- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 601
satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım.her beden mevcut.ben m beden aldım.bu arada kendi sitesindede var bu ürün hemde gittigidiyordakinden 10 tl daha ucuzhttp://urun.gittigidiyor.com/garaj/nic-nj-1011-motosiklet-montu-kargo-bizden-22027681
Bu ceketin boyutları nerede yazıyor ki neye göre aldınız ?![]()
neyse iş işten geçti.yarın gelecek ayrıntıyı yazacağım burdan...
o 1. vitese geçme sorunu bendede var ama daha 1500 km'de olduğu için fazla takmıyorum.daha oturmamıştır motor yerli yerince.
bu arada eve scooterımla geliyorken aklıma birden bişe geliverdi.ben apache'nin heyecanıyla scoooteri iyice 2. plana atmıştım.yağını değişmeyi unutmuşum, hemde en az 3 ay (1000km) geçmiş







