Eger motora evden işe işden eve arada hafta sonları yakın yelerse geziler,fazlada zorlamam diyorsan(burada zorlama kelimesi hep orta devirlerde kullanım degil.yani mantıklı kullanım.Gerektigi yerde gerektigi vites devir hız gibi)fazla km yapmam diyorsan ve birazda motordan anlıyorsan fredom u tercih etmende bi anormallik yok ama arada fazlada bir fiyat farkı yok ybr ile.üstelik aynı motor aynı şase birtek grenej var 3400 ytl.grenaj 400 ytl.Bak ben ybr kullanıcısıyım.bakım aralıgı 3000 km.Sübop ayarı diye bişey bilmiyorum.100000 km yi devirdim daha motor yağ yakmıyor.Sinyal ampülüm degişmedi,lastik göbek bilyalarım degişmedi,debriyaj balatası degişmedi,gaz teli degişmedi.debriyaj teli degişmedi, KM TELİ BİRKEZ DEGİŞTİ,akü bitti zannettim korna çalmıyor diye meger kornadanmış akü taktık orjnl aküsü duruyor arada şarz ediyorum;He her ybr de aynı olacak diye bişey yok.Çin malı kötü diyede bişey yok.Kaliteyi fiyatda belirlemiyor.Fiyat yalnızca satıcının belirlemedigi piyasanın zorladıgı birşey.Şimdi 200 cc lik motoru 2.000 ytl verselar aynı marka 125 cc ligi kaça verecek.2.000 ytl ye sattıgı malın garanti kapsamında her teknık arızası nı finanse edebilecekmi.Fredom da en begendigim lastik ebatları.Kese senin zevk senin.Ama al bi ybr çity derim.Begenmezsen satar fredom alırsın.Çok rahat takasa bile girersin.:cat::cat: