TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım.her beden mevcut.ben m beden aldım.bu arada kendi sitesindede var bu ürün hemde gittigidiyordakinden 10 tl daha ucuz :(
neyse iş işten geçti.yarın gelecek ayrıntıyı yazacağım burdan...
o 1. vitese geçme sorunu bendede var ama daha 1500 km'de olduğu için fazla takmıyorum.daha oturmamıştır motor yerli yerince.
bu arada eve scooterımla geliyorken aklıma birden bişe geliverdi.ben apache'nin heyecanıyla scoooteri iyice 2. plana atmıştım.yağını değişmeyi unutmuşum, hemde en az 3 ay (1000km) geçmiş :D derhal yağ alıp değiştirecem :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
bugün resmen yolda rezil oldum kırmızıda boşa almıştım takıldı rahat bir buçuk dk uğraştım 1 e geçirmek için ne yapsam olmadı vites pedalı kırılcak sandım hatta bir ara öyle bir bastırdım ki:)

---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

bizim motorların ampul türü nedir philipsle değiştireyim diyorum yada osram kitapçıkta halojen hs 12v 35/35w yazıyor
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bu bazen bendede oluyor debriyajı bırakıp tekrar sıktığında sorunsuz geçiyor
ewt benimde 2011 i deneme şansım oldugunda bunu fark ettim 1 e geçmiyor debryajı bırakıp tekrar sıkınca sorunsuz geçiyor.

çağatay16
dostum sende neden illa 1 e zorluyorsun ataydın 2 ye kalksaydın nie rezil ediyorsun motoru :):):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
ewt benimde 2011 i deneme şansım oldugunda bunu fark ettim 1 e geçmiyor debryajı bırakıp tekrar sıkınca sorunsuz geçiyor.

çağatay16
dostum sende neden illa 1 e zorluyorsun ataydın 2 ye kalksaydın nie rezil ediyorsun motoru :):):):)
motor yeni huyunu suyunu bilmiyorum ikide kalkar mı hiç denemedim :) nedir peki bu 1 e geçmeme olayı çözen var mı altınelbiseli adamda vitesleri falan çok iyi demişti ondan tercih etmiştim ikinci motorum olarakama şimdiden sorun yaptı
birde ampul türü nedir farın
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
1 e geçme problemi oluyor eski motorumdada olmuştu, debriyajı bırakıp tekrar sıkınca 1 e geçiyor
2 de kalktım bilmeden hiçte zorlanmadı canavar maşallah, hissetmedim diyebilirim
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
benimki eski kasa 1 e geçme sorunu olmuyor hiç. 2 de kalkar fark etmezsin bişey olmaz :) bi ara ışıkda 2 ile kalkmışım gaza çöktüm ulan dedim 1 de böyle uzamazki :) 2 deymiş :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Sorun yağlama ile ilgili arkadaşlar, özellikle vites düşürürken hafif ara gaz dokundurursanız çok daha rahat geçtiğini göreceksiniz.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
bende boştan 1 e geçerken oluyor yağlamayla ilgili derken biraz açar mısınız
birde ampul türünü bilen yok galiba:pr:

ampulün türünü tayyeabe sormak lazım :p şaka tabi ampul türü halojen yani karşıdan gelince göz almayan cinsten...yağlamayla ilgisi olsa herkesde aynı sorun olmazdı bende kalıtsal bi durum zamanla oturmasının açılımıda dişlinin aşınması demek oluyor :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar merhaba.dün aldığım NİC-1011 siyah mont geldi, gayet hoş görünüyor.bi kaç resim atayım hemen :thumleft:

üzerime tam oturdu diye düşünüyorum, sizce..?



bu kışlık içliği.(çıkardığım için bi tuhaf duruyo :)

bu da içliksiz hali...

tamamı siyah olduğu için her yerde giyilebileceğini düşünüyorum.uygunmudur sizce?sonra sen kuryemisin demesinler :) (kesinlikle aşağılamak yok yanlış anlaşılmasın ha!)

bunlarda içinden çıkan birsürü incik boncuk...yorumlar...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
ampulün türünü tayyeabe sormak lazım :p şaka tabi ampul türü halojen yani karşıdan gelince göz almayan cinsten...yağlamayla ilgisi olsa herkesde aynı sorun olmazdı bende kalıtsal bi durum zamanla oturmasının açılımıda dişlinin aşınması demek oluyor :)
yok abi ampul türü dediğim o değil h1 h3 h4 vs. varya kitapçıkta hs yazıyor ben hiçbir yerde bulamadım fotoyu ekliyorum daha anlaşılır olur


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
82
Mont gayet hoş görünüyor yakışmış hocam :) Merak ettiklerim ise montun arkası sanki kırmızıydı düz siyah değildi birde sizin boy kilo nedir üzerinizde nasıl durdu M beden, malzeme kalitesi nasıl birde soğukta sürüş yapıp denedinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arkadaşlar merhaba.dün aldığım NİC-1011 siyah mont geldi, gayet hoş görünüyor.bi kaç resim atayım hemen :thumleft:
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lz4m.jpg[/url]
üzerime tam oturdu diye düşünüyorum, sizce..?
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lz7h.jpg[/url]
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lz80.jpg[/url]
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lz93.jpg[/url]
bu kışlık içliği.(çıkardığım için bi tuhaf duruyo :)
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lz8f.jpg[/url]
bu da içliksiz hali...
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lzb5.jpg[/url]
tamamı siyah olduğu için her yerde giyilebileceğini düşünüyorum.uygunmudur sizce?sonra sen kuryemisin demesinler :) (kesinlikle aşağılamak yok yanlış anlaşılmasın ha!)
[url]http://c1111.hizliresim.com/r/l/lzd1.jpg[/url]
bunlarda içinden çıkan birsürü incik boncuk...yorumlar...
mont güzele benziyor benimde siyah nitro montum var kimse kurye misin demedi ünide:)
bu arada arabalarda uzun kısalar h4 olur acaba basım hatası mı var kitapçıkta
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Mont gayet hoş görünüyor yakışmış hocam :) Merak ettiklerim ise montun arkası sanki kırmızıydı düz siyah değildi birde sizin boy kilo nedir üzerinizde nasıl durdu M beden, malzeme kalitesi nasıl birde soğukta sürüş yapıp denedinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız :)
öncelikle teşekkürler.bu kırmızı-siyah modeli değil, düz siyah modeli.özellikle bu renk olsun istedim.boy 1.80, kilo 75.az sonra eve giderken 12-13 km kadar soğukta nasılmış test edeceğim.sonucu paylaşırım.
mont güzele benziyor benimde siyah nitro montum var kimse kurye misin demedi ünide:)
teşekkürler.bende üni-iş-ev arası kullanıcam.başka biyere gitmiyorum,zaten havalar soğuk biyere kıpırdayamıyoz :pr:
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
öncelikle teşekkürler.bu kırmızı-siyah modeli değil, düz siyah modeli.özellikle bu renk olsun istedim.boy 1.80, kilo 75.az sonra eve giderken 12-13 km kadar soğukta nasılmış test edeceğim.sonucu paylaşırım.

teşekkürler.bende üni-iş-ev arası kullanıcam.başka biyere gitmiyorum,zaten havalar soğuk biyere kıpırdayamıyoz :pr:


mont güzel motor olmasa bile alınır,tecrübelerine göre edinebilrim bende kaç para ayıptır sorması? :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
öncelikle teşekkürler.bu kırmızı-siyah modeli değil, düz siyah modeli.özellikle bu renk olsun istedim.boy 1.80, kilo 75.az sonra eve giderken 12-13 km kadar soğukta nasılmış test edeceğim.sonucu paylaşırım.

teşekkürler.bende üni-iş-ev arası kullanıcam.başka biyere gitmiyorum,zaten havalar soğuk biyere kıpırdayamıyoz :pr:
çık çık bişey olmaz eğer mont rüzgar geçirmezse ben her akşam dışarıdayım motorda yeni hevesimi alyorum soğuk etkilemiyor:)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
şimdi durum şöyle arkadaşlar.hava 7-8 derece gibiydi.110 km hıza kadar çıktım eve gelirken.gram rüzgar girmedi vücuduma.dolayısıyla üşümedim.biraz pahalı gibi görünmesiyle beraber değer bence.test edip onaylandı ;) özgür kardeş, ben biraz daha uzun yolda test edeyim.sana al veya alma derim.fiyatı motosuperstore de 179 tl.orda beden yok görünüyo ama var ellerinde.öyle dedi satıcı.ben 3 taksit yaptım 190 gibi bişe ödedim.
 
Katılım
4 Ağu 2011
Mesajlar
15
uzun yol tecrübesi nedir vede nabarak o tecrübeye edinilir uzun yol tecrübesi yapmak için uzun yola çıkmak gerekir bölece tecrübe edinilir ozaman bence hava şartları müsayitse sabahtan çıkılır aksama orda olunur şehir içi trafiğinden dağa tehlikesizdir bence--kamyon dağa ekonomik götürüyosa kamyon götürmüyosa hava yağmursuz cokta soğuk deilse atlarım motoruma giderim tabi buda bi zevk meselesi
Elbetteki zevk meselesi buna katlıyorum. ama burası türkiye ve yollarda herşey olabilir(mucur gibi). ben bununla ilgili olarak acı bir tecrübe yaşadım. ve eğer motorla uzun yola çıkcaksan lütfen tam takır giyin(mümkünse tabii)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst