TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Yok Kaskların 2 side Nitro Siyah olan 99 Benimki 129. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------



Tabi Olabilir Müsait Bir Zamanda Sen Cesaretini Kazan Yaparız Bir Şeyler... :)
bu arada lastikleriniz orjinal mi bendekiler kuru havada bile acayip kayıyor
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar B eliyetim var aralıktaki A2 sınavına yetişmem için yrn a kdr ehliyet numaramı bulmam lazım ama ehliyetim kayıp,int den bi yerden öğrenilio mu? yrn iş de var vaktim olmayacak... Bildiği bi yol olan var mı? tşk ler
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arkadaşlar B eliyetim var aralıktaki A2 sınavına yetişmem için yrn a kdr ehliyet numaramı bulmam lazım ama ehliyetim kayıp,int den bi yerden öğrenilio mu? yrn iş de var vaktim olmayacak... Bildiği bi yol olan var mı? tşk ler
bursada randevulu yapmışlardı ehliyet çıkarmayı ve 10 dk sonra veriyorlar ehliyeti sizin buludunğunu emniyet müdlüğünde aynıysa bir şansınızı deneyin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
mehmet_gemli kardeş,resimler ve canavarlar çok güzel görünüyor.gemlik hep görmek istediğim yerlerden biridir.resimlerden az da olsa görme fırsatımız oldu.umarım bir gün gerçekten görmek nasip olur.teşekkürler.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
mehmet_gemli kardeş,resimler ve canavarlar çok güzel görünüyor.gemlik hep görmek istediğim yerlerden biridir.resimlerden az da olsa görme fırsatımız oldu.umarım bir gün gerçekten görmek nasip olur.teşekkürler.
abi resimlerdeki yer burgazın altıntaş tarafından girişi ve mudanya yıldız tepe gibi duruyor
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
bu arada lastikleriniz orjinal mi bendekiler kuru havada bile acayip kayıyor

Evet Orjinal Lastiklerimiz O Kadar Kaymıyorda Yağmurlu Havada Tam Bir Felaket...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

mehmet_gemli kardeş,resimler ve canavarlar çok güzel görünüyor.gemlik hep görmek istediğim yerlerden biridir.resimlerden az da olsa görme fırsatımız oldu.umarım bir gün gerçekten görmek nasip olur.teşekkürler.

Tabi ki Bora Abi Beklerim Ne Demek :) Bizde Gezdikçe Her Seferinde Farklı Yerlere Gidiyoruz Oralardan Fotoğraflarla Forumu Süslüyoruz... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

abi resimlerdeki yer burgazın altıntaş tarafından girişi ve mudanya yıldız tepe gibi duruyor

Yok İlk Resimler Güzelyalı Girişi Diğeri De Tam Yıldız Tepe
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Evet Orjinal Lastiklerimiz O Kadar Kaymıyorda Yağmurlu Havada Tam Bir Felaket...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------



Tabi ki Bora Abi Beklerim Ne Demek :) Bizde Gezdikçe Her Seferinde Farklı Yerlere Gidiyoruz Oralardan Fotoğraflarla Forumu Süslüyoruz... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------



Yok İlk Resimler Güzelyalı Girişi Diğeri De Tam Yıldız Tepe
valla bendekiler acayip kayıyor iki kere oldu birazda ondan korkuyorum trafiğe çıkmaya bundan önce ss hyo vardı ondan alıştım motoru yatırmaya fazla geliyor herhalde motora para biriktiriyorum şimdi bir çift lastik alıcam michelin
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
fren hidroliğini tamamen nasıl boşaltırız bilen var mı castrol dot4 koyayım dedim birde ön takımın yağını kalınlaştırıcam bunuda nasıl boşaltırım 10w yeter mi yoksa 15w mu koyayım
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
fren hidroliğini tamamen nasıl boşaltırız bilen var mı castrol dot4 koyayım dedim birde ön takımın yağını kalınlaştırıcam bunuda nasıl boşaltırım 10w yeter mi yoksa 15w mu koyayım

Belki biliyorsundur, ama ben yine de söyleyim. Hidrolik yağını boyaya dökme. Dökülürse hemen sil, boyayı kaldırır.Başıma gelmişti.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar kışın bişey yapılmıyor soğuktan dolayı.bende şöyle oturup yerimde hayal kuruyorum biraz :santa:
diyorumki yazın temmuz ayı gibi şöyle bi doğu turu yapayım.trabzon-erzurum-diyarbakır-gaziantep-belki adana (forumdan birçok arkadaş bulunuyor, o kadar gidipte uğramamak olmaz :)
ne kadara mal olur bana. ona göre bi birikim yaparım gezerim bir güzel...
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
9
senin motor zaten neredeyse 1 yıldır ilanda duruyor. bi ara bende alacak olmuştum ama indirim yapmamıştın :):):) fiyatı o zaman 2900 mu neydi 2500 değildi.
kardeş o zaman sıkıntım yoktu şimdi acil nakit ihtiyacım war yoksa satmam zaten ama hayat işte.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

senin motor zaten neredeyse 1 yıldır ilanda duruyor. bi ara bende alacak olmuştum ama indirim yapmamıştın :):):) fiyatı o zaman 2900 mu neydi 2500 değildi.
kardeş tanıdığın alacak olan varsa satalım acilll yardımcı olursan sevinirim....
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar bi sorum olucak,şimdi ben bu hafta içinde en geç haftaya almış oluyorum motoru,bu durumda 2011 yılının 6 aylık vergisini de yatırmam gerekicek mi? motoru almak için 2012 yi beklesem mi daha mantıklı olur yoxa ? fikri olan var mı?
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
123
vergiyi her türlü sana ödetiyorlar maalesef. almadan önce pazarlık yaparsan, anlaşırsan belki öderler.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
kardeş o zaman sıkıntım yoktu şimdi acil nakit ihtiyacım war yoksa satmam zaten ama hayat işte.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------


kardeş tanıdığın alacak olan varsa satalım acilll yardımcı olursan sevinirim....
benim motorumda aynı yerde ilanda :) bende satamadım daha
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
arkadaşlar bi sorum olucak,şimdi ben bu hafta içinde en geç haftaya almış oluyorum motoru,bu durumda 2011 yılının 6 aylık vergisini de yatırmam gerekicek mi? motoru almak için 2012 yi beklesem mi daha mantıklı olur yoxa ? fikri olan var mı?

Tam bilmiyorum ama zaten vergisi 40 tl birşey 2 ay beklemeye değimez . Yılbaşından sonra motora zam gelmeyeceği ne malum . İşi şansa bırakma derim.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst