TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
maşallah,2 gün uzak kaldık,resimlerle süslemişsiniz bakıyorum.güzel de olmuş.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
benimki yanlız kalıyor sürekli. bir hal çaresine bakmak lazım :D civarda yetişkin apache varsa şeyetsek mi :D :D: :D kırmızının yanına bi siyah iyi olmazmı yani :D
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
benim başım kelmi bende eklicem :)




Hakan (mavianahtar) motorunun resmini izinsiz kullandım affet :cherry: telif hakkını öderim :p

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüm mt.ailesinin ve APACHE'cilerin bayramını kutlar,sağlık ve huzur dilerim.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Maşallah ALLAH nazardan kazadan beladan uzat tutsun inş. öncelikle apache ciler ve sonra tüm mt nin bayramını kutlarım.
 
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
102
HErkesin BayRAmı Mubarek Olsun abilerim SAglıklı,Mutlu ve kazasız belasız günler dileğiyle...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
tüm MTci dostlarım.Kurban bayramınızı kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim...
 
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
70
Arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum.. Ben bayramdan sonra istanbuldaki yeni almış olduğum apache mi antalyaya getirmek istiyorum. Motorum 6000 km de. Sizce binip gelsem mi ya da hiç riske atmayıp kamyonla mı getirtsem ? Bu arada Tüm Müslüman aleminin bayramını kutlarım..
 
Katılım
4 Ağu 2011
Mesajlar
15
[/COLOR]
Arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum.. Ben bayramdan sonra istanbuldaki yeni almış olduğum apache mi antalyaya getirmek istiyorum. Motorum 6000 km de. Sizce binip gelsem mi ya da hiç riske atmayıp kamyonla mı getirtsem ? Bu arada Tüm Müslüman aleminin bayramını kutlarım..
Eğer uzun yol tecrüben yoksa kendini hiç riske atma bence. Tabii motora yda güvenmediğimden değil. :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
[/COLOR]Eğer uzun yol tecrüben yoksa kendini hiç riske atma bence. Tabii motora yda güvenmediğimden değil. :)
uzun yol tecrübesi nedir vede nabarak o tecrübeye edinilir uzun yol tecrübesi yapmak için uzun yola çıkmak gerekir bölece tecrübe edinilir ozaman bence hava şartları müsayitse sabahtan çıkılır aksama orda olunur şehir içi trafiğinden dağa tehlikesizdir bence--kamyon dağa ekonomik götürüyosa kamyon götürmüyosa hava yağmursuz cokta soğuk deilse atlarım motoruma giderim tabi buda bi zevk meselesi
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
uzun yol tecrübesi nedir vede nabarak o tecrübeye edinilir uzun yol tecrübesi yapmak için uzun yola çıkmak gerekir bölece tecrübe edinilir ozaman bence hava şartları müsayitse sabahtan çıkılır aksama orda olunur şehir içi trafiğinden dağa tehlikesizdir bence--kamyon dağa ekonomik götürüyosa kamyon götürmüyosa hava yağmursuz cokta soğuk deilse atlarım motoruma giderim tabi buda bi zevk meselesi

bende her zaman seninle aynı fikirde olmuşumdur. ama yolun uzunluğuna katlanabilmek kişiden kişiye değişen bir durum. sabırlı ve sakin birisiyseniz sorun olmayacaktır. ama çabuk sinirlenen birisi olmak uygun değildir. :D saatlerce yolculuk yaptıktan sonra sanki bilgisayar oyunuymuş gibi geliyor herşey. kaza yapma korkusu felan yerini yitirmiş oluyor. uzun yol tehlikesi bundan ibaret. psikolojik olarak bu hisse kapılayacaksan istediğin yere kadar gidebilirsin elbette. :D yerinde ben olsaydım motorla gitmeyi tercih ederdim. kamyondan ucuza gidebilme ihtimalin var. ( tabi kamyoncuya göre değişir. iş için boş kamyon gidiyorsa 50 tl de versen kabul edeceklerdir. :) ) hadi selametle...
 
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
70
Teşekkür ederim bütün ilgilenener için arkadaşlar. Tecrübem var bolca ama Tvs ile fazla uzun yola çıkma şansım olmadı endişem yolda bırakması :) Artık hava şartlarına kaldık iyi olursa sabah binip çıkarım olmadı kamyon :) Tekrar teşekkür ederim Hayırlı akşamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

bende bir resim ekliyorum resim kendi motorumdan. kesinlikle alıntı değildir...

http://img689.imageshack.us/img689/4914/foto496k.jpg

Gösterge error verdi deniyo bu duruma galiba benimkide şuan en son süratte 160 gösteriyo fakat resetleyince geçiyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst