Terore Dur Demek icin... 29 Ekim'de Toplaniyoruz. SEN DE KATIL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
abilerim gelmek istiyorum ama ehliyet yoq....Benide kabul edermisiniz...suadiyeye yakınım maltepede oturuorum...Eğer KAbuL ederseniz gelicem...Lütfen haber verin..KAskım falan var...BÖLe bişey yaptıgınız içinde TEşekkürler...:rendeer:

valla moruk benim de ehliyetim yok kaburgam da çatlak var zor nefes alıyorum(halı saha da top çarptı)ama gene de orda olucam...::asker::
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
15
Katılan Ve gönülden destekleyen herkesi tebrik ederim. Bu vatan kolay kazanılmadı Türk ulusunun gücü asla tükenmez canı pahasına yurdunu koruyacak nice nesiller doğuyor. Bu ülke Türkündür Türkün kalacaktır. Saygı sana selam sana Mustafa Kemal ATATÜRK. Sen rahat uyu
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Saatler geri alınıyor

[IMGL]http://www.hurriyet.com.tr/_newsimages/4339617.jpg[/IMGL]Saatler geri alınıyor Yaz saati uygulaması bu gece sona eriyor. Gece 04.00'de saatler 1 saat geri alınacak. Yaz saati uygulaması bu gece sona eriyor. Gece 04.00'de saatler 1 saat geri alınacak. Yaz saati uygulamasına 25 Mart 2007 Pazar günü geçilirken, saatler 03.00'de bir saat ileri alınmıştı.

Gün ışığından daha fazla yararlanmak amacıyla yapılan uygulamaya ilişkin Bakanlar Kurulu kararı, 7 Mart tarihli Resmi Gazetede yayımlanmıştı.
Buna göre yaz saati, bir başka deyişle ileri saat uygulaması, 25 Mart Pazar günü saat 03.00'de saatlerin bir saat ileri alınmasıyla başlarken, uygulama gece saat 04.00'de saatlerin 1 saat geri alınmasıyla sona erecek.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
büyük organizasyon olacak gelmeyen arkadaşlar pişman olmayın sonra...:cat::cat:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Başlıkta 11 kişi görünüyor,tek üye benim,10 kişi misafir:mrgreen:
Hoşgeldiniz efendiim:mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
Ben de geliyorum... Avrupa yakası buluşma noktasından dahil olacağım inşallah
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Bende Geliyorummmmmmmm

bu vatan için herşeyi yaparım bu güç Damarlarimdaki ASİL kanda Mevcut Zaten ...( M.K.ATATÜRK)

Talabani Kedilerin Sende Kalsın Biz Senden KÖPEKLERİ istiyoruzzzz
 
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
çok güzel bi organizasyon ama pazartesi müsait değilim birde bi sorun var motorum yok :(
Şimdiden her kesin cumhuriyet bayramını kutlar
Şehitlerimize de Allah tan rahmet dilerim.
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
4
arkadaşlar bende aranıza katılmayı düşünüyorum yarın saat 14.00 de dolmabahçe otoparkında gümüşrengi mondialimle aranızdayım bu teröre lanet organizasyonları arasında baya ses getirecek bir organizasyon olacağını umuyorum Allah tüm şehitlerimize rahmet şehit ailelerimize de sabır versin
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
2
seyıtlerımız ıcın kontak cevırmeye bende varımm

ılk toplanıcamız yerı solersenız mutlu olurum ben k.cekmecede oturuyomm gelıcam yerı soleyınn geceden gelımm gerekırsee
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
4
ılk toplanıcamız yerı solersenız mutlu olurum ben k.cekmecede oturuyomm gelıcam yerı soleyınn geceden gelımm gerekırsee

avrupa yakasında oturanlar sanırım saat 14 te dolmabahçe sarayının otoparkında toplanacaklar daha sonra taksim üzerinden edirnekapı şehitliğine gidilecek seni de bekleriz
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
1
29 Ekim katılımı

Böyle önemli bir günün anısına katılmamak mümkünmü ? Atatürk'ün Sarayı önünde olacağım
FLYDUTCH(Turgut)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
beni de listeye +1 olarak ekleyin dolmabahçede görüşmek üzere
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
25
ben de sızınleyım arkadaslar benıde eklermısınız hersey vatan icin

1+ olarak gelecegim arkadaslar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
oh ohh katılım arttıkça benimde keyfim yerine geldi.
artı olarak bir önerim yar;
toplu sürüş el işaretlerini birisi yazdırsa ve fotokopi ile çoğaltsa.yeni ve bilmeyen arkadaşlarda motosikletinin önüne yapıştırıp birazcık kopya çekse
...ne dersiniz hoş olmazmı????bende yazıcı olsa çıkaracağımda olmasza birisinden yazıcımı istesem yaw:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
arkadaşlar, ben de katılıcam inşallah bi aksilik olmazsa.
kesin olmadığı için bişi sölemedim şimdiye kadar.
listeye ekleyelim lütfen:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst