Konu hakkındaki İzmir ile ilgili mesajların bir kısmını okumuş ama cevap yazmak yerine işler bittikten sonra ne yaptığımızın görülmesini istemiştim,diğer bir deyişle laf yerine icraat göstermeyi tercih ettik,ancak ortam biraz yanlış anlamalara maal vermiş,bu yanlış anlamaları ortadan kaldırmak ve konunun kapanması açısından bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum.
İzmir MT grupları içinde en aktifidir,bunu sitede gezerseniz net bir şekilde görürsünüz.Bazı atlattığımız badireler yüzünden sayıca azalsakta olağanca hızımızla tekrar büyümüş ve bu gün hatırı sayılır derecede düzeyli bir ortamı kurmuş bulunuyoruz.Hasan arkadaşımızın yarışına bile İstanbul dan daha fazla bir katılımla gitmiş (ki Hasan arkadaşımızı sizin gibi daha önce tanıma fırsatı bulmamışken) elimizden geldiğince yanında olup destek olmuşuzdur,yeterlimi derseniz,değildi o ayrı bir konu,ama İstanbul dan kalabalıktık...
Şimdi bunu neden söylediğime gelelim(yanlış anlaşılmasın,biz yaptık ettik demek için yapmadık hiç bir şeyi,ki dediğim gibi yine MT ailesine yaraşır düzeyde olamadı Hasan arkadaşımıza yaptığımız destek maalesef),İstanbul dan gelen hiç tanımadığımız bir arkadaşımızı bile yalnız bırakayacak o veya bu şekilde imkanlar dahilinde onun yanında olmak için canla başla çalacak kadar DUYARLI bir grubuz,bu tarz terör olaylarına sessiz kalmamız,şehitlerimizi unutmamız düşünülemez ve mantıkla bağdaşmaz.Bir laf vardır ya,yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir diye,işte o misal bizimde bu konuya sessiz kalmayacağımızı çok iyi bilmeniz gerekirdi..
Şimdi gelelim neden İstanbul daki organizasyondan daha geç duyuruldu,neden İstanbul daki organizasyondan daha geç düzenlendi böyle bir şey ?
Cevabı şu arkadaşlar,İstanbul da yapılan organizasyon Kulüpler Birliği nin aldığı izinler ve ortaklaşa kurum ve kuruluşlarla çalışmaları doğrultusunda gerek izin gerekse diğer organizasyon ihtiyaçlarını karşılamak şeklinde doğmuş bir organizasyon.Oysa ki İzmir de böyle bir oluşum söz konusu değil,izini gidip İzmir MT olarak biz aldık alınmış bir izinle organizasyon düzenlemedik gittik ve kendimiz aldık çünkü İzmir de böyle bir program yok (ki inanın bu işler o kadar kolay değil).Gittik ve bütün organizasyon ihtiyaçlarını kendimiz karşılamaya çalıştık.Aç başlığı toplansın bitsin değil bu işler,emek istiyor...Sonuçta amaç ne bir gezi ne de genel anlamda bir eğlence etkinliği,amaç önemli bu yüzden herşey de kusursuz olmalı..Biz de bunun için uğraştık,ama gerek bürokratik işlemler,gerekse diğer ihtiyaçların karşılanması öyle ha diyince gerçekleşen şeyler değil.
En basitinden şunu söyleyim,bu gün sabah 09:00 dan 17:00 a kadar bu iş için koşturduk,ne mi yaptık ?
Bu gün yapılan görüşmeler;
Medya Grupları
Hürriyet,Kanal D ve diğer kanal ve gazeteleri için Doğan Grubu ile görüştük.
Ege TV ile görüştük
Bu medya grupları orada bulunacaklar,gerek yazılı gerek görsel basında habere yer verilecek.
(Show grubu ile görüşmeye gidecektik ancak vakit kalmadı,ona daha sonra uğrayacağız).
Kurye Gruplar
Hedef Ecza Deposu (yaklaşık 40 motor civarı katılım olacak buradan)
AS Ecza Deposu (Yaklaşık 30-40 motor arası katılım gerçekleşecek )
Selçuk Ecza Deposu (Burada ufak bir pürüz çıktı,ancak yinede katılım olacaktır,yukardaki sayılara yakın katılım olacaktır)
Moto Kurye (20 motor civarı katılım olması bekleniyor)
C&C Kurye (Kurye firmasının sahibi öğrendiğime göre başka bir gün sadece kendi şirketi olarak bir kortej yapma düşüncesinde,pek sıcak yaklaştığını söyleyemeyeceğim.Ancak katılımın yine de olacağına inanıyorum).
Yaklaşık 200 motor şuan netleşti,bunu en azını düşünülerek söylüyorum.Ki daha fazlasının olacağına inancım tam.
Bunların haricinde organizasyon için gerekli malzemelerin temini konusunda sürüyle yer gezdik.Burada tek tek yazmaya gerek yok diye düşünüyorum,yazdıklarım zaten yeterli.
Herkesle gidip tek tek konuşmak,bunları tek tek ayarlamak kolay değil,anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.
Şimdi lütfen yapılan eleştrilerde dozu iyi ayarlıyalım,konu çok hassas bizde bu konularda hassasız bu yüzden lütfen amacı aşan yazılar yazmayalım.
Tüm MT nin bu hassas konularda duyarlı olacağına,bu eylemi bize yakışır şekilde Şehitlerimizin anısına gerçekleştireceğimize inancımız sonsuz.
Her ilin kendine yakışır şekilde bu eylemleri gerçekleştireceğine eminiz.
Lütfen İzmir ile ilgili konu daha fazla uzamasın.
İstanbul,İzmir,Bursa ve diğer illerde yapılacak eylemlerde,orada bulunamadığımız illerdeki eylemlerde kalbimiz tüm kardeşlerimizle birlikte atıyor olacak.İller farklı olsada amaçlar aynı,kalpler aynı...
Amacına ulaşmış eylemler diliyoruz...