TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Motoruma çanta taktırmak istiyorum, internette şöyle bir ilan buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-tvs-apachi-arka-portbagaj-demiri-47524984/detay/Görüştüğüm kişi 2009 ve 2010 modeller için uygun olduğunu 2011 modeller için denemediklerini söyledi. 2011 in kuyruk ve amortisör vida yerleri diğerlerinden farklı mı bilmiyorum. "ixeywent" ve diğer eski kasa sahibi arkadaşların bilgisi var mı bu konuda?
o kadar para verme kardeşim.bak burda aynısının daha ucuzu var.(oluyorsa tabi)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ar-motosiklet-apachi-tvs-canta-demiri/detay/?
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Mesele de o aslında, uyuyor mu? :) Diğer ilanda GET'e çevrilme imkânı var, senin verdiğinde teslimat-ödeme sorun olabilir.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Motoruma çanta taktırmak istiyorum, internette şöyle bir ilan buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-tvs-apachi-arka-portbagaj-demiri-47524984/detay/Görüştüğüm kişi 2009 ve 2010 modeller için uygun olduğunu 2011 modeller için denemediklerini söyledi. 2011 in kuyruk ve amortisör vida yerleri diğerlerinden farklı mı bilmiyorum. "ixeywent" ve diğer eski kasa sahibi arkadaşların bilgisi var mı bu konuda?
2011 lerle eski kasalar arasında bi fark yok sanırım amasörler aynıda kuyruk demirini değiştirmişler bizimki birleşik sizin ki 2 aynı ama tutma yerleri aynı olacağını düşünüyorum
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
imperiaer
Hoşgeldin, iyidir çok şükür. Nerelerdesin?

Bora abi sana güvenerek alıyorum, sağol.
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Motoruma çanta taktırmak istiyorum, internette şöyle bir ilan buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-tvs-apachi-arka-portbagaj-demiri-47524984/detay/Görüştüğüm kişi 2009 ve 2010 modeller için uygun olduğunu 2011 modeller için denemediklerini söyledi. 2011 in kuyruk ve amortisör vida yerleri diğerlerinden farklı mı bilmiyorum. "ixeywent" ve diğer eski kasa sahibi arkadaşların bilgisi var mı bu konuda?

Bende buradan aldım sorun yok uyuyor motora. Kartalizma nın verdiği ilandakini ben görmemiştim bilsem onu alrıdım. Ama şöyle birşey var 40 tl olanın çanta bağlantı yerleri sağlıklı değil ince gibi geldi . Mesela benim aldığım çanta buna büyük bir ihtimalle takılmaz .

Elim değimişken fotoğrafını da yükleyim tam belli olmuyor daha sonra çekip tekrar yüklerim .

37909310150407912203396.jpg

39371810150407916908396.jpg
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
85
Motoruma çanta taktırmak istiyorum, internette şöyle bir ilan buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-tvs-apachi-arka-portbagaj-demiri-47524984/detay/Görüştüğüm kişi 2009 ve 2010 modeller için uygun olduğunu 2011 modeller için denemediklerini söyledi. 2011 in kuyruk ve amortisör vida yerleri diğerlerinden farklı mı bilmiyorum. "ixeywent" ve diğer eski kasa sahibi arkadaşların bilgisi var mı bu konuda?


arkadaşım levent motorda var 30 lira bak alma ordan
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Teşekkür ettim arkadaşlar, kıymetli bilgileriniz için.Hakkaten çanta büyük kolaylık. Her gittiğim yere kaskı elimde götürüyordum, çok hoşuma gitti :)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
eyyy mıllet gorusmeyelı kımler ıyı....:))))
eyw kardesım vızelerle fılan ugrastık arayı actık o yuzden bırazcık:D

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:58 ----------

nerelerdesin yahuu :) bittimi vizeler:)
bıttı cok sukur yhaa sen nerelerdesın dun senın yanına gelcektım ula yaa ama tel numaran yok bende dıe gelemedım :( bana mesaj atsana bır ara sen numaran mesajlarda dursun bare:D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
eyw kardesım vızelerle fılan ugrastık arayı actık o yuzden bırazcık:D

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:58 ----------


bıttı cok sukur yhaa sen nerelerdesın dun senın yanına gelcektım ula yaa ama tel numaran yok bende dıe gelemedım :( bana mesaj atsana bır ara sen numaran mesajlarda dursun bare:D
attım mesaj :)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
bakıyorum da amma çok muğlalı varmış :) ben de muğlada öğrenciyim, ocak şubat gibi bi motor alayım diyorum dostlar. ancak henüz karar verebilmiş değilim. mondial mcx ve tvs apache arasında kaldım diyebilirim. şöyle alıcı gözle bakınca mondial cılız kalıyor tvs'nin yanında. ama kullanıcıları çok övüyor modeli, ayrıca tvs de vibrasyon sorunu varmış. en iyi bilgiyi siz verebilirsiniz, bekliyorum o yüzden.

bu arada sarı konak'ın önünde bi apache gördüm geçen, o sizden birinin mi beyler :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bakıyorum da amma çok muğlalı varmış :) ben de muğlada öğrenciyim, ocak şubat gibi bi motor alayım diyorum dostlar. ancak henüz karar verebilmiş değilim. mondial mcx ve tvs apache arasında kaldım diyebilirim. şöyle alıcı gözle bakınca mondial cılız kalıyor tvs'nin yanında. ama kullanıcıları çok övüyor modeli, ayrıca tvs de vibrasyon sorunu varmış. en iyi bilgiyi siz verebilirsiniz, bekliyorum o yüzden.

bu arada sarı konak'ın önünde bi apache gördüm geçen, o sizden birinin mi beyler :)
tvs ile mondial kıyaslanamazki dostum.
vibrasyon abartılacak bişi değil ben hissetmiyorum şahsen uzun yoldada rahatsız etmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst