2015 değil mi diye sordum. kem küm yok bu 2014 dedi, bi de 14500den veriyor. Ben de kabul etmedim tabi, anlıycağın adam lansman motorlarını stok yapmış zammı beklemiş :) ama siyah renkler 2015tir diye tahmin ediyorum, sen yine de teyit et bence.

İşte böyle insanlarda var.. Kendilerini akıllı sanan uyanık geçinen insanlar.. Akıl edip model yılı sormanız iyi olmuş hocam.. Para hesaba geçmiş olsa sorun yaşayabilirdiniz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Bayi tahmini Mart'ın son haftası dedi. Motor 2015'tir herhalde 2014 gibi bir saçmalık yapmazlar. Lansman modelleri içinde 2014 olayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

İşte bunlar da fotoğraflar. Allah almak isteyen herkese nasip etsin . Kazasız belasız inşallah.

http://i57.tinypic.com/2rcy8fc.jpg

http://i60.tinypic.com/29pewep.jpg

http://i58.tinypic.com/r1ep1e.jpg

Hayırlı uğurlu olsun hocam.. Maşallah.. Allah kaza bela vermesin.. Tekeriniz yere düz bassın İnşallah.. :)

Siyah motorun temizliği çok zor, kirlenmesi çok kolay hocam.. Elinizden bez düşmez.. :)
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
İşte böyle insanlarda var.. Kendilerini akıllı sanan uyanık geçinen insanlar.. Akıl edip model yılı sormanız iyi olmuş hocam.. Para hesaba geçmiş olsa sorun yaşayabilirdiniz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------



Hayırlı uğurlu olsun hocam.. Maşallah.. Allah kaza bela vermesin.. Tekeriniz yere düz bassın İnşallah.. :)

Siyah motorun temizliği çok zor, kirlenmesi çok kolay hocam.. Elinizden bez düşmez.. :)

Parayı gönderseydim kesin sıkıntı olurdu, çünkü esnaflık anlayışları çok kötü. Yamaha Türkiye ye de şikayet maili attım ama kaç gün oldu cevap gelmedi.
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
hayırlı olsun bebek gibi maşallah :)) iyikide siyahı beklemişim ohh :joker::flower: benim motordaki tek sıkıntım arka tekerde çamurluk olmaması olcak bizim yollar aşırı kötü temiz tutmak zor olcak
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Arkadaşlar merhaba, r25 ile cbr 250 ve ninja 250 yi deneyip kıyaslayan oldu mu acaba? özellikle Son hız olarak?
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
6
Hayırlı olsun gercekten attığın fotoğraflar beni siyaha bağladı yeni para biriktirmeye başladım nasip olur inşallah bizede tekerin düz bassın.
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
4 tane siyah yola çıkmıştı ben birtanesini aldım. Yani 1 günde gelmiyor.

Bu arada mavi bekleyenler için bir bilgilendirme yapayım. Yamaha genel merkez müşteri hizmetlerinin verdiği bilgiye göre mart ayı içerisinde şu an siparişi kesinleşen motorların tamamı teslim edilecekmiş fakat tam tarih vermiyorlar. Bende beklemek isyemediğim için siyah aldım. Zevkler kesinlikle tartışılmaz fakat siyah sanki maviden bile daha asil duruyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
kardeş geziyoz da sadece geziyoz sanırım dediğin gibi:)
bu pazar güzel bi gezi planladık. eğer bi aksilik olmazsa orda çektiklerimden eklerim.
bu arada cbr ve yzf arasında seçimmi yapacaksın?

Evet maddiyatı hallettiğim zaman CBR ve R25 arasında bir seçim yapacağım, inşallah o günler de gelecek :)

StayAway hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Siyah da pek yakışmış :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
son hız birinde 170 dir diğerinde 180 dir, çok bi fark olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Evet maddiyatı hallettiğim zaman CBR ve R25 arasında bir seçim yapacağım, inşallah o günler de gelecek :)

StayAway hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Siyah da pek yakışmış :)


ben cbr 250 kullandım kısa bir süre. şehir içinde kullandım ve 4. vitese kadar deneyebildim. nacizane düşüncelerim şöyle:
1- oturuş pozisyonu güzel. depoyu dizlerle çok rahatlıkla tam olarak kavrayabiliyorsun. bu hakimiyet hissi veriyor.
2- alt devirlerde tork güzel ama üst devirlerde özellikle 8 binden sonra çok belirgin titreşim var.
3- benim motor rodajda biliyosunuz ama altdevirlerde cbr 250 il arasında öyle aham şaham bi tork farkı göremedim ben.
4- malzeme kalitesi gayet güzel cbr de
5- çift silindirin tek silindire göre üst devirleri şahane. uzuyor yani. bence race bir makine devirli olur. ben titreşimden açamıyacaksam gazı bana göre değil.
6- mutalaka cbr 250 daha az yakar.
7- lastikler aynı zaten
8- tasarım olarak her zaman r25 derim.
son hıza gelince: r 25 in pist videoları var 186 civarını rahat görüyor. ama teknik olarak 190 ı geçmesi lazım uygun yol koşullarda. çünkü 7000 devirde 96 km hıza ulaşıyor. ama bence motosikletinizi aman ha !! limitlerinde hiç bir zaman kullanmayınnnn!!!!! hayatta kalın hep sürün. anladınız siz onu:)))
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
rödaj süresinde motorun son hızını deniycek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum :farao:

dün gece denedik . r25 180 - ninja 250 175 - cbr 250 178 oldu sıralama.
10991207_861387713905233_5209682082821009794_n.jpg
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
tebrik mi etmem gerek şimdi sizi :) rödajda olduğu için ben kıyamam şahsen
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
alan arkadaşların hepsine hayırlı olsun, benim gibi almak isteyenlerede Allah nasip eder inşallah. almayı düşünen ama stok sorunu yaşayan arkadaşlar. alanya etkin ticarete 3 adet siyah geldi haberiniz olsun stoktan alabilirsiniz. ben ismimi yazdırmıştım ama şuan alacak durumum yok. almayı düşünen arkadaşlar için fikir olsun...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadaşlar yaklaşık 300 km r25 tecrübem oldu kısaca özetleyeyim.
öncelikle motorda titreşim filan kesinlikle yok 3500le 6000 devir arası bazen hissedebiliyorsunuz ama gazı açtığınızda en yüksek devirde bile titreşim gibi bi sorununuz olmuyor.

oturuş pozisyonu rahat ancak kimsenin bahsetmediği bir konuya değinmek istiyorum. arka artçı koltuğu inanılmaz derecede rahat bu segment bi motorda ilk kez artçının bu kadar rahat oldugunu görebildim. ve frenlemesi çok başarılı lastikler irc olmasına rağmen güzel fren yapıyor , ancak ani frenlerde ırc önden kendini bi kaç kere bıraktı.

motor sesi 8000 binde sonra inceliyor inanılmaz tatlı bir sesi var sırf bu ses yüzünden perfromanslı kullanım ve yakıt tüketimi artıyor.

genel olarak kalitesi iyi ekranı çok güzel farın aydınlatması çok çok iyi.

arada sırada fan açıyor yazın sıcaklarda şehir içi sıkıştırmalarda fan sürekli açacaktır diye tahmin ediyorum

kendinizi birden 120 gibi süratlerde buluyorsunuz motora yeni başlayan arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmiyorum. cbr250 ve 250sl den kesinlikle bir tık üst segmentte bir motor. 250sl de kaliteli duruyor orasıda ayrı ama ufak.
şimdi gelelim yakıt tüketimi mevzusuna,
bugüne kadar bindiğim motorlar içinde en değişken yakıt tüketimine sahip bir motor r25
bastığınız zaman yakıyor basmadıgınız zaman gayet ekonomik.

şehir içinde 4 litre gibi rakamları yakalıyorum yalnız sakin alt devir kullanım ile buda cbr 250yle aynı tüketim değerine geliyor ( daha az yakana inanmıyorum)

şehir dışı 100-120 gidilirse 3.5 litre gibi bir tüketimi var tabi 80-90 gidebilirseniz çok daha az değerleri yakalıyorsunuz.

ama seri kullanılırsa sürekli üst devirlerden inilmezse 5-6 litre garanti yakıyor. hatta uzun yolda süürekli 170-180 gidilirse ortalama 6 dan asagı ınecegını sanmıyorum.

Not: motorumu sattım gayet memnundum ancak özel sebeplerden dolayı motor u belli bir süre bırakacagım ıcın sattım
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
20
alan arkadaşların hepsine hayırlı olsun, benim gibi almak isteyenlerede Allah nasip eder inşallah. almayı düşünen ama stok sorunu yaşayan arkadaşlar. alanya etkin ticarete 3 adet siyah geldi haberiniz olsun stoktan alabilirsiniz. ben ismimi yazdırmıştım ama şuan alacak durumum yok. almayı düşünen arkadaşlar için fikir olsun...

ya ben de bunu anlamıyorum. fuar zamanı bize Mart ortasında gelecek diyerek sattılar. şimdi birçok bayide motor olduğu bilgisi geliyor. ama bizim motorlardan hala ses yok. anlamak çok güç. keşke kaparo vermeseydim de şimdi gelenlerden alsaydım. neyse beklemeye devam :pale:
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
ya ben de bunu anlamıyorum. fuar zamanı bize Mart ortasında gelecek diyerek sattılar. şimdi birçok bayide motor olduğu bilgisi geliyor. ama bizim motorlardan hala ses yok. anlamak çok güç. keşke kaparo vermeseydim de şimdi gelenlerden alsaydım. neyse beklemeye devam :pale:

Aynı hataya ben de düştüm ki ben ta 31 ocak ta kapora verdim hala motor bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst