- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 786
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar önümüzdeki yaza doğru motorumu deiştirip adam akıllı bişeyler almak istiyorum son 2 haftaya kadar aklımda hep ybr 125 vardı sonra kanuni motocar oldu sonra daha da iyi dediğim freedom 200
ben motoru sert kullanmam sakin kullanmayı severim ( hız yapmam demiyorum hakkını veririm ama motora zarar vermem)
kanuni çin yamaha japon kıyaslamak dogru bile değil diyorum fakat forumda araştırdığıma göre diğer çinlilerden sağlam ve hatta ybr ve cbf kadar iyi olduklarını söyleyenler bile var
fiyat açısından freedom 200 cc olmasına rağmen 125 cc ybr den ucuz
freedom 200 = 2.950 ytl
ybr 125 = 3.500
freedom kanuninin başarılı motorlarından diye biliyorum kullanan arkadaşlar bana yardımcı olacaklardır
sizce ybr 125 mi yoksa freedom mu
arkadaşlar bende biliyorum kanuni çin malı fakat mondial ile kıyaslamam 1 yıldır tigrina 100 kullanıyorum. adam gibi servise götürme ihtiyacı bile hiisetmedim sizden istediğim kanuni hakkında sağdan soldan duyduğunuz şeyleri yazmayın çünkü onları bende duydum bende biliyorum. önyargıyı sevmem tavsiyede etmem
kullanan tecrübe edinen arkadaşların yorumları elbetteki isteğimdir..
ben motoru sert kullanmam sakin kullanmayı severim ( hız yapmam demiyorum hakkını veririm ama motora zarar vermem)
kanuni çin yamaha japon kıyaslamak dogru bile değil diyorum fakat forumda araştırdığıma göre diğer çinlilerden sağlam ve hatta ybr ve cbf kadar iyi olduklarını söyleyenler bile var
fiyat açısından freedom 200 cc olmasına rağmen 125 cc ybr den ucuz
freedom 200 = 2.950 ytl
ybr 125 = 3.500
freedom kanuninin başarılı motorlarından diye biliyorum kullanan arkadaşlar bana yardımcı olacaklardır
sizce ybr 125 mi yoksa freedom mu
arkadaşlar bende biliyorum kanuni çin malı fakat mondial ile kıyaslamam 1 yıldır tigrina 100 kullanıyorum. adam gibi servise götürme ihtiyacı bile hiisetmedim sizden istediğim kanuni hakkında sağdan soldan duyduğunuz şeyleri yazmayın çünkü onları bende duydum bende biliyorum. önyargıyı sevmem tavsiyede etmem
kullanan tecrübe edinen arkadaşların yorumları elbetteki isteğimdir..