Bunlarda Benden))
http://img402.imageshack.us/img402/6903/pic2418b.jpg
İKİ APACHE BİR OLDUMU SAMANLIK SEYRAN OLURMUŞ :queen:
Aynen)) Güzel Oluyo Oturduğumuz Yerde Aynı Motorlar ßeraßer zaten hep ayrılmıyor...
)))
benimki yanlız kalıyor sürekli. bir hal çaresine bakmak lazımcivarda yetişkin apache varsa şeyetsek mi
![]()
:
kırmızının yanına bi siyah iyi olmazmı yani
![]()
sarı daha yakışmaz mı![]()
Eğer uzun yol tecrüben yoksa kendini hiç riske atma bence. Tabii motora yda güvenmediğimden değil.Arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum.. Ben bayramdan sonra istanbuldaki yeni almış olduğum apache mi antalyaya getirmek istiyorum. Motorum 6000 km de. Sizce binip gelsem mi ya da hiç riske atmayıp kamyonla mı getirtsem ? Bu arada Tüm Müslüman aleminin bayramını kutlarım..
uzun yol tecrübesi nedir vede nabarak o tecrübeye edinilir uzun yol tecrübesi yapmak için uzun yola çıkmak gerekir bölece tecrübe edinilir ozaman bence hava şartları müsayitse sabahtan çıkılır aksama orda olunur şehir içi trafiğinden dağa tehlikesizdir bence--kamyon dağa ekonomik götürüyosa kamyon götürmüyosa hava yağmursuz cokta soğuk deilse atlarım motoruma giderim tabi buda bi zevk meselesi[/COLOR]Eğer uzun yol tecrüben yoksa kendini hiç riske atma bence. Tabii motora yda güvenmediğimden değil.![]()
uzun yol tecrübesi nedir vede nabarak o tecrübeye edinilir uzun yol tecrübesi yapmak için uzun yola çıkmak gerekir bölece tecrübe edinilir ozaman bence hava şartları müsayitse sabahtan çıkılır aksama orda olunur şehir içi trafiğinden dağa tehlikesizdir bence--kamyon dağa ekonomik götürüyosa kamyon götürmüyosa hava yağmursuz cokta soğuk deilse atlarım motoruma giderim tabi buda bi zevk meselesi
bende bir resim ekliyorum resim kendi motorumdan. kesinlikle alıntı değildir...
http://img689.imageshack.us/img689/4914/foto496k.jpg