Terore Dur Demek icin... 29 Ekim'de Toplaniyoruz. SEN DE KATIL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Malesef Ben Gelemeycm Arkadaşlar Bana Uzaak Oluyr Ben Mersindeym Ama Burada Düzenlenirse Katilirim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmir durup duruken karıştı.İstanbulda sorun yok değil mi arkadaşlar??
p.tesi günü suadiyede buluşuyoruz. Geçen yılın muhteşem kalabalıklığını aşmamız lazım.

Yok neden karışsın.. Gayet güzel şekilde ilerleyecek herşey... Burda paylaşırız hep beraber.....:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar bari böyle bir başlıkta polemik yaratmayın yakışmıyo size izmir mt'nin en aktif ve faal grubu !!! Ayrıca ben İzmir MT'nin ne kadar faal olduğunu yada olmadığını sorgulamadım...beni rahatsız eden konu bu kadar anlamlı ve faydalı bir başlıkta polemik yaratırcasına mesaj atmanızdı arkadaşlara...kaldı ki sizde kendilerine özel mesajla ulaşıp boşu boşuna bu anlamlı topiği kirletmiş olmazdınız...Neyse....

Sen neden alındın anlamadım.... :silent::silent:

bir daha oku istersen...gözlerinle ama...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw arkadaşlar yeter artık uzatmayın bu konuyu topiğin amacına uygun olalım lütfenn birbirinizi kırmanın anlamı yok birlik beraberlik günündeyiz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşlar izmir MT'nin en faal / güçlü MT alt grubu olduğuna vurgu yapmak için şakayla karışık "görelim kudretini" yazdım.Bunda kesinlikle bir art niyet yoktu.Ama bu aralar çok hassasız benim o mesajı yazarken biraz daha dikkatli olmam, 3-5 defa düşünmem gerekiyormuş kabul ediyorum.Bu konu burada kapansın başlığı bulandırmayalım boş yere.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Konu hakkındaki İzmir ile ilgili mesajların bir kısmını okumuş ama cevap yazmak yerine işler bittikten sonra ne yaptığımızın görülmesini istemiştim,diğer bir deyişle laf yerine icraat göstermeyi tercih ettik,ancak ortam biraz yanlış anlamalara maal vermiş,bu yanlış anlamaları ortadan kaldırmak ve konunun kapanması açısından bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum.

İzmir MT grupları içinde en aktifidir,bunu sitede gezerseniz net bir şekilde görürsünüz.Bazı atlattığımız badireler yüzünden sayıca azalsakta olağanca hızımızla tekrar büyümüş ve bu gün hatırı sayılır derecede düzeyli bir ortamı kurmuş bulunuyoruz.Hasan arkadaşımızın yarışına bile İstanbul dan daha fazla bir katılımla gitmiş (ki Hasan arkadaşımızı sizin gibi daha önce tanıma fırsatı bulmamışken) elimizden geldiğince yanında olup destek olmuşuzdur,yeterlimi derseniz,değildi o ayrı bir konu,ama İstanbul dan kalabalıktık...
Şimdi bunu neden söylediğime gelelim(yanlış anlaşılmasın,biz yaptık ettik demek için yapmadık hiç bir şeyi,ki dediğim gibi yine MT ailesine yaraşır düzeyde olamadı Hasan arkadaşımıza yaptığımız destek maalesef),İstanbul dan gelen hiç tanımadığımız bir arkadaşımızı bile yalnız bırakayacak o veya bu şekilde imkanlar dahilinde onun yanında olmak için canla başla çalacak kadar DUYARLI bir grubuz,bu tarz terör olaylarına sessiz kalmamız,şehitlerimizi unutmamız düşünülemez ve mantıkla bağdaşmaz.Bir laf vardır ya,yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir diye,işte o misal bizimde bu konuya sessiz kalmayacağımızı çok iyi bilmeniz gerekirdi..

Şimdi gelelim neden İstanbul daki organizasyondan daha geç duyuruldu,neden İstanbul daki organizasyondan daha geç düzenlendi böyle bir şey ?
Cevabı şu arkadaşlar,İstanbul da yapılan organizasyon Kulüpler Birliği nin aldığı izinler ve ortaklaşa kurum ve kuruluşlarla çalışmaları doğrultusunda gerek izin gerekse diğer organizasyon ihtiyaçlarını karşılamak şeklinde doğmuş bir organizasyon.Oysa ki İzmir de böyle bir oluşum söz konusu değil,izini gidip İzmir MT olarak biz aldık alınmış bir izinle organizasyon düzenlemedik gittik ve kendimiz aldık çünkü İzmir de böyle bir program yok (ki inanın bu işler o kadar kolay değil).Gittik ve bütün organizasyon ihtiyaçlarını kendimiz karşılamaya çalıştık.Aç başlığı toplansın bitsin değil bu işler,emek istiyor...Sonuçta amaç ne bir gezi ne de genel anlamda bir eğlence etkinliği,amaç önemli bu yüzden herşey de kusursuz olmalı..Biz de bunun için uğraştık,ama gerek bürokratik işlemler,gerekse diğer ihtiyaçların karşılanması öyle ha diyince gerçekleşen şeyler değil.
En basitinden şunu söyleyim,bu gün sabah 09:00 dan 17:00 a kadar bu iş için koşturduk,ne mi yaptık ?

Bu gün yapılan görüşmeler;

Medya Grupları
Hürriyet,Kanal D ve diğer kanal ve gazeteleri için Doğan Grubu ile görüştük.

Ege TV ile görüştük
Bu medya grupları orada bulunacaklar,gerek yazılı gerek görsel basında habere yer verilecek.

(Show grubu ile görüşmeye gidecektik ancak vakit kalmadı,ona daha sonra uğrayacağız).

Kurye Gruplar

Hedef Ecza Deposu (yaklaşık 40 motor civarı katılım olacak buradan)

AS Ecza Deposu (Yaklaşık 30-40 motor arası katılım gerçekleşecek )

Selçuk Ecza Deposu (Burada ufak bir pürüz çıktı,ancak yinede katılım olacaktır,yukardaki sayılara yakın katılım olacaktır)

Moto Kurye (20 motor civarı katılım olması bekleniyor)

C&C Kurye (Kurye firmasının sahibi öğrendiğime göre başka bir gün sadece kendi şirketi olarak bir kortej yapma düşüncesinde,pek sıcak yaklaştığını söyleyemeyeceğim.Ancak katılımın yine de olacağına inanıyorum).

Yaklaşık 200 motor şuan netleşti,bunu en azını düşünülerek söylüyorum.Ki daha fazlasının olacağına inancım tam.

Bunların haricinde organizasyon için gerekli malzemelerin temini konusunda sürüyle yer gezdik.Burada tek tek yazmaya gerek yok diye düşünüyorum,yazdıklarım zaten yeterli.

Herkesle gidip tek tek konuşmak,bunları tek tek ayarlamak kolay değil,anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

Şimdi lütfen yapılan eleştrilerde dozu iyi ayarlıyalım,konu çok hassas bizde bu konularda hassasız bu yüzden lütfen amacı aşan yazılar yazmayalım.

Tüm MT nin bu hassas konularda duyarlı olacağına,bu eylemi bize yakışır şekilde Şehitlerimizin anısına gerçekleştireceğimize inancımız sonsuz.

Her ilin kendine yakışır şekilde bu eylemleri gerçekleştireceğine eminiz.

Lütfen İzmir ile ilgili konu daha fazla uzamasın.

İstanbul,İzmir,Bursa ve diğer illerde yapılacak eylemlerde,orada bulunamadığımız illerdeki eylemlerde kalbimiz tüm kardeşlerimizle birlikte atıyor olacak.İller farklı olsada amaçlar aynı,kalpler aynı...

Amacına ulaşmış eylemler diliyoruz...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Cumhuriyet Bayramı töreni nedeniyle 29 Ekim günü 07.00-16.00 saatleri arasında ise Topkule-Mahmutbey Köprüsü-Vatan Caddesi-Oğuzhan Caddesi-Millet Caddesi-Topkapı-Edirnekapı Kavşağı-Vatan Caddesi kesişim noktası-Mahmutbey Yolu-Topkule’nin trafiğe kapalı olacağı kaydedildi.......:cat:
avrupa yakasından buluşma noktasına gelecek olan tüm dostlar a duyurayım dedim
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
13
inşallah izin alabilirsem işimden bemde oradayım sizleri yanlız bırakmak istemem
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
İstanbul Meteoroloji Bölge Müdürü Mustafa Yıldırım, bir haftayı aşkın süredir devam eden yağışların kenti terk edeceğini söyledi. Mustafa Yıldırım, “önümüzdeki 3 gün yağmur beklemiyoruz” dedi.

İstanbul


Güncelleme Tarihi: 27.10.2007

3 Günlük Hava Tahmini
27.10.2007

En Yüksek: 19°C
En Düşük: 10°C


28.10.2007

En Yüksek: 20°C
En Düşük: 11°C


29.10.2007

En Yüksek: 21°C
En Düşük: 12°C

::asker::
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
44
Motosiklet almam lazım

Arkadaşlar 250 cc den 650 ye geçmek için motosikletimi satmıştım ama arabayla orada olacağım
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
beni de ekleyin lütfen. Eşimle her yıl sessiz sedasız katılırız.
(istanbul anadolu yakası fener alayı)
Nice Cumhuriyet kutlamalarına..........
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
45
abilerim gelmek istiyorum ama ehliyet yoq....Benide kabul edermisiniz...suadiyeye yakınım maltepede oturuorum...Eğer KAbuL ederseniz gelicem...Lütfen haber verin..KAskım falan var...BÖLe bişey yaptıgınız içinde TEşekkürler...:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst