TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
Fotoğraflar iç açıcı :) ozgurkayihan neredesin bilmiyorum ama İzmir'de ruhsat plaka 200 tl ye haziran ayında yaptırdım. Aldığın bayiye vekalet vereceksin, en az 100 lira komisyon ekleyip 300 TL ekstra ücret çıkar tahminim. En iyisi biraz bu işlerden anlıyorsan kendin trafiğe gidip, kağıtları bi takipçide hazırlatıp dosyayı elden vermendir.
Heyecanı sen motoru alınca görürsün, daha şimdi böylesin :cherry:

bir günde biz koyalım resimleri adem
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Çekiyon çekiyon fotoları bana zaten göstermiyon. Bari buraya koy da göreyim :p :flower:

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:31 ----------

Bursada adam gibi servisi yokki bu meretin. Birine vermişler yetkiyi oda kendini bulunmaz hit kumaşı sanıyor. Olsaydı tvs alacaktım. Olmadı başka aldık.
Biz de İzmir'de aynı dertten muzdaribiz. Servis var mı var, memnun olan var mı? :farao::farao::farao: Kimse sormadığı gibi, İstanbul'a iletiyoruz oradan biri çıkıyor "Amaç üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil" diyor.Ne alaka ise... :thumright
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
Çekiyon çekiyon fotoları bana zaten göstermiyon. Bari buraya koy da göreyim :p :flower:

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:31 ----------


Biz de İzmir'de aynı dertten muzdaribiz. Servis var mı var, memnun olan var mı? :farao::farao::farao: Kimse sormadığı gibi, İstanbul'a iletiyoruz oradan biri çıkıyor "Amaç üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil" diyor.Ne alaka ise... :thumright


istanbul kağıthane bayisinde servisin iyi olduğunu duydum aklıma bu motoru sokan arkadaş ordan aldı motoru benide musallat etti servis konusunda da oldukça iyilermiş anında 1 telefonla geliolarmış nerdeysen oraya...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
bakıyorum da amma çok muğlalı varmış :) ben de muğlada öğrenciyim, ocak şubat gibi bi motor alayım diyorum dostlar. ancak henüz karar verebilmiş değilim. mondial mcx ve tvs apache arasında kaldım diyebilirim. şöyle alıcı gözle bakınca mondial cılız kalıyor tvs'nin yanında. ama kullanıcıları çok övüyor modeli, ayrıca tvs de vibrasyon sorunu varmış. en iyi bilgiyi siz verebilirsiniz, bekliyorum o yüzden.

bu arada sarı konak'ın önünde bi apache gördüm geçen, o sizden birinin mi beyler :)
05077602274 apacheyi gormek ıstersen benı ara bende koteklıdeyım :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
merhaba arkadaşlar bilgisayarımın bozulması sonucu uzun süredir girememiştim geçen hafta motorumda bir anormallik fark ettim benzin depo kapığının yanbından boya kabarmış ve altından pas çıkmış servise gittiğimde birşey yapamyız dışarıda biri çizmiştir falan filan diye hikayeye başladı bende kapalı garajda kalıyor kimse çizememez üsteli aldıuğımdan beri bursa hiç yağmur bile yağmadı diyince sizde olmuş bişey rutuş dışında bişey yapamayız dediler tvs ye mail ettım ama dünden beri cevap gelmedi şimdi bu motorların garantisi yok mu yani 11.11.2011 de alınan bir motor bu kadar çabuk paslanır mı Türkiyeyede haziran ayında girmiş:pr:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
merhaba arkadaşlar bilgisayarımın bozulması sonucu uzun süredir girememiştim geçen hafta motorumda bir anormallik fark ettim benzin depo kapığının yanbından boya kabarmış ve altından pas çıkmış servise gittiğimde birşey yapamyız dışarıda biri çizmiştir falan filan diye hikayeye başladı bende kapalı garajda kalıyor kimse çizememez üsteli aldıuğımdan beri bursa hiç yağmur bile yağmadı diyince sizde olmuş bişey rutuş dışında bişey yapamayız dediler tvs ye mail ettım ama dünden beri cevap gelmedi şimdi bu motorların garantisi yok mu yani 11.11.2011 de alınan bir motor bu kadar çabuk paslanır mı Türkiyeyede haziran ayında girmiş:pr:
olacak şey değil, bırak tvs yi çin malı kalitesi düşükte bile görmedim duymadım
durduk yere mi oldu yani
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar. yaza doğru bir motor almak istiyorum çok araştırdım cbr 125.ybr 125 ve apache arasında kaldım benim boy 1.69 kilo 64 Apache yi kullana bilirmiyim boyum yeterlimi ve çorumda yaşamaktayım en yakın bayi bana ankara serviste bi sıkıntı yaşarmıyım. sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim şimdiden tşkler
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
olacak şey değil, bırak tvs yi çin malı kalitesi düşükte bile görmedim duymadım
durduk yere mi oldu yani
şimdi bu motorun deposunun boyanması lazım değil mi serviste bundan önce arabalarımda bir vida dahi 2 yıl garantisi vardı bakalım tvs ana merkez ne diyecek eğer burdaki servis onarım yapmazsa bakıma götürmücem hiç adamların birde dedikjler çok komik ben kapalı özel garajımız var arabama yan yana duruyor diyorum çocuklar yapmıştır diyorlar uyuz oldum dediğiniz gibi çin mallarında bile rastlanmıcak bişey acaba nbu depoyu boyatmak kaç tldir dışarıda birde nasıl sökeriz

---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

merhaba arkadaşlar. yaza doğru bir motor almak istiyorum çok araştırdım cbr 125.ybr 125 ve apache arasında kaldım benim boy 1.69 kilo 64 Apache yi kullana bilirmiyim boyum yeterlimi ve çorumda yaşamaktayım en yakın bayi bana ankara serviste bi sıkıntı yaşarmıyım. sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim şimdiden tşkler
boyun yeter ben 165 cmyim rhat kullanıyorum kilomda 50 bir sorun yaşamazsınız ybr yerine apacheyi öneririm güzel makine başlarda titreşim oluyor 0 makinede ama sonradan azlamya başlıyor benim daha rodaj bitmemesine rağmen ilk baştaki o titreşim yok zaten motoru aldığımda rolanti 4 bindeydi adamların bişeyden anladığı yok burdaki adalı abimin sayesinde rolantiyi 1400 e düşürdüm
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
boyama pahalı olur 100tl den aşağı olmaz bence
kaplama yapmak daha mantıklı olur herhalde
bildiğim kadarıyla motor kısmı ve gösterge garanti kapsamında diye biliyorum, aldığım gün servisin söylediği buydu bana
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
8
şimdi bu motorun deposunun boyanması lazım değil mi serviste bundan önce arabalarımda bir vida dahi 2 yıl garantisi vardı bakalım tvs ana merkez ne diyecek eğer burdaki servis onarım yapmazsa bakıma götürmücem hiç adamların birde dedikjler çok komik ben kapalı özel garajımız var arabama yan yana duruyor diyorum çocuklar yapmıştır diyorlar uyuz oldum dediğiniz gibi çin mallarında bile rastlanmıcak bişey acaba nbu depoyu boyatmak kaç tldir dışarıda birde nasıl sökeriz

---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:41 ----------


boyun yeter ben 165 cmyim rhat kullanıyorum kilomda 50 bir sorun yaşamazsınız ybr yerine apacheyi öneririm güzel makine başlarda titreşim oluyor 0 makinede ama sonradan azlamya başlıyor benim daha rodaj bitmemesine rağmen ilk baştaki o titreşim yok zaten motoru aldığımda rolanti 4 bindeydi adamların bişeyden anladığı yok burdaki adalı abimin sayesinde rolantiyi 1400 e düşürdüm
çok tşk ederim yani sen diyosunki al motoru çorumda iyi bir usta bul ona yaptır motorun bakımını ama garantiden çıkmıyormu bu şekilde ?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
boyama pahalı olur 100tl den aşağı olmaz bence
kaplama yapmak daha mantıklı olur herhalde
bildiğim kadarıyla motor kısmı ve gösterge garanti kapsamında diye biliyorum, aldığım gün servisin söylediği buydu bana
kitapçıkta yazana göre herhangi bir dış etken kaza taş çarpması çizik dışındak paslanmalar garantide yazdığına göre bakaım tvs Türkiye ne diyecek ben en çok onu merak ediyorum

---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

çok tşk ederim yani sen diyosunki al motoru çorumda iyi bir usta bul ona yaptır motorun bakımını ama garantiden çıkmıyormu bu şekilde ?
o size bağlı benim bir sorunum oldu ve bursadaki tek servis bayi yedek parça satan yer ilgilenmedi motoru alalı bir ay olmadan pas yaptı bu yüzdeneğer bu sorunu gidermezlerse gitmicem en kötü alıkesire yada istanbula gidipte yaptırırım bakımları hemde gezmiş olurum:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
o zaman paslanmaya karşı garanti kapsamına girer
üzerine git mail at, telefon aç
ve bağlı olduğun serviside şikayet et
tvs fabrikaya kadar ulaştıracağım diye göz dağı ver, noter tasdikli yazı göndereceğini söyle
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
8
o zaman zorunlu teknik servislerini ankarada yaptırcam seninde söylediğin gibi hemde gezmiş olurum :) ben bu motoru genelde şehir içi kullancam zaten arada sırada yakın illere giderim gezmek için çokta hor kullanmam motoru sizce çok sıkıntı yaratırmı motor. deneyimli arkadaşlarda cvplarsa çok sevinirim şuan para biriktiriyorum motor için çöpe gitmesin..
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
o zaman paslanmaya karşı garanti kapsamına girer
üzerine git mail at, telefon aç
ve bağlı olduğun serviside şikayet et
tvs fabrikaya kadar ulaştıracağım diye göz dağı ver, noter tasdikli yazı göndereceğini söyle
aynen mail attım bakalım cevap bekliyorum olmadı yarın arayıp konuşucam

---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:30 ----------

o zaman zorunlu teknik servislerini ankarada yaptırcam seninde söylediğin gibi hemde gezmiş olurum :) ben bu motoru genelde şehir içi kullancam zaten arada sırada yakın illere giderim gezmek için çokta hor kullanmam motoru sizce çok sıkıntı yaratırmı motor. deneyimli arkadaşlarda cvplarsa çok sevinirim şuan para biriktiriyorum motor için çöpe gitmesin..
http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8&feature=related ben bu videoyu izleyipote kara verdim ikinci motorum bu ilki hyosung gt 250rdı
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
kitapçıkta yazana göre herhangi bir dış etken kaza taş çarpması çizik dışındak paslanmalar garantide yazdığına göre bakaım tvs Türkiye ne diyecek ben en çok onu merak ediyorum

---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:00 ----------


o size bağlı benim bir sorunum oldu ve bursadaki tek servis bayi yedek parça satan yer ilgilenmedi motoru alalı bir ay olmadan pas yaptı bu yüzdeneğer bu sorunu gidermezlerse gitmicem en kötü alıkesire yada istanbula gidipte yaptırırım bakımları hemde gezmiş olurum:)


hiçbiri olmazsa servise de fabrikaya da sizi tüketici haklarına şikayet edicem dava açıcam de nedense tüketici haklarından bütün işverenler it gibi tırsıyolar hemen bi şekilleri değişior ben nerde zorda kalsam bunu uyguladım hep de bi şekilde sonuca vardım...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
merhaba arkadaşlar. yaza doğru bir motor almak istiyorum çok araştırdım cbr 125.ybr 125 ve apache arasında kaldım benim boy 1.69 kilo 64 Apache yi kullana bilirmiyim boyum yeterlimi ve çorumda yaşamaktayım en yakın bayi bana ankara serviste bi sıkıntı yaşarmıyım. sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim şimdiden tşkler
Kardeşim bence sen Apache alma. Servis önemli bi faktör, sıkıntı yaşamanı istemem

---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:53 ----------

merhaba arkadaşlar bilgisayarımın bozulması sonucu uzun süredir girememiştim geçen hafta motorumda bir anormallik fark ettim benzin depo kapığının yanbından boya kabarmış ve altından pas çıkmış servise gittiğimde birşey yapamyız dışarıda biri çizmiştir falan filan diye hikayeye başladı bende kapalı garajda kalıyor kimse çizememez üsteli aldıuğımdan beri bursa hiç yağmur bile yağmadı diyince sizde olmuş bişey rutuş dışında bişey yapamayız dediler tvs ye mail ettım ama dünden beri cevap gelmedi şimdi bu motorların garantisi yok mu yani 11.11.2011 de alınan bir motor bu kadar çabuk paslanır mı Türkiyeyede haziran ayında girmiş:pr:
Telefon ile iletişim kurmanı tavsiye ederim. Satış sonrasından Selçuk ya da Soytürk beyler ile konuyu paylaş.
 
Katılım
28 Şub 2010
Mesajlar
5
arkadaşlar merhaba, ben nisan ayında ilk çıkan partiden 2011 model tvs almıştım. ilk zamanlarda buralara da yazdım fakat arkadaşlar yeterince ısınamamasından kaynaklanabilir demişlerdi. motoru ilk çalıştırdığım da ve normal giderken 3.000 ila 4.000 devirlerde gaz yememe problemi ya da tıkanma problemi ya da bir problem vardı. gaza hafif hafif bastığımda egsozdan ufak sesli bat bat sesleri geliyordu. karbiratörünü değiştirdik garanti kapsamında.

şimdiki problemim ilk çalıştırdığımda gaz almama ya da fazla gaz alma ya da yine bir problemim var. aldım alalı problemlerle başım ağrıdı. servisini aradım gelin bakalım dediler. haftasonu kağıthane'ye sürat motor'a gidecem.

ha bir de akü nasıl oluysa 3.000 km'de bitti galiba. ayak marşıyla çalıştırıyorum motoru.

bilen arkadaşlar allah rızası için bi yardım etsin. arkadaşımda 2008 modeli var, motor kullanmayı ondan öğrendim, seviyorum motorumu ama bu problemlerim başımı ağrıtıyor, motordan soğuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst