YAMAHA ybr 125 mi yoksa kanuni freedom 200 mü alsam

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
2500 lira paran varsa cebinde 2.el ybr alabilirsin :) ama freedom da 200cc ama ybr gibi en fazla yapacağı 115-120 sana söliyim :)

kardeş sen hiç freedom kullandınmı ? yaptığı hız ne biliyomusun benim gördüğüm 3000 deki kendi makinam 140 kaza yaptığım için sattım yoksa güzel motor fakat içinde hep şüphe var çin olduğu için...
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
bence biraz freedom kullanıcısı olsaydıda onlarda konussaydı...

bi motoru kullanmadan test etmeden konusanları hiç sevmiyorum...

belki ybr den daha saglam ne bılıosunuz..bu lafım binmeden konusanlara...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kardeş sen hiç freedom kullandınmı ? yaptığı hız ne biliyomusun benim gördüğüm 3000 deki kendi makinam 140 kaza yaptığım için sattım yoksa güzel motor fakat içinde hep şüphe var çin olduğu için...

peki kaç kez yapabileceksin 140km hızı onu düşündünmü? çubuklu egzantrikli motorların yanınd sesten durulmuyor sırf şakırtı var. olay cc'de bitmiyor o motoru yapan mühendislerin neler yapabildiklerini gösterdiklerinde bitiyor. aynı 200cc motordan arkadaşımda var caracal 200. hatta caracal çift ekzoz oldugu halde 120yi zor görüyor :)

bence biraz freedom kullanıcısı olsaydıda onlarda konussaydı...

bi motoru kullanmadan test etmeden konusanları hiç sevmiyorum...

belki ybr den daha saglam ne bılıosunuz..bu lafım binmeden konusanlara...

sen ilk başta okulunu bitir, iyi bir iş sahibi ol para kazanmaya başla. konu hakkında yorum yapmayı öğren çocuk. freedom kullanıcısı olsaydı madem sen neden yorum yapıyosun ?

BENDE MOTOSİKLETİ OLMADIĞI HATTA BELKİDE MOTOSİKLETE DAHİ BİNMEYİP ORDA BURDA IVIR ZIVIR MESAJ ATIP TUTANLARI HİÇ SEVMİYORUM ANLADINMI ÇOCUK ? sabredecek hyo alacak. ömrümüz varsa görürüz.
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Merhaba arkadaşlar.:) Ben bir freedom 200 kullanıcısıyım. İşime motorla gidip geliyorum. Günde 25 km yol yapıyorum ve motorumdan çok memnunum. Ben kesinlikle freedom diyorum. Sonuçta 200cc. Yakıtı da az yakıyor. 13 lt ( rezerv dahil) doldurdum ve 470. km de yedeğe düştü. Yani çok iyi.
Şimdi sayın süvari sizin motordan beklentiniz nedir? 120 km ye kadar çıkıyor ve tüm viteslerini kullanıyor. Yani tüm viteslerde red line yi görüyor. Bu da gösteriyorki çok seri bir motor.:cat: + öyle dedikleri gibi de dağılmıyor. Titreşimi de yok denecek kadar az. İstediğiniz kadar zorlayabilirsiniz çünkü ben de zorluyorum. Daha fazla sürat isterseniz ön dişliyi büyütürsünüz.
Bir başka husus yedek parça olayı. Ybr nin yarısından daha ucuza mal edebiliyorsunuz. Daha ne olsun? Ha unutmadan 60.000 i sorunsuz devirmiş kanuniler var buralarda ( 150 C ). Ybr Cbf bunlar da çin malıdır! Bunu da unutmayın:cat: Saygılar:)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Eğer saglıklı düşünen biri olsaydın bu cevabı vermezdin..

ben yıllardır motora biniyorum ama 2 senedir izmirde hiç binmedim çünkü ehliyetsiz trafikte motorla gezmem..

Ama öncesinde bir çok motora bindim belki 0 motorlar değildi ama çok motor tanıdım...

saygımdan fazla konusmıcam...

ben sadece kullanmadan bi motoru neden o çin kötüdür dıosunuz onu anlmıom.. helal sana ve senin gibilere...:cat:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
Yinede böyle sorulara devam ediliyor yamaha kardeşim yamaha kanuniye bulaşma derim tecrübelerime dayanarak
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Merhaba arkadaşlar.:) Ben bir freedom 200 kullanıcısıyım. İşime motorla gidip geliyorum. Günde 25 km yol yapıyorum ve motorumdan çok memnunum. Ben kesinlikle freedom diyorum. Sonuçta 200cc. Yakıtı da az yakıyor. 13 lt ( rezerv dahil) doldurdum ve 470. km de yedeğe düştü. Yani çok iyi.
Şimdi sayın süvari sizin motordan beklentiniz nedir? 120 km ye kadar çıkıyor ve tüm viteslerini kullanıyor. Yani tüm viteslerde red line yi görüyor. Bu da gösteriyorki çok seri bir motor.:cat: + öyle dedikleri gibi de dağılmıyor. Titreşimi de yok denecek kadar az. İstediğiniz kadar zorlayabilirsiniz çünkü ben de zorluyorum. Daha fazla sürat isterseniz ön dişliyi büyütürsünüz.
Bir başka husus yedek parça olayı. Ybr nin yarısından daha ucuza mal edebiliyorsunuz. Daha ne olsun? Ha unutmadan 60.000 i sorunsuz devirmiş kanuniler var buralarda ( 150 C ). Ybr Cbf bunlar da çin malıdır! Bunu da unutmayın:cat: Saygılar:)



Buda digi boy a KAPAK OLSUN..

ayrıca ben çalışıyorum çokta güzel bi işim var.. okul sadece staj.. oldumu..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ha unutmadan 60.000 i sorunsuz devirmiş kanuniler var buralarda ( 150 C ). Ybr Cbf bunlar da çin malıdır! Bunu da unutmayın Saygılar



cok iddali laflar bunlar hoca beni aşti bunlar sorunsuz 60 bin kmde kanuniler ben ybr ye binmeyi bırakıyorum buraya kadarmış.....:cyclopsan::cyclopsan:cyclopsan

Buda digi boy a KAPAK OLSUN..

bu laf hiç kimseye kapak olmaz hacı çünkü burda yazanlarin cogu yalan diyebilirm arakadas demis titreşim yok denecek kadar az düpe düz yalan kanuninin hangi modelinde yok denecek kadar azmış puahahhahahaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Bir başka husus yedek parça olayı. Ybr nin yarısından daha ucuza mal edebiliyorsunuz. Daha ne olsun? Ha unutmadan 60.000 i sorunsuz devirmiş kanuniler var buralarda ( 150 C ). Ybr Cbf bunlar da çin malıdır! Bunu da unutmayın:cat: Saygılar:)

yeni model oldugu için 10yıl boyunca parça garantisi vermek zorunda :) bakımını güzel bişekilde en ufak bişeyde servisine götürürsen sorun çıkarmaz ve uzun ömürlü olur. nice km'lere dilerim trakonya :)

ama ybr cbf çin malı dediğinde sana altındaki motoru hatırlatırım. çinde üretildiği için çin malı diyemezsiniz o markalara. neticede parçaları japonyada üretilip işçilik ucuz oldugu için montaj fabrikası orda.senin motorunun bütün herşeyi çinde üretiliyor ona ne diceksin ? :)

Eğer saglıklı düşünen biri olsaydın bu cevabı vermezdin..

ben yıllardır motora biniyorum ama 2 senedir izmirde hiç binmedim çünkü ehliyetsiz trafikte motorla gezmem..

Ama öncesinde bir çok motora bindim belki 0 motorlar değildi ama çok motor tanıdım...

saygımdan fazla konusmıcam...

ben sadece kullanmadan bi motoru neden o çin kötüdür dıosunuz onu anlmıom.. helal sana ve senin gibilere...:cat:

sağlıklı düşünmek nasıl oluyor anlamış değilim. bi çok forumda görüyorum ama yazanlarla kıyaslayınca anlamsız bişey çıkıyor ortaya :silent:

kaç yaşındasınd a yıllardır motora biniyosun ? kaç tane motor eskittin ? ehliyetsiz trafikte gezemezsin çünkü yaştan kaybediyorsun burdan göründüğü kadarıyla. ama motorun olsa binerdin buna inan.

ben nasılmışım ? daha açık konuş çocuk ? benim gibisi nasıl oluyormuş ? kötü mü dedik ? yeteri kadar kelitesinin olmadığından ben ve benden önceki arkadaşlarım anlatmışlar zaten. forumda bende saygı gösteririm ama yerinde !!!
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
tmm digi sen haklı ol ben hiç bişey bilmiom ben CAHİLİM tmm.. sen haklısın..

yoksa burası mahalle arasına döncek.. ben saycam sen bişeler bulcan gene sorcan... yok ben senle ugrasamıcam.. ahhlaha emanet ol... saygılar bendenn:rendeer::cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
144
ben 15 yıllık motosiklet deyimime dayanarak ybr yi tavsiye ederim bu konu hakkındakı tartışmaya gerek yok bence işin gerçeği freedom ybr ile kalite konusunda mukayese edilemez bunu herkes bılıyo bu kalıteden oturudur ybr kardeş başka tanımam bı kere fredom ıle ybr yı kıyaslanamaz bile hadı cbr yada cbf olsa da neyse ama freedom ybr ye daha çoooook uzak bı motor
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
YBR125 al, için rahat olsun. YBR ile dünya turuna çıkan bir İspanyol çift vardı, Freedom 200'e güvenip dünya turuna çıkacak kimse olduğunu sanmam :)
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Ha unutmadan 60.000 i sorunsuz devirmiş kanuniler var buralarda ( 150 C ). Ybr Cbf bunlar da çin malıdır! Bunu da unutmayın Saygılar



cok iddali laflar bunlar hoca beni aşti bunlar sorunsuz 60 bin kmde kanuniler ben ybr ye binmeyi bırakıyorum buraya kadarmış.....:cyclopsan::cyclopsan:cyclopsan



bu laf hiç kimseye kapak olmaz hacı çünkü burda yazanlarin cogu yalan diyebilirm arakadas demis titreşim yok denecek kadar az düpe düz yalan kanuninin hangi modelinde yok denecek kadar azmış puahahhahahaaa

Kardeşim 60.000 de bi tanıdığımın kanunisi var. Sorunsuz olduğunu söylüyor. Sen hiç freedom kullandınmı ki söylediklerime yalan diyebiliyorsun. İnsan karalamak bu kadar basit yani. Yalan de gitsin!
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Kardeşim 60.000 de bi tanıdığımın kanunisi var. Sorunsuz olduğunu söylüyor. Sen hiç freedom kullandınmı ki söylediklerime yalan diyebiliyorsun. İnsan karalamak bu kadar basit yani. Yalan de gitsin!

sen hiç ybr ye bindinmi binmediysen gel bi günde ybr kullandirtayim sana ...sonra fredoma bin o 60 bindeki kanuni o kmye gelene kadar sahibini cehennemlik etmiştir şüphen olmasin
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
yeni model oldugu için 10yıl boyunca parça garantisi vermek zorunda :) bakımını güzel bişekilde en ufak bişeyde servisine götürürsen sorun çıkarmaz ve uzun ömürlü olur. nice km'lere dilerim trakonya :)

Teşekkür ederim:) Kanuninin parçalarının hepsi çinden gelmiyor. Türkiyede üretilen parçaları da var. Örneğin benim bildiğim şase. Şasesi türkiye de yapılıyor.
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
sen hiç ybr ye bindinmi binmediysen gel bi günde ybr kullandirtayim sana ...sonra fredoma bin o 60 bindeki kanuni o kmye gelene kadar sahibini cehennemlik etmiştir şüphen olmasin

Ben hiç ybr ye binmedim. Fakat 125 lik ve son hızı 90-100 km arası olan bir motora o kadar para niye vereyim veya verilsin? + Parça fiyatlarını da göz önünde bulundurun.:) Benim anlatmak istediğim freedom kötü bir motor değil. Burada herkes kullanan da kullanmayan da freedom u kötülüyor.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Buda digi boy a KAPAK OLSUN..

ayrıca ben çalışıyorum çokta güzel bi işim var.. okul sadece staj.. oldumu..

tmm digi sen haklı ol ben hiç bişey bilmiom ben CAHİLİM tmm.. sen haklısın..

yoksa burası mahalle arasına döncek.. ben saycam sen bişeler bulcan gene sorcan... yok ben senle ugrasamıcam.. ahhlaha emanet ol... saygılar bendenn:rendeer::cat:

ne kapağı? silindir kapağı mı? daha çook gider benim silindirim :)

ben 15 yıllık motosiklet deyimime dayanarak ybr yi tavsiye ederim bu konu hakkındakı tartışmaya gerek yok bence işin gerçeği freedom ybr ile kalite konusunda mukayese edilemez bunu herkes bılıyo bu kalıteden oturudur ybr kardeş başka tanımam bı kere fredom ıle ybr yı kıyaslanamaz bile hadı cbr yada cbf olsa da neyse ama freedom ybr ye daha çoooook uzak bı motor

ağzına sağlık lokman :) kazasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
25
kanuni bu kıyaslamada soz konusu bıle olamaz bence bole bir kıyaslamada olamaz ama elınızde ıyıbır para varsa ybr kesin alınmalı yoksada 2.eline al bence:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ben hiç ybr ye binmedim. Fakat 125 lik ve son hızı 90-100 km arası olan bir motora o kadar para niye vereyim veya verilsin? + Parça fiyatlarını da göz önünde bulundurun.:) Benim anlatmak istediğim freedom kötü bir motor değil. Burada herkes kullanan da kullanmayan da freedom u kötülüyor.

ne 90 i ne 100 ü hacı hafif egimli yolda 122 görmüştür benim ybr em bunu sana kanitlardim ama elimde foto makinesi yada vidyo kaydi yapabilecek bi cihaz yok.... yoksa bu bi gercek yani ben o motorun 30 bin km den sonra daha kolay bi şekilde 120 km ye ulaşacagina inaniyorum...

freedomu kötülemdim kötülememde benim karşi çiktigim ybr ile kıyaslanmasi fredomun kırk fırın ekmak yemesi gerek ybr ile ayni cümlede kullanilmasi için fredoom 140-150 yapsa ne olcak kontrolsüz güç güç degildir
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst