YAMAHA ybr 125 mi yoksa kanuni freedom 200 mü alsam

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkadaşlar önümüzdeki yaza doğru motorumu deiştirip adam akıllı bişeyler almak istiyorum son 2 haftaya kadar aklımda hep ybr 125 vardı sonra kanuni motocar oldu sonra daha da iyi dediğim freedom 200

ben motoru sert kullanmam sakin kullanmayı severim ( hız yapmam demiyorum hakkını veririm ama motora zarar vermem)

kanuni çin yamaha japon kıyaslamak dogru bile değil diyorum fakat forumda araştırdığıma göre diğer çinlilerden sağlam ve hatta ybr ve cbf kadar iyi olduklarını söyleyenler bile var

fiyat açısından freedom 200 cc olmasına rağmen 125 cc ybr den ucuz

freedom 200 = 2.950 ytl
ybr 125 = 3.500

freedom kanuninin başarılı motorlarından diye biliyorum kullanan arkadaşlar bana yardımcı olacaklardır

sizce ybr 125 mi yoksa freedom mu

arkadaşlar bende biliyorum kanuni çin malı fakat mondial ile kıyaslamam 1 yıldır tigrina 100 kullanıyorum. adam gibi servise götürme ihtiyacı bile hiisetmedim sizden istediğim kanuni hakkında sağdan soldan duyduğunuz şeyleri yazmayın çünkü onları bende duydum bende biliyorum. önyargıyı sevmem tavsiyede etmem

kullanan tecrübe edinen arkadaşların yorumları elbetteki isteğimdir..
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
kafanda ne gibi bi soru işareti var onu söyle ona göre sana söyleyeyim bende freedom kullandım... ve şimdi ybr var...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
doğal olarak kafamdaki soru acaba hangisi daha kullanışlı tatmin edici hangisi ihtiyacımı karşılayabilir freedom ybr kadar sağlammıdır hangisi beni pişman eder (ybr nin etmeyecei kesin freedom da aynı şeyi yapar mı ) ihtiyacım ilgi istemeyen kaba bişey kısacası bu
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
tabiki japon kullan kanuni istediği kadar 200 cc olsun ben cbf 150 aldım, japon konforunu yaşa ,cbf-ybr farketmez, o parayı bi kere ver pişman olma, problemsiz gez, kanuninin dediğin odeli başını ağrıtır, ve bahsettiğin motoru ybr veya cbf i sıkıştırdığın gibi sıkıştırısan, hemen keçelerden, sağdan soldan yağ kaçakları görmeye başlarsın. ne demişler, bi şeyin ucuzundan alacak kadar zengin değilim. Bide şu var.. kanununin mondialin vs 200 lüğünü alacağına japonun 150 lilğini al, yolda da o çinli 200 lüklerden geriye kalmassın merak etme, onlar seni geçseler bile ya şişerler durular yada arıza yaparlar durular sen yine yoluna devam medersin. VE japon alırsan 2. elinden fazla zararın olmaz. Satmayı düşündüğünde yani. bir tanıdığım 30000 km de 2004 model ybr yi 2200 ytl ye sattı. Aynı km yi yapmış fredom 200 ü 4 sene sonra kaça satarsın sence ? Kimse para vermez !
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yine bu tip başlık....ybr al arkadaşım ybr
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
tabiki japon kullan kanuni istediği kadar 200 cc olsun ben cbf 150 aldım, japon konforunu yaşa ,cbf-ybr farketmez, o parayı bi kere ver pişman olma, problemsiz gez, kanuninin dediğin odeli başını ağrıtır, ve bahsettiğin motoru ybr veya cbf i sıkıştırdığın gibi sıkıştırısan, hemen keçelerden, sağdan soldan yağ kaçakları görmeye başlarsın. ne demişler, bi şeyin ucuzundan alacak kadar zengin değilim. Bide şu var.. kanununin mondialin vs 200 lüğünü alacağına japonun 150 lilğini al, yolda da o çinli 200 lüklerden geriye kalmassın merak etme, onlar seni geçseler bile ya şişerler durular yada arıza yaparlar durular sen yine yoluna devam medersin. VE japon alırsan 2. elinden fazla zararın olmaz. Satmayı düşündüğünde yani. bir tanıdığım 30000 km de 2004 model ybr yi 2200 ytl ye sattı. Aynı km yi yapmış fredom 200 ü 4 sene sonra kaça satarsın sence ? Kimse para vermez !

