Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar size birşey sormak istiyorum arkadaşım yeni 2. el bir 2011 model apachi almış motora baktım deposu oynuyor dedim bu neden oynuyo bütün motorlarda oynuyor dediben öyle olduğunu sanmıyorum motorda bir kaza belirtisi göremedim tam da bakmadım derse yetişicektim acaba gerçekten bütün apchilerin benzin depoları oynuyor mu ?
oynama derken depo hafif sağa sola esniyor ise doğrudur bu tüm motorlarda mevcut. olası bi kaza halinde depoya gelecek zararı en aza indirmek amacıyla yapılmış sanırım. ben şimdiye kadar bi zararını görmedim