- Katılım
- 19 May 2011
- Mesajlar
- 73
- Motosikleti
- Sym Nht200
Fotoğraflar iç açıcıozgurkayihan neredesin bilmiyorum ama İzmir'de ruhsat plaka 200 tl ye haziran ayında yaptırdım. Aldığın bayiye vekalet vereceksin, en az 100 lira komisyon ekleyip 300 TL ekstra ücret çıkar tahminim. En iyisi biraz bu işlerden anlıyorsan kendin trafiğe gidip, kağıtları bi takipçide hazırlatıp dosyayı elden vermendir.
Heyecanı sen motoru alınca görürsün, daha şimdi böylesin :cherry:
bir günde biz koyalım resimleri adem