- Katılım
- 26 Eki 2008
- Mesajlar
- 34
yamahadan şaşma derim çünkü bnde kanuni seyhan 150 c vardı ve hiç memnun değildim en başta kanunilerin hepsinde bu var titreme ve balans titreme olayı hem motoru yawaş yawaş döküyo ,balansda yüksek hızlarda tehlike yaratıyor.yani aradaki fiyat farkı olsada rahatlık ve güvenlik için ybr al derim