TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Bugün ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Anayoldan ayrı , iki şeritli gidiş geliş servis yolundan giderken sağ şeride kamyon park etmiş kamyonun bitişinde de anayoldan giriş var . Şerefsiz kamyoncu tam giriş yerine koymuş . Kamyonun yanından geçerken yavaşlattım motoru araba çıkar aniden diyerek. Tam kamyonu geçtim sağa bakıyordum taksiyi gördüm üzerime doğru gelen ve çarpışma tabi. O da beni göremedi doğal olarak kamyondan . ALLAHtan ikimizde yavaştık sol elimde hafif ağrı var başka birşey yok. Motorda da sadece sol sinyal kırıldı . Koruma demirlerinin faydası gerçekten çok büyük .

Bu arada tutanağı filan tuttuk da sigorta işlemlerini nasıl hallediyoruz bilgisi olan varmı ?




Benden sana ufak bir tavsiye motor sürmesini bilen birini götür oyanında o götürsün gitmek istediğin yere sonra alıştırma yaparsın bol bol. İlk defa motor sürecek biri için özellikle vitesli motorsa tehlikeli olabilir. Motorda ön fren daha etkilidir ama ikisini beraber kullanman lazım . Araba kullanıyorsan fren debriyaj olayına girmeyeyim onda sorun olmaz .
geçmiş olsun Hakan
yenisini yaşatmasın Allah

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...011acil-satilik-apaci-rtr-150-66069199/detay/

arkadaşlar şu motoru alacağız sizce nasıl fiyat olarak motora baktık kaporayı verdim ben sabah sola bir sefer yatmış galiba koruma demirinde ve arka demirde az çizik var kaportada birşey yok 10 binde dediği gibi motorda ses flan yok
Fatih bu fiyata bulunmaz hint kumaşı derim, zaten hint malı
ama neden bu kadar ucuz, iyi bakın motora, maliyetli arızası vardır aman dikkat edin
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
geçmiş olsun Hakan
yenisini yaşatmasın Allah

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------


Fatih bu fiyata bulunmaz hint kumaşı derim, zaten hint malı
ama neden bu kadar ucuz, iyi bakın motora, maliyetli arızası vardır aman dikkat edin

zaten antalyadan bir abi alacak bana bakıver dedi ben baktım görünürde öğle birşeyi yok sadece bi tarafa yatmış ufak kaprtasında birşey yok sadece arka kuyrukdaki demir az çizik birde siperlikte fla ufak tefek çizikler var ama motoru çalıştırdık ses flan yok motorda ama biraz galiba bu motorlara özgü sabah ilk çalıştırmada az naz yapıyormuş doğru mu bakalım arkadaş yolda gelsin bir iyice bakarız onla sıkışıkmış satan adam ondan fiyat düşük dedi bu arada
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
zaten antalyadan bir abi alacak bana bakıver dedi ben baktım görünürde öğle birşeyi yok sadece bi tarafa yatmış ufak kaprtasında birşey yok sadece arka kuyrukdaki demir az çizik birde siperlikte fla ufak tefek çizikler var ama motoru çalıştırdık ses flan yok motorda ama biraz galiba bu motorlara özgü sabah ilk çalıştırmada az naz yapıyormuş doğru mu bakalım arkadaş yolda gelsin bir iyice bakarız onla sıkışıkmış satan adam ondan fiyat düşük dedi bu arada
eğerki gerçekten motorda bişey yoksa fiyatı çok uygun. sabahları naz olayı şöyle bendeki 2008 model bazenleri 1 hafta çalıştırmadıgım oluyo o zaman ısıtıcıyı çekip marşa bastınmı çalışıyo hemen fakat biraz öyle duracak 1 dk dursa yeterli en azından yoksa gaz yemiyor hemen çalışınca jikleyi kapatırsak. ama motoruma biraz önce bindim 2 gündür çalışmıyordu cuma namazına yetişebilmek için marşa bastım direk gazladım bi sorun yok basıncada hemen aldı zaten. çok soğuk ve ayaz olan yerlerde sorun oluyodur belki onu bilemicem artık :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Sabahları eğer iki üç gün çalıştırmazsam ilk çalıştırmada stop ediyor sonra tekrar çalıştırıyorum jikleyi çekiyorum ısınıyor sonra yola devam. Bu arada ben jikleyi elimle tutuyorum yani bıraktığımda kendisi direk gidiyor sizdede böylemi?
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Sabahları eğer iki üç gün çalıştırmazsam ilk çalıştırmada stop ediyor sonra tekrar çalıştırıyorum jikleyi çekiyorum ısınıyor sonra yola devam. Bu arada ben jikleyi elimle tutuyorum yani bıraktığımda kendisi direk gidiyor sizdede böylemi?
evet hepsinde öyle dostum.
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
5
arkadaşlar bi sorum olucak.Benim motorum 1300 km de 15 gunluk ancak gecen hafta farkettım arka frene basınca stop lambası yanmıyor ve hıc yandıgını gormedım.sadece on frenle yanıyor.arka frenle de yanması gerekmez mı?Bır de merak ediyorum motoru şişen ve sogutmak zorunda kalan oldu mu hıc.120 km lik yolumun 100 km cıvarında motor sıstı gaz kestı saga cekıp 20 dk dınlendırdım.sonrasında bı sorun olmadı.km 900 cıvarındaydı hızım 80-90 dı.cok mu yuklenmısım acaba? bu durum ileride sıkıntı yaratır mı sizce?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
eğerki gerçekten motorda bişey yoksa fiyatı çok uygun. sabahları naz olayı şöyle bendeki 2008 model bazenleri 1 hafta çalıştırmadıgım oluyo o zaman ısıtıcıyı çekip marşa bastınmı çalışıyo hemen fakat biraz öyle duracak 1 dk dursa yeterli en azından yoksa gaz yemiyor hemen çalışınca jikleyi kapatırsak. ama motoruma biraz önce bindim 2 gündür çalışmıyordu cuma namazına yetişebilmek için marşa bastım direk gazladım bi sorun yok basıncada hemen aldı zaten. çok soğuk ve ayaz olan yerlerde sorun oluyodur belki onu bilemicem artık :)

hayırlısı arkadaşlar aldık motoru arkadaşa bakalım antalyaya gitti ondan öğrenecez yeni bilgileri siteden cekokk arkadaşımız aldı artık sizinle muhabbet eder :D
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadaşlar bi sorum olucak.Benim motorum 1300 km de 15 gunluk ancak gecen hafta farkettım arka frene basınca stop lambası yanmıyor ve hıc yandıgını gormedım.sadece on frenle yanıyor.arka frenle de yanması gerekmez mı?Bır de merak ediyorum motoru şişen ve sogutmak zorunda kalan oldu mu hıc.120 km lik yolumun 100 km cıvarında motor sıstı gaz kestı saga cekıp 20 dk dınlendırdım.sonrasında bı sorun olmadı.km 900 cıvarındaydı hızım 80-90 dı.cok mu yuklenmısım acaba? bu durum ileride sıkıntı yaratır mı sizce?
arka fren musuru takılı degıldır kendınde takabılırsen ınce bır tel ama yerını bılmıosan ugra herhangı bır motor servısıne yapması 3 dk yı gecmez sorun deıl o bende aldıgımda servıs toplarken takmayı unutmus kendım takdım ufak ayrıntıyı bazen atlıyabılıyorlar sısme konusuna gelıncede ben muğladan soma ya gıttım akhısar uzerınden hemde dıpgaz gıttım hıc oyle bır sorun olmadı cınede yemek ıcın durdum bırde ızmır otogar koprusunun orda dınlendım bıraz ztn 2 saatten fazla surus ıstemem kendımde yoruluoyorum ve reflexlerın koreldıgını dusunuyorum ama gıdebıldıgıncede gıdersınız no problem dont panık:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sabahları özellikle dağlık ve virajlı olan yerler de asfaltın güneş görmeyen bölümlerine lütfen dikkat ediniz.bugün datça ya giderken bahsettiğim bölgelerde sabah yağan çiğin kurumadığı ve yolu kayganlaştırdığını farkettim.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Merhabalar arkadaşlar aranıza bugün aldığım 2011 tvs apachi ile katılmak istiyorum :) Bu Motor 7. Motorum oluyor 1.5 senede :) En son kawasaki er-5 motorum vardı şuan hem kanuni windy 125 s hemde tvs var.

İlk çıktıgında motor hep aklımdaydı almak şimdiye kısmet olmuş size birkaç sorum olcak öncelikle antalya merkezdeyim ve yetkili servisi nerdedir acaba motorun bakım zamanı gelmiş. Ayrıca sinyaller çalışmıyor ve rolantisi baya bir ayarsız.Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.Ayrıca antalya da oturan arkadaslarımizla tanışmak görüşmek isterim.Kendi motorsiklet grubumuz var etkinliklere katılmalarını isterim şimdilik bu kadar cevabınızı bekliyorum...?
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Hoşgeldin dostum . Motoru Antalyadan bayiden aldıysan serviste hemen bayinin 100 m ilerisinde . Motoru aldığın zaman servis gelip sinyaller far v.s. kontrol etmiş olması lazım . Motor daha yeni servise git halleder sorunları . Kısmet olursa birgün görüşürüz.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Yok kardeşim yaa motoru ikinci el aldım :) Ayrıca Bayisi nerde ki :p bana hızlı bir şekilde cevap verirseniz sevinirim bugun bakıma sokmam lazım çünki
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Bugün ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Anayoldan ayrı , iki şeritli gidiş geliş servis yolundan giderken sağ şeride kamyon park etmiş kamyonun bitişinde de anayoldan giriş var . Şerefsiz kamyoncu tam giriş yerine koymuş . Kamyonun yanından geçerken yavaşlattım motoru araba çıkar aniden diyerek. Tam kamyonu geçtim sağa bakıyordum taksiyi gördüm üzerime doğru gelen ve çarpışma tabi. O da beni göremedi doğal olarak kamyondan . ALLAHtan ikimizde yavaştık sol elimde hafif ağrı var başka birşey yok. Motorda da sadece sol sinyal kırıldı . Koruma demirlerinin faydası gerçekten çok büyük .

Bu arada tutanağı filan tuttuk da sigorta işlemlerini nasıl hallediyoruz bilgisi olan varmı ?
Hocam geçmiş olsun, Allah(c.c.) tekrarını yaşatmasın.
Kaza tutanağını sigorta şirketlerinize gönderiyorsunuz diye biliyorum. O konuda daha fazla bilgi sahibi olmamız lazım, bende merak ediyorum.

arkadaşlar sabahları özellikle dağlık ve virajlı olan yerler de asfaltın güneş görmeyen bölümlerine lütfen dikkat ediniz.bugün datça ya giderken bahsettiğim bölgelerde sabah yağan çiğin kurumadığı ve yolu kayganlaştırdığını farkettim.
Haklısın hocam sabahları ekstra dikkat gerekiyor, yol ıslak görünmese de çiğ düştüğü için kayganlaşıyor. Bizim lastikler de malum ıslak görmesin, hemen başlıyor patiye. Ön lastik böyle anlarda daha önemli çünkü kaymaya başladı mı gidonu zaptetmek zorlaşıyor. Ben ıslak zeminlerde şuna dikkat ediyorum; Düşük devirde motoru kendi haline bırakıp, koltukta öne doğru yanaşıyorum. Gidonu daha sıkı ve düz tutup motoru akışına bırakıyorum. Maksat o bölgeden bir an önce uzaklaşmak. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakan geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
motorumu 21 nisanda yağmurlu bir günde teslim almıştım yıllar evvelinden 2 haftalık vitesli deneyimim vardı. motoru teslim aldım sicim gibi yağmur yağıyordu yaallah dedim çıktım o kadar tuhaf geliyordu ki bana. eve vardım bir tek donum ıslanmamıştı:) şimdi motor 5000 de şahane gidiş şahane yakıt en üst seviye gezi keyfi. bir ara 450 km yol yaptım iskenderundan mersine oradan adana karaisalıya oradan tekrar iskenderuna toplam 35 tl benzin yaktım. 100 delik dilimde 95 memnunum.5 lik kısım tekerlekler ıslakta çok kaydırıyor. ondada temkinli hareket ewdip yavaş gidiyoruz. ilk 700 de bütün vidalar gevşemişti gittim sıktırdım bir sorun kalmadı. 80 100 km hız arası oldukça ekonomik. yalnız 40-50 dk sonrada artık kıç ağrımaya başlıyor fakat 5 er dakikalık dinlenme ile onunda çaresi bulunuyor. :) şişme problemi hiç karşılaşmadım yayla yollarında sıkıştırarak kullandığım halde. ben motorumdan son derece memnunum. kendi kulvarında başka motor ilgimi bile çekmiyor.
hepinize hayırlı olsun.
amma birikmişim toplu yazdım:)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
mavi_anahtar geçmiş olsun dostum ALLAH bi daha yaşatmasın hiçbirimize kaza bela.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar size birşey sormak istiyorum arkadaşım yeni 2. el bir 2011 model apachi almış motora baktım deposu oynuyor dedim bu neden oynuyo bütün motorlarda oynuyor dedi :D ben öyle olduğunu sanmıyorum motorda bir kaza belirtisi göremedim tam da bakmadım derse yetişicektim acaba gerçekten bütün apchilerin benzin depoları oynuyor mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst