YAMAHA ybr 125 mi yoksa kanuni freedom 200 mü alsam

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
ne 90 i ne 100 ü hacı hafif egimli yolda 122 görmüştür benim ybr em bunu sana kanitlardim ama elimde foto makinesi yada vidyo kaydi yapabilecek bi cihaz yok.... yoksa bu bi gercek yani ben o motorun 30 bin km den sonra daha kolay bi şekilde 120 km ye ulaşacagina inaniyorum...

freedomu kötülemdim kötülememde benim karşi çiktigim ybr ile kıyaslanmasi fredomun kırk fırın ekmak yemesi gerek ybr ile ayni cümlede kullanilmasi için fredoom 140-150 yapsa ne olcak kontrolsüz güç güç degildir

122 görmüşsünüzdür.İnanırım.:) İllede fotoya gerek yok.:) Fakat neden freedomun 40 fırın ekmek yemesi lazım? Ben de bunu anlamıyorum:silent: Bence bu motor verilen parayı hakediyor. Seri motor, vibrasyonu çok çok azaltmışlar. Balansör sistemi var ve bir de vida bağlantı noktalarına lastik takoz yerleştirmişler. + Tüm vitesleri doldurabiliyor.Diğer çin malları gibi vibrasyondan gevşeyen hiçbir vidası olmadı! Tüm samimiyetimle söylüyorum.Saygılar:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
Eger motora evden işe işden eve arada hafta sonları yakın yelerse geziler,fazlada zorlamam diyorsan(burada zorlama kelimesi hep orta devirlerde kullanım degil.yani mantıklı kullanım.Gerektigi yerde gerektigi vites devir hız gibi)fazla km yapmam diyorsan ve birazda motordan anlıyorsan fredom u tercih etmende bi anormallik yok ama arada fazlada bir fiyat farkı yok ybr ile.üstelik aynı motor aynı şase birtek grenej var 3400 ytl.grenaj 400 ytl.Bak ben ybr kullanıcısıyım.bakım aralıgı 3000 km.Sübop ayarı diye bişey bilmiyorum.100000 km yi devirdim daha motor yağ yakmıyor.Sinyal ampülüm degişmedi,lastik göbek bilyalarım degişmedi,debriyaj balatası degişmedi,gaz teli degişmedi.debriyaj teli degişmedi, KM TELİ BİRKEZ DEGİŞTİ,akü bitti zannettim korna çalmıyor diye meger kornadanmış akü taktık orjnl aküsü duruyor arada şarz ediyorum;He her ybr de aynı olacak diye bişey yok.Çin malı kötü diyede bişey yok.Kaliteyi fiyatda belirlemiyor.Fiyat yalnızca satıcının belirlemedigi piyasanın zorladıgı birşey.Şimdi 200 cc lik motoru 2.000 ytl verselar aynı marka 125 cc ligi kaça verecek.2.000 ytl ye sattıgı malın garanti kapsamında her teknık arızası nı finanse edebilecekmi.Fredom da en begendigim lastik ebatları.Kese senin zevk senin.Ama al bi ybr çity derim.Begenmezsen satar fredom alırsın.Çok rahat takasa bile girersin.:cat::cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
37
arkadaşlar ben de 2 yılı aşkındır ybr kullanıcısıyım.yaklaşık olarak ta 20 ye yakın farklı motor kullandır.bunların arasında kanuni de var dı mondial de diğer çin malları da.yakın çevremde hemen herkesin motoru var ve bunların yanında dandik diye tabir ettiğimiz çin modelleri de var.ve sürekli olarak hafta sonları gezilere çıkar piknik kamp vs. yaparız.ve şimdiye kadar hiç birimiz yolda kalmış değiliz.gerekli bakımları sürekli yaparız ve yola çıkarız.ve mondial 100 denilen motor,kanuni windy,meudio 150 denilen çin marka scooter,hatta sym classic denilen bi başka marka da motorlar arasında mevcut.ancak şimdiye kadar (2 yıl boyunca aralıksız) hiç bir sorunla karşılaşıp ta bu motorların yolda kaldığını görmedim.gaz teli kopmaları ya da far patlamaları gibi sorunlar bir yana.ancak motorun yarı yolda kaması söz konusu olmadı.
bu yazımı benim gördüğüm yaşadığım kadarıyla anlatmak istedim.hani herkes hemen hemen tüm çin motorlarını yerden yere vuruyor diye yazıyorum.evet kalite farkı muhakkak var.ki olmalı da aslında.ben keriz değilim ybr ye fazla para veriyorum diye.ama açıkça durum bu.
ha bu arada (biraz uzun oldu özür dilerim ama) herkes hız konusuna geliyor ama aralarında en az sürate ulaşan 4 vitesli mondial 100.onun da hızı 90 gidiyor ve bu da yetiyor.benim motorum 120-125 görüyor ama ben fazla bu hızı görmüyorum bile.gerek yok.
ve iletmek istediğim bir nokta var ne olursa olsun 2. el motor almayı her zaman ikinci planda tutmanız.0 almak onu ''SİZİN''kılıyor.siz yediriyorsunuz siz içiriyorsunuz.ve huyunu suyunu tamamen sizin karakterinizden alıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tartışmalar almış başını gitmiş :) ben iki markayı kullanan biri olarak size yamaha ybr diyorum ...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkadaşlar ilk başta tahmin etmiştim vede ettiğim gibi olmuş tartışma olacağını biliyordum bu tür konuların vazgeçilmez durumu bu

ilginiz için teşekkürler şimdi tercihlerime bide windy s eklendi önümüzdeki yaza doğru inş.. alıcam ama hangisini :D

ybr 125 ten biraz soğudum gibi sanki
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
kimse yoğurduna ekşi demiyo, herkesin motoru 1 numara. at sahibine göre kişner, neyı tartışıyoruz, aramızda kaç kışı motoruna, 5 sene bıniyo kı, kalitesini tartışıyoruz. kullandığımız araçların +ve-leri söyleyelim insanlar terçihleri kndi yapsın saygılar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kimse yoğurduna ekşi demiyo, herkesin motoru 1 numara. at sahibine göre kişner, neyı tartışıyoruz, aramızda kaç kışı motoruna, 5 sene bıniyo kı, kalitesini tartışıyoruz. kullandığımız araçların +ve-leri söyleyelim insanlar terçihleri kndi yapsın saygılar.




sana katılıyorum kardeş aradığım kişi sensin freedom un var ama +/- yazmamışsın :s bi zahmet kardeş :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
ne 90 i ne 100 ü hacı hafif egimli yolda 122 görmüştür benim ybr em bunu sana kanitlardim ama elimde foto makinesi yada vidyo kaydi yapabilecek bi cihaz yok.... yoksa bu bi gercek yani ben o motorun 30 bin km den sonra daha kolay bi şekilde 120 km ye ulaşacagina inaniyorum...

freedomu kötülemdim kötülememde benim karşi çiktigim ybr ile kıyaslanmasi fredomun kırk fırın ekmak yemesi gerek ybr ile ayni cümlede kullanilmasi için fredoom 140-150 yapsa ne olcak kontrolsüz güç güç degildir

sana katılıyorum kardeşim ben freedom kullandım bunu konunun açıldığı ilk gün söyledim ama bazı arkadaşlar beni yanlış anladı...
daha dün bindim hemde racer modeline. motor 4500 de fakat gelin bide kendiniz görün makinadan nasıl sesler geliyo dedim şimdi altımızda parçalanacak :D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sana katılıyorum kardeşim ben freedom kullandım bunu konunun açıldığı ilk gün söyledim ama bazı arkadaşlar beni yanlış anladı...
daha dün bindim hemde racer modeline. motor 4500 de fakat gelin bide kendiniz görün makinadan nasıl sesler geliyo dedim şimdi altımızda parçalanacak :D

hacı ne konuşmusum öyle ya lastik reklami gibi kontrolsüz güç falan:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
yani öyle bir yorum yapıyorsunuz ki düz yolda giderken ön lastik bi anda yerinden çıkacak kafamıza geçecek veya şase ortadan ikiye ayrılacakmış gibime geliyor :queen:

arkadaşlar o kadar da koyun bir motor olmasa gerek burda aşırı abartılmış hayır yani ben 2 yıldır kanuni kullanıyor olmasam inanacam :wiinkk:::stretche ::deliir::
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
sternboy
demiş
freedom 200 racer 200 ün grenajsızı heralde çünkü herşeyi aynı görünüo
Yani.sag arka ayaklıktaki eksoz baglantı yeri duruyor.Bari içini doldurun kör tapa ile felan.Biraz ayrıntı.adamlar motorcu gözü ile bakmıyorlarki.mo ile başlıyor yaptıkları iş amantör ile bitiyor.Kesinlikle ybr.Kuryeyim 106.000 km deyim.2006 model.Motor açılmadı.Yağ yakma yok.Adamlar yol gitmek için motor yapmış.on numara az yüz no desem wc mi diyen çıkar.:queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
motorun kalitesini en cok o motoru kullananlar bilir mesela kurye arkadaşlar:p
hani bize inanmıyorsunuz bari kuryeci arkadaşlarımıza inanın...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkadaşlar kimse ybr ye dandik demedi ki ybr sağlamlığını kanıtlamış bir model bunu konu açarkende yazdım zaten
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
herkes motorlarını satsı hepimiz ybr alalım kasklar montlar da aynı olsun hepimiz aynı düşünelim sanki hermotor alan kurye arkadaşlar gibi 100000km yapacak yapıcı olalım saygılar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
o kadar bağırdık çağırdık milletle birbirimize girdik :) ve sen gittin tigrina aldın ? bari 2'sinden birini alsaydın da göreydik.:)

way way way beyler tigrina zaten benimdi deiştirmek istiyorum onun için bu konuyu açtım.



neden se konuyu okurken değilde konunun son sayfalarında profilime bakmışsın :queen:

Tigrina zaen vardı onu değiştirmek istiyor yanlışsam çok ezmeyin:)
Ama ben olsam ybr alır paşalr gibi gezerdim



helal kerdeşim halimden anlayan birisi çıktı seni bu sitede mod yapmak lazım :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst