yakitin bi onemi yok acik yolda cbr ve sl250 nin canina okuduktan sonra
2 silindirin calisirken verdigi his ve 14 bin devir.
Fuarda ceo yamada ya arkadasim 1000 tl zamdamdan bahsetti ve latiklerinde berbat turk yollarinda cok kotu bi secim oldugunu vurguladi.
adamin cevabi 14 bin devir ve daha fazla performans var bu motorda, japon motosikleti oluşu ve bu daha fazla performans için istedikleri fiyatin normal oldugunda israr etti
Hatta birazda sinirlendi fiyat elestirisine, R25 e çok guveniyor adam ve 1000 tane saticagina inanmis.
bakalim ceo yamada hakli cikacak mi?
telden zor zannaat forum harfler kayiyor
az önce kaporayı verdım yarın yada öbürgün motor geliyor siyahı özellikle bekledim yoksa 13.500 den maviyide alabilirdim umarım herşey iyi olur kasımda askere gitcem askerden dönüncede yurtdışına çıkma ihtmalim çok yüksek bakalım askerden öncemi satcam sonramı![]()
hayırlı olsun. gayet memnun kalacağına eminim. Allah kaza bela vermesin de sen de keyifli mutlu sür motorunu kardeşim...
İyi Akşamlar arkadaşlar. Ben de bugün siyah sipariş verdim.
Bi aksilik olmaz ise yarın motor gelecek.
Obür gün teslim alacagım.
Bu arada çanakkaleli Mesut arkadaşım bi ara ozelden görüşelim.
Motoru alan arkadaşlarımız tecrübelerini paylaşırlar ise forum amacına daha iyi hizmet edecektir diye düşünüyorum.
kardeş geziyoz da sadece geziyoz sanırım dediğin gibiTamam arkadaşlar anladık, olması gerekenden pahalı tüm 250 cc' lerde olduğu gibi. Ama artık vallahi bıktım şu para mevzusundan. Para mevzusu yapacak arkadaşlar ayrı bir konu başlığı açsın ve oradan devam etsin lütfen.
R25 sahibi arkadaşların dikkatine! Arkadaşlar, BOL BOL RESİM İSTİYORUZ! Alamıyoruz bari görelim! Hiç mi gezmiyorsunuz motosikletlerinizle? Hiç mi videonuz yok yahu?![]()
İllede mavi-beyaz diye ısrar edip 20 gün daha beklemeyi göze almama rağmen bugün bayiye gelen siyahı görüp vuruldum. Ödemeyi yaptım . Faturaları henüz gelmediği için plaka işlemlerini başlatamadık , bir ihtimal yarın.
Fotoğraf bekleyenler için telefonumdan fotoğrafları alıp ekleyeceğim , hepimizin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler inşallah...
İllede mavi-beyaz diye ısrar edip 20 gün daha beklemeyi göze almama rağmen bugün bayiye gelen siyahı görüp vuruldum. Ödemeyi yaptım . Faturaları henüz gelmediği için plaka işlemlerini başlatamadık , bir ihtimal yarın.
Fotoğraf bekleyenler için telefonumdan fotoğrafları alıp ekleyeceğim , hepimizin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler inşallah...
Hayırlı olsun kazasız belasız. Karar vermek için motoru canlı görmek lazım her zaman. Bi dahaki partinin 20 gün sonra gelceğini nerden duydunuz bayi mi söyledi? Bir de sizin aldığınız motor 2015 değil mi?
Bayi tahmini Mart'ın son haftası dedi. Motor 2015'tir herhalde 2014 gibi bir saçmalık yapmazlar. Lansman modelleri içinde 2014 olayı.
Geçen ankara bayi beni aradı da yeni motor geldi diye, önce sevindim ne kadar çabuk geldi 2015ler diye, tam hesap numaralarını alıyodum ki 2015 değil mi diye sordum. kem küm yok bu 2014 dedi, bi de 14500den veriyor. Ben de kabul etmedim tabi, anlıycağın adam lansman motorlarını stok yapmış zammı beklemişama siyah renkler 2015tir diye tahmin ediyorum, sen yine de teyit et bence.