kardeşim doğru söylüyorsun gerçekten ama benim amacım hız yapmak birilerini sollamak değil :D kolay kolay tahrik olmamda :D düz yolda normal şartlarda normal hızlarda da gerçekten başımı ağrıtır mı dersiniz
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
25
abı benım dusun cem yamaha ıı dır am yamaha halarda cok pahalı aslında

bende cbr var ama 15 yasındayım

abi bence yamaha yada kanunı dusun cegıne honda ala bılırsın mesela cbr125 al ben memnunum emınım sendememnun kalırsın cok ıı bır motor motorda 200 kadran var ama 160 cakıo ben ce bır kere daha dusun san resımlerını ve teknık ozellıklerınıde koyarım ıstersen
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
ben 125 cc scooter aldim..beyenmedim saticektim..bende iki motor arasinda kaldim di..

satmadim 125 scootere biniyorum ama alicek olsam ya RACER yada FREEDOM 200 ..

tercihim olur:wiinkk:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
33
merhaba bence uzun süre kullanmayacaksan temiz ikinci el ybr al satarken de zarar etmemiş olursun 7000 8000 km de 2500 ytl civarı temiz makinalar var ille de japon olsun ister çamurdan olsun benim görüşüm yok 2 3 sene binerim dersen sıfır alman iyi olur görüşündeyim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar haliba yine ybr 125 te karar kılacam ama freedom 200 ün de görüntüsü ciğerlerimi yakıyo :D tam istediğim motor tipi
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
87
Arkadaş freedom 200 cc yani 200 cc kadar benzin yakar ama inan 125 lik yamaha gibi gitmez görüntü olarak kalıplı hoş motor ama kalıbının motoru değil.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ybr 125 al cbf 150 al, senelerce bin, 2 senede bir motor değiştirebilecek maddi gücün varmı =? 3 e al 2 sene sonra 1 e sat sonra yine yeni bişey almaya niyetlen.. Nereye kadar ? Başını boş yere ağrıtma freedom 200 ün fiziki görüntüsüne aldanarak. keseyi düşün biraz. Kalite kullan, devir ekonomi devri.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bakın lafı sözu fazla uzatmayalım 1.5 yıldır kuryeyım görmedıgım motor tanımadım fırma kalmadı ılk honda tıtanla basladım tank gıbı mtor ama hantal kalıyor devrı bıttı honda cgl aldım bır sene parca sıkıntısı cektık ulke olarak
dedım cıne bakak yukı xl dıye bır cros makına aldım ölumden dönduk sonra ybr aldım tam 9 ay kullandım bır kez olsun benı uzmedı son kazada motor gıttı cbf 150 dedıler bakalım dedım suan elımde motor uzun yol motoru sehır ıcı degıl
suan tekrar ybr alıyorum neden motor tam bızım yollar ıcın yapılmış motor sıstemı cok farklı acemı bıle rahat sökuyor bozamıyorsunda

yanı anlıyıcan lafın kısası
al ybr bın gebere gebere
yanı turkıyede ne appachı ne honda ne baska markalar
ybr dıyorum baska bısey demıyorum tercı senın hadı kal selametle
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
freedom 200 racer 200 ün grenajsızı heralde çünkü herşeyi aynı görünüo
 
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
8
sorunun aradaki 55o lraysa.. ikinci el al 3. el al. ama ne olursa olsun kaliteden şaşma.. yamaha bir süre bakımıyla masrafıyla kalitesini gösterecektir..
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
ewet herşeyi aynı racer ile freedomun sadece granajları yok yakıt olarakta aynı yakıyo ybr ile ben kullandım oradan biliyorum ama ybr aldıktan sonra çok ii yaptığımı düşünüyorum bak benim 2008 16-09-2008 trafiğe çıkışlı ybr125 var istersen sana satabilirim 3000 ytl ye ilk bakımını yaptırdım tık yok makinede karar senin...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
2500 lira paran varsa cebinde 2.el ybr alabilirsin :) ama freedom da 200cc ama ybr gibi en fazla yapacağı 115-120 sana söliyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst