Terore Dur Demek icin... 29 Ekim'de Toplaniyoruz. SEN DE KATIL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
İZMİR için hala bir organizasyon haberi çıkmadı... İZMİR e yakışmaz arkadaşlar bu .... Hadi uyanın beylerr...

izmir elinden gelen çalışmayı yapmaktadır. Her zaman olduğu gibi ATATÜRKÇÜ ve LAİK bir kent olan İzmir bu konuda da gereken duyarlılığı yine gösterecektir.

İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?
aslında uyumaya bile vakit bulamıyordur. diğer grupları organize etmeki yasal izinleri almak için habire koşturuyordur ama işte nerden bilecek millet. keşke böyle yazmasaydın bir izmirli olarak üzüldüm senin için

Hadi İzmir MT uyuma...Tabu partisine benzemez bu işler...Görelim anlı şanlı İzmir MT'nin kudretini :)

Kardeşim ne izmiri tanırsın ne de biz seni ama ağzından çıkanı kulağın duymadığı belli. Ne tabu partisi ne alaka nasıl bir zihniyettesin sen. Bu topic bunun yeri değil ama seni biraz daha mantıklı yazmaya davet ediyorum. Yoksa ülkemizde sık yapılan hataya sende düşme. BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA, FİKRİN OLMAYAN KONULARDA İSE YORUM YAPMA.



********************
Gelelim izmir konusuna. Arkadaşlar sizin içine dahil olduğunuz organizasyon yasal düzenlemeleri izinleri alınmış bir organizasyon. Burda ise bunların hepsiyle tek tek bizlerin ve arkadaşlarımızın ilgilenmesi gerekiyor. Olaylar yavaş yavaş netleşti. Merak edenler varsa, BİLGİ SAHİBİ OLUP YORUM YAPMAK İSTEYENLER VARSA, KAFADAN SALLAMADAN ÖNCE BİR BAKAYIM NE YAPMIŞ BU ADAMLAR DİYENLER VARSA MT İZMİR in sayfalarına bakmaları yeterlidir.


Unutmayın Kurtuluş Savaşı başlamadan da İLK KURŞUNU HASAN TAHSİN İZMİR'DE SIKMIŞTI.

diğer arkadaşlardan özür dileyerek bu mesajı bitiriyorum. Biraz vakitlerini aldım
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Öğlen saatlerinde gerçekleştireceğimiz Şehitlik ziyaretinden sonra 29 Ekim akşamı Anadolu yakasından Kadıköy Belediyesinin düzenleği Fener Alayına da katılacağız. Her sene Bağdat Caddesinde organize edilen bu Fener Alayı için buluşma saat: 18:00 buluşma noktası yine Suadiye otelinin önündeki otopark alanıdır. Fener alayından sonra bağdat caddesi çıkışındaki Kızıltoprak mevkiindeki Shell Benzin istasyonunda bir araya gelerek (saat: 20:00 - 20:30 , fener alayının tamamlanmasına göre saat değişebilir.) Üsküdar sahiline gideceğiz ve boğazda düzenlenen hava fişek ve diğer showları seyredeceğiz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi İzmir MT uyuma...Tabu partisine benzemez bu işler...Görelim anlı şanlı İzmir MT'nin kudretini :)

Sen nasıl katılım yapmayı düşünüyorsun sorarım sana.... Bu şekilde yazman hoş değil bilesin....

İZMİR için hala bir organizasyon haberi çıkmadı... İZMİR e yakışmaz arkadaşlar bu .... Hadi uyanın beylerr...

Tabiiki yakışmaz.... Sanırım sen izmirlisin.....:silent:
İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?

Telefon et sor istersen..........:wiinkk::bounce:

Çoktan uyandılar bekleyin

Evet sorularınıza kapak gelmiştir.... Hala uyuyanlara selam olsun.....:p

Bu arada organizasyon umarım planladığınız gibi gider..Aksilikler yaşanmadan tamamlarsınız.....Kalbimiz sizinle....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Rigel´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?
tifosi´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
İZMİR için hala bir organizasyon haberi çıkmadı... İZMİR e yakışmaz arkadaşlar bu .... Hadi uyanın beylerr...
Shrieker´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hadi İzmir MT uyuma...Tabu partisine benzemez bu işler...Görelim anlı şanlı İzmir MT'nin kudretini
bu türkiye meselesi, istanbulun organizasyonu topiğinde yazmanıza çok üzüldüm, eğer oturduğunuz yerden klayveniz ile bizi uyandırma ihtiyacı duyuyosanız bunu MT İzmir topiğinde yazmanız daha doğru olacaktı, günlerdir hazırlıkları ile uğraşılan organizasyonumuz hazır, bilgilerinize ,,
bütün şehirlerde yapılacak mitinglerde MT TÜRKİYE tek yürek olacaktır önemli olan bu , gönlümüz sizinle istanbul :rendeer:

izmir elinden gelen çalışmayı yapmaktadır. Her zaman olduğu gibi ATATÜRKÇÜ ve LAİK bir kent olan İzmir bu konuda da gereken duyarlılığı yine gösterecektir.
aslında uyumaya bile vakit bulamıyordur. diğer grupları organize etmeki yasal izinleri almak için habire koşturuyordur ama işte nerden bilecek millet. keşke böyle yazmasaydın bir izmirli olarak üzüldüm senin için
Kardeşim ne izmiri tanırsın ne de biz seni ama ağzından çıkanı kulağın duymadığı belli. Ne tabu partisi ne alaka nasıl bir zihniyettesin sen. Bu topic bunun yeri değil ama seni biraz daha mantıklı yazmaya davet ediyorum. Yoksa ülkemizde sık yapılan hataya sende düşme. BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA, FİKRİN OLMAYAN KONULARDA İSE YORUM YAPMA.


********************
Gelelim izmir konusuna. Arkadaşlar sizin içine dahil olduğunuz organizasyon yasal düzenlemeleri izinleri alınmış bir organizasyon. Burda ise bunların hepsiyle tek tek bizlerin ve arkadaşlarımızın ilgilenmesi gerekiyor. Olaylar yavaş yavaş netleşti. Merak edenler varsa, BİLGİ SAHİBİ OLUP YORUM YAPMAK İSTEYENLER VARSA, KAFADAN SALLAMADAN ÖNCE BİR BAKAYIM NE YAPMIŞ BU ADAMLAR DİYENLER VARSA MT İZMİR in sayfalarına bakmaları yeterlidir.
Unutmayın Kurtuluş Savaşı başlamadan da İLK KURŞUNU HASAN TAHSİN İZMİR'DE SIKMIŞTI.
diğer arkadaşlardan özür dileyerek bu mesajı bitiriyorum. Biraz vakitlerini aldım
Sen nasıl katılım yapmayı düşünüyorsun sorarım sana.... Bu şekilde yazman hoş değil bilesin....

Tabiiki yakışmaz.... Sanırım sen izmirlisin.....:silent:
Telefon et sor istersen..........:wiinkk::bounce:
Evet sorularınıza kapak gelmiştir.... Hala uyuyanlara selam olsun.....:p
Bu arada organizasyon umarım planladığınız gibi gider..Aksilikler yaşanmadan tamamlarsınız.....Kalbimiz sizinle....:rendeer::rendeer::rendeer:

arkadaşlar İzmir MT ile ilgili olan yazılarda arkadaşlarımız sorularını İzmir moderatörlere yöneltmiş siz neden bu kadar üstünüze alındınız anlamadım doğrusu...:silent:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar İzmir MT ile ilgili olan yazılarda arkadaşlarımız sorularını İzmir moderatörlere yöneltmiş siz neden bu kadar üstünüze alındınız anlamadım doğrusu...:silent:

sanırım iyice okumadın o arkadaşların yazdıklarını. bir kişi izmir moderatörüne sormuş sadece kaldı ki organizasyon izmir in organizasyonu. MT izmir motosiklet.net in en faal ve en aktif grubudur. Sadece gezi ve toplantı değil sosyal ve toplumsal amaçlı bir çok da işe imza atmıştır. O yüzden izmir'e ya da izmir moderatörümüze laf edilmesi tüm izmiri bağlar. konuyu uzatmayalım topic amacı dışına çıkmasın. Derdin varsa PM at.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
arkadaşlar İzmir MT ile ilgili olan yazılarda arkadaşlarımız sorularını İzmir moderatörlere yöneltmiş siz neden bu kadar üstünüze alındınız anlamadım doğrusu...:silent:

karmacoma, Wallace ve alp_tunay'ın yazdıklarıda size yönelik değil bizzat şahsa bu durum sizi neden bu kadar rahatsız etti peki? Anlamadım! İsminizin geçtiğinide görmedim!
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sanırım iyice okumadın o arkadaşların yazdıklarını. bir kişi izmir moderatörüne sormuş sadece kaldı ki organizasyon izmir in organizasyonu. MT izmir motosiklet.net in en faal ve en aktif grubudur. Sadece gezi ve toplantı değil sosyal ve toplumsal amaçlı bir çok da işe imza atmıştır. O yüzden izmir'e ya da izmir moderatörümüze laf edilmesi tüm izmiri bağlar. konuyu uzatmayalım topic amacı dışına çıkmasın. Derdin varsa PM at.

TrTarık;845995' Alıntı:
karmacoma, Wallace ve alp_tunay'ın yazdıklarıda size yönelik değil bizzat şahsa bu durum sizi neden bu kadar rahatsız etti peki? Anlamadım! İsminizin geçtiğinide görmedim!

arkadaşlar bari böyle bir başlıkta polemik yaratmayın yakışmıyo size izmir mt'nin en aktif ve faal grubu !!! Ayrıca ben İzmir MT'nin ne kadar faal olduğunu yada olmadığını sorgulamadım...beni rahatsız eden konu bu kadar anlamlı ve faydalı bir başlıkta polemik yaratırcasına mesaj atmanızdı arkadaşlara...kaldı ki sizde kendilerine özel mesajla ulaşıp boşu boşuna bu anlamlı topiği kirletmiş olmazdınız...Neyse....
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Beyler işi ilginç hale getirmeyin..

Pazartesi İstanbul'da ve İzmir'de yapılacak olan organizasyon birlik ve beraberlik gösterisidir aynı zamanda..

Şimdiki davranışlarınızla 29 Ekim günü yapılacak olan organizasyonu göstermelik bi hale sokmuş oluyorsunuz..

Pazartesi ne yapacağımızı ve bunu neden yapacağımızı tekrar düşünüp şuanki zıtlaşmalarınızı değerlendirin..

Bize yakışan bu değil.. Özellikle böyle bir konu üzerinde..
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sevgili syriana kardeşim,

MT de il moderatörlüğü diye bi hiyerarşi bulunmamaktadır, onun için sadece Rigel msjında moderatör kelimesi geçmektedir o da eksik bilgileri ile o kelimeyi yanlış çekim ekleri ile kullanmış zaten,
("izmirin moderatörleri")

bir diğerinin msjına yorum bile yapamıyorum, terör olaylarının bu denli ani bir şekilde yüreklerimizi yakmasından önce düzenlediğimiz eğlenceli bir toplantının adını nasıl bi mantıkla kullandı , yazdığının farkındamıydı bilemiyorum,

ve izmirli (izmirdeki hiç bir toplantıya katılmamış ve tanımadığımız) bir üye gelip istanbulun organizasyonun topiğinde izmire laf atıyo, emin ol izmir topiğinde başka bir ilden biri gelipde KENDİ İLİNE laf atsaydı yukarda yazan herkes daha fazla tepki gösterirdi kendisine, savunmazdı.

bu konudaki son msjımdı. topiği kirlettik , özür diliyorum
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
izmir durup duruken karıştı.İstanbulda sorun yok değil mi arkadaşlar??
p.tesi günü suadiyede buluşuyoruz. Geçen yılın muhteşem kalabalıklığını aşmamız lazım.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bir sekilde orda olacagım inşallah motor yok ama dolmabahceden sonra acıkta kalmayız herhalde.
Burdan fazla yazmak istemiyorum ama teror hakkında tum arkadaslarla aynı duyguları paylaştıgımıza adım kadar eminim.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bir sekilde orda olacagım inşallah motor yok ama dolmabahceden sonra acıkta kalmayız herhalde.
Burdan fazla yazmak istemiyorum ama teror hakkında tum arkadaslarla aynı duyguları paylaştıgımıza adım kadar eminim.

PS:Arkadaslar Avcılar ve cervesinde motorsiklet kiralayan yer varsa bana telefonunu yada adresini ulastırırsanız sevinirim
0537 320 52 14 Mustafa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar İzmir MT ile ilgili olan yazılarda arkadaşlarımız sorularını İzmir moderatörlere yöneltmiş siz neden bu kadar üstünüze alındınız anlamadım doğrusu...:silent:

Sen neden alındın anlamadım.... :silent::silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst