- Katılım
- 16 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,027
- Motosikleti
- Dl650vstorm
abilerim gelmek istiyorum ama ehliyet yoq....Benide kabul edermisiniz...suadiyeye yakınım maltepede oturuorum...Eğer KAbuL ederseniz gelicem...Lütfen haber verin..KAskım falan var...BÖLe bişey yaptıgınız içinde TEşekkürler...:rendeer:
valla moruk benim de ehliyetim yok kaburgam da çatlak var zor nefes alıyorum(halı saha da top çarptı)ama gene de orda olucam...::asker::