Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
oooo abi sonunda aldın demek.hadi hayırlı olsun.bende yalovalıyım.kırmızı hyo ;)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
bence çok da ucuza almamışsın fiyat normal.ama güzel yani allah kaza bela vermesin.k3 güzel bi kasadır.aman dikkat et sradları kimse yabana atmaz ona göre :D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun da şöyle hızları forumlarda yazmayın lütfen
295 le düşsen büyük ihtimal "ölürsün" arkadaşım
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler topiğinde baya polemik olmuştu kısa sürede aldığına sevindim :rendeer: darısı başıma
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun :)

Kazasız belasız güzel günlere inşallah :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı tşk.ederim sağolun birlikde MT ile güsel günlere gezilere .....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Bi ara görür gibi oldum seni bidaha göremedim bundan sonra görüşürüz inş. tanışırız... tşk.ler....

her zaman beklerim.heykelin orda kent lokantasının yanında FOTO YILDIZ'da çalışıyorum.müsait bir zamanda yanıma beklerim.bir çayımı içersin hem tanışmış oluruz:bounce: üstelik motosiklet.net'de yalovalı olarak tekim :salut: en azından kimseyle denk gelmedim.(sen hariç) gezilere fln hep yalovadan tek katılıyorum.bir motosiklet.net üyesi arkadaşım olmasına çok sevinirim :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
her zaman beklerim.heykelin orda kent lokantasının yanında FOTO YILDIZ'da çalışıyorum.müsait bir zamanda yanıma beklerim.bir çayımı içersin hem tanışmış oluruz:bounce: üstelik motosiklet.net'de yalovalı olarak tekim :salut: en azından kimseyle denk gelmedim.(sen hariç) gezilere fln hep yalovadan tek katılıyorum.bir motosiklet.net üyesi arkadaşım olmasına çok sevinirim :rendeer:

MT yalova da var bi sürü arkadaşımız ben bide sace yoksun yani MT yalova sayfasına tıkla görürsün yarın inş. ugramaya çalışırım ugrayamassam yalova ufak yer bi gün bi yerde karşılaşırız :)

Hayırlı uğurlu olsun.....


Tşk.ler ......................
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı uğurlu olsun...

bildiğim kadarıyla SS kültüründe veya İngilizcede RACEİNG diye bir şey yok...tabi sen bu işin kültürünü napıcaksınki dimi...köklemene bak...:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Hayırlı uğurlu olsun...

bildiğim kadarıyla SS kültüründe veya İngilizcede RACEİNG diye bir şey yok...tabi sen bu işin kültürünü napıcaksınki dimi...köklemene bak...:p

Ah be güsel abim bu konuyu aştık biz almak isteyenler e git orda 10 ile 14 arası recein aranıyo diye bi ilan var o benim bi oku derim ama sonuna kadar :D

şimdi yazdıgım ise o konuyla ilgili şaka
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan, hayırlı olsun. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst