- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 601
o kadar para verme kardeşim.bak burda aynısının daha ucuzu var.(oluyorsa tabi)Motoruma çanta taktırmak istiyorum, internette şöyle bir ilan buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-tvs-apachi-arka-portbagaj-demiri-47524984/detay/Görüştüğüm kişi 2009 ve 2010 modeller için uygun olduğunu 2011 modeller için denemediklerini söyledi. 2011 in kuyruk ve amortisör vida yerleri diğerlerinden farklı mı bilmiyorum. "ixeywent" ve diğer eski kasa sahibi arkadaşların bilgisi var mı bu konuda?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ar-motosiklet-apachi-tvs-canta-demiri/detay/?