Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Tamam size güveniyoruz o zaman. Bilgilendirmelerınızın devamını bekliyoruz.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yakitin bi onemi yok acik yolda cbr ve sl250 nin canina okuduktan sonra:)

2 silindirin calisirken verdigi his ve 14 bin devir.

Fuarda ceo yamada ya arkadasim 1000 tl zamdamdan bahsetti ve latiklerinde berbat turk yollarinda cok kotu bi secim oldugunu vurguladi.

adamin cevabi 14 bin devir ve daha fazla performans var bu motorda, japon motosikleti oluşu ve bu daha fazla performans için istedikleri fiyatin normal oldugunda israr etti:)

Hatta birazda sinirlendi fiyat elestirisine, R25 e çok guveniyor adam ve 1000 tane saticagina inanmis.

bakalim ceo yamada hakli cikacak mi?

telden zor zannaat forum harfler kayiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Ne değişti ben anlamadım. Ninja 250 13500 devir ve çift silindirmotor üretti 2008 yılından 2013 yılına dek 33 hp güç üretti.hondayı açık yolda geçiyordu.titreşim yoktu. Yakıtı 100 km 1 lt fazlaydı. Ve bunu tek silindirli cbr sildi. Satış rekoru kırdı kawasaki tek silindir sl üretmek zorunda kaldı.
Şimdi yamaha 2 silindir motor yaptı 3 hp katarak bu kadar konuşmaya gerek yok. Alan alsın binsin. Honda işin kaymağını yaladı. Gerisine birşey kalmadı. Ninja çift silindir kullanan birisi olarak cbr torku ile daha zevkli şehir içi fırlama tek teker yapmak falan daha kuvvetli motor hissi veriyor. Ninjanın sesi güzeldi. Ama uzun yolda devirden dolayı bağırıyordu hep 7. Vites arardım.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
yakitin bi onemi yok acik yolda cbr ve sl250 nin canina okuduktan sonra:)

2 silindirin calisirken verdigi his ve 14 bin devir.

Fuarda ceo yamada ya arkadasim 1000 tl zamdamdan bahsetti ve latiklerinde berbat turk yollarinda cok kotu bi secim oldugunu vurguladi.

adamin cevabi 14 bin devir ve daha fazla performans var bu motorda, japon motosikleti oluşu ve bu daha fazla performans için istedikleri fiyatin normal oldugunda israr etti:)

Hatta birazda sinirlendi fiyat elestirisine, R25 e çok guveniyor adam ve 1000 tane saticagina inanmis.

bakalim ceo yamada hakli cikacak mi?

telden zor zannaat forum harfler kayiyor

Keşke Yamato'ya sorsaydınız japonyada denflasyon var bu neyin zammı ? birde trip atma deyip kel kafasına patlatsaydınız bir tane :)
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
11
ben şunu anlamıyorum kardeşim neymiş zam gelmiş öyle olmuş böyle olmuş
yav kardeşim ben 2012 de crf 250 l alacaktım 9500 tl den geldı bır buçuk ay sonra 10500 daha sonrada zam zam zam sene 2015 crf 13000 tl oldu
benim şahşi kanaatim şudur crf bile bu kadar prim yapıyorsa ki alternatifi var klx 250 wr 250 olmasına rağmen bu kadar zamlanıyorsa r 25 bana kalırsa 14500 eder ve bu sene cbr nin müşterisini alır açık net yok pahalıymış yok hakketmez miş ben takip ettim lansman fiyatından aldım artık fiyat konusunda yapmayın yorum tamam şikayetlerinizi dile getireceseniz gidin yamahaya mail atın olmadı eylem yaptın ......
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
az önce kaporayı verdım yarın yada öbürgün motor geliyor siyahı özellikle bekledim yoksa 13.500 den maviyide alabilirdim umarım herşey iyi olur kasımda askere gitcem askerden dönüncede yurtdışına çıkma ihtmalim çok yüksek bakalım askerden öncemi satcam sonramı :(
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
az önce kaporayı verdım yarın yada öbürgün motor geliyor siyahı özellikle bekledim yoksa 13.500 den maviyide alabilirdim umarım herşey iyi olur kasımda askere gitcem askerden dönüncede yurtdışına çıkma ihtmalim çok yüksek bakalım askerden öncemi satcam sonramı :(

hayırlı olsun. gayet memnun kalacağına eminim. Allah kaza bela vermesin de sen de keyifli mutlu sür motorunu kardeşim...
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
İyi Akşamlar arkadaşlar. Ben de bugün siyah sipariş verdim.
Bi aksilik olmaz ise yarın motor gelecek.
Obür gün teslim alacagım.
Bu arada çanakkaleli Mesut arkadaşım bi ara ozelden görüşelim.
Motoru alan arkadaşlarımız tecrübelerini paylaşırlar ise forum amacına daha iyi hizmet edecektir diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
20
İyi Akşamlar arkadaşlar. Ben de bugün siyah sipariş verdim.
Bi aksilik olmaz ise yarın motor gelecek.
Obür gün teslim alacagım.
Bu arada çanakkaleli Mesut arkadaşım bi ara ozelden görüşelim.
Motoru alan arkadaşlarımız tecrübelerini paylaşırlar ise forum amacına daha iyi hizmet edecektir diye düşünüyorum.

hangi bayiden aldın? öyle bir günde geliyor mu yaw :S
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Tamam arkadaşlar anladık, olması gerekenden pahalı tüm 250 cc' lerde olduğu gibi. Ama artık vallahi bıktım şu para mevzusundan. Para mevzusu yapacak arkadaşlar ayrı bir konu başlığı açsın ve oradan devam etsin lütfen.
R25 sahibi arkadaşların dikkatine! Arkadaşlar, BOL BOL RESİM İSTİYORUZ! Alamıyoruz bari görelim! Hiç mi gezmiyorsunuz motosikletlerinizle? Hiç mi videonuz yok yahu? :D
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
bazısı nazar değer falan diye koymuyomuş çok enteresan :) ben alıyım bol bol resim koyarım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Tamam arkadaşlar anladık, olması gerekenden pahalı tüm 250 cc' lerde olduğu gibi. Ama artık vallahi bıktım şu para mevzusundan. Para mevzusu yapacak arkadaşlar ayrı bir konu başlığı açsın ve oradan devam etsin lütfen.
R25 sahibi arkadaşların dikkatine! Arkadaşlar, BOL BOL RESİM İSTİYORUZ! Alamıyoruz bari görelim! Hiç mi gezmiyorsunuz motosikletlerinizle? Hiç mi videonuz yok yahu? :D
kardeş geziyoz da sadece geziyoz sanırım dediğin gibi:)
bu pazar güzel bi gezi planladık. eğer bi aksilik olmazsa orda çektiklerimden eklerim.
bu arada cbr ve yzf arasında seçimmi yapacaksın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

220 km yol yaptım daha 2 çizgi var göstergede.sanırım yol bilgisayarı doğru ölçüyor.3.8 3.9 gösteriyor. Rodajdayken bile yaklaşık olarak 14 lt=350 km gidecek gibi.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
42
İllede mavi-beyaz diye ısrar edip 20 gün daha beklemeyi göze almama rağmen bugün bayiye gelen siyahı görüp vuruldum. Ödemeyi yaptım . Faturaları henüz gelmediği için plaka işlemlerini başlatamadık , bir ihtimal yarın.

Fotoğraf bekleyenler için telefonumdan fotoğrafları alıp ekleyeceğim , hepimizin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler inşallah...
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
İllede mavi-beyaz diye ısrar edip 20 gün daha beklemeyi göze almama rağmen bugün bayiye gelen siyahı görüp vuruldum. Ödemeyi yaptım . Faturaları henüz gelmediği için plaka işlemlerini başlatamadık , bir ihtimal yarın.

Fotoğraf bekleyenler için telefonumdan fotoğrafları alıp ekleyeceğim , hepimizin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler inşallah...

Hayırlı olsun kazasız belasız. Karar vermek için motoru canlı görmek lazım her zaman. Bi dahaki partinin 20 gün sonra gelceğini nerden duydunuz bayi mi söyledi? Bir de sizin aldığınız motor 2015 değil mi?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
İllede mavi-beyaz diye ısrar edip 20 gün daha beklemeyi göze almama rağmen bugün bayiye gelen siyahı görüp vuruldum. Ödemeyi yaptım . Faturaları henüz gelmediği için plaka işlemlerini başlatamadık , bir ihtimal yarın.

Fotoğraf bekleyenler için telefonumdan fotoğrafları alıp ekleyeceğim , hepimizin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler inşallah...

Hayırlı olsun kardeş hoşgeldin aramıza. Ben de canlı görmedim daha siyahı. Merak ediyorum valla.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
42
Hayırlı olsun kazasız belasız. Karar vermek için motoru canlı görmek lazım her zaman. Bi dahaki partinin 20 gün sonra gelceğini nerden duydunuz bayi mi söyledi? Bir de sizin aldığınız motor 2015 değil mi?

Bayi tahmini Mart'ın son haftası dedi. Motor 2015'tir herhalde 2014 gibi bir saçmalık yapmazlar. Lansman modelleri içinde 2014 olayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

İşte bunlar da fotoğraflar. Allah almak isteyen herkese nasip etsin . Kazasız belasız inşallah.

2rcy8fc.jpg


29pewep.jpg


r1ep1e.jpg
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
Bayi tahmini Mart'ın son haftası dedi. Motor 2015'tir herhalde 2014 gibi bir saçmalık yapmazlar. Lansman modelleri içinde 2014 olayı.

Geçen ankara bayi beni aradı da yeni motor geldi diye, önce sevindim ne kadar çabuk geldi 2015ler diye, tam hesap numaralarını alıyodum ki 2015 değil mi diye sordum. kem küm yok bu 2014 dedi, bi de 14500den veriyor. Ben de kabul etmedim tabi, anlıycağın adam lansman motorlarını stok yapmış zammı beklemiş :) ama siyah renkler 2015tir diye tahmin ediyorum, sen yine de teyit et bence.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
42
Geçen ankara bayi beni aradı da yeni motor geldi diye, önce sevindim ne kadar çabuk geldi 2015ler diye, tam hesap numaralarını alıyodum ki 2015 değil mi diye sordum. kem küm yok bu 2014 dedi, bi de 14500den veriyor. Ben de kabul etmedim tabi, anlıycağın adam lansman motorlarını stok yapmış zammı beklemiş :) ama siyah renkler 2015tir diye tahmin ediyorum, sen yine de teyit et bence.

Siyah renk lansman motoru gelmedi, sadece lansman motorları 2014 tü . Bu varsayımdan bunların 2015 olduğunu düşünüyorum. Uyandırdığınız iyi oldu mutlaka sorarım yarın ancak sanmıyorum bunlarda bir kelek çıkacağını.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst