Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Tamam ozaman bin 1 ay, hevesini al, sonra takas yapalım..
Gsxr1000 tabiiki yakışır ama sv-650s daha bi yakışır bence:)

Tamam olur :) seni mi kıracam ama motoru sana vermeden önce 1 tur bin sonra karar ver sv-650s ye benzemez ön teker inmiyo bi türlü n yaptıysam :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Daha önce kullandım biliyorum :p
Sv yi de hafife almasan diyorum.. Fena teker yapar söyliyim:)

İyi tmm o zmn ama gözümle görmeden emin olamam :cherry: inş. bi gezide veya geçen gün gittiğiniz kahvaltı gibi bi yere davet ederseniz görüşürüz :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
2003 model 16400 km de sadece sağ granajda beyaz kısımda boya var bi parça o kadar lastik %50 motor saat gibi fazla basamadım yol müsait değildi yalova bursa arası 295 e kadar çıktı eh fena değil :p hızlanması iyi fiyatı 14 e aldım. ama piyasası araştırdım 16 çıvarı sıkışmış satıyodu denk geldi aldım bilmiyorum pahalımı veya hesaplımı zamanla göreceğiz !

hayırlı olsun yaw ben 140 a cıktım mı korkuyorum 295 ne olakı:p
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wauwwww domanılan motor aldın sende ha..
hayırlı ugurlu olsun güle güle bin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
gökhan abi görüyorumda hergün geziyorsun valla :mrgreen: hala uğrican yanıma haaa :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
En son çektigim resimler ..... ( 1 saat oldu ) :cherry:

y1pPSJ3R3ywhjr1me4Xk9FJq8Bzt6GV2MJRik6vCv92gzWeuzjsyO2k9kKHuq99sKGk3otKsEayLVc

Mono kapak da yakışıyoo zaten bi kafa dengi artçı bulamadım !! artçıydı dimi receing gibi olmasında :queen:
http://byfiles.storage.live.com/y1p...JTMlyF34yHgrDHMWNcmekLZesGYcgNmMOdiZQCyhH3bm0

gökhan abi görüyorumda hergün geziyorsun valla :mrgreen: hala uğrican yanıma haaa :queen:


Bugün geçtim özellikle sana geliyodum baktım işin var girmedim inş. allah ömür verdikçe görüşeceğiz ....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun yeni motorun harbiden dehşet bişeymiş :cat:Allah kaza bela göstermesin..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
En son çektigim resimler ..... ( 1 saat oldu ) :cherry:

y1pPSJ3R3ywhjr1me4Xk9FJq8Bzt6GV2MJRik6vCv92gzWeuzjsyO2k9kKHuq99sKGk3otKsEayLVc

Mono kapak da yakışıyoo zaten bi kafa dengi artçı bulamadım !! artçıydı dimi receing gibi olmasında :queen:
http://byfiles.storage.live.com/y1p...JTMlyF34yHgrDHMWNcmekLZesGYcgNmMOdiZQCyhH3bm0




Bugün geçtim özellikle sana geliyodum baktım işin var girmedim inş. allah ömür verdikçe görüşeceğiz ....

bende seni gördüm hatta korna çaldın ama işim yoktu yaa.sitede dolaşıyordum o ara.akşam 5den sonra pek yoğun olmuyor işler.gerçi istediğin saatte gelebilirsin.ben hep ordayım.yoksam bile en fazla 10 dk içinde orda oluyorum.en kısa zamanda beklerim tekrardan :cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sür inşallah
295 fena diil benimkide 295ten sonra sıkıntı yapıyo =))
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah banada nasip eder inşallah. K8 Posteri asılı duvarımda :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
22
2003 model 16400 km de sadece sağ granajda beyaz kısımda boya var bi parça o kadar lastik %50 motor saat gibi fazla basamadım yol müsait değildi yalova bursa arası 295 e kadar çıktı eh fena değil :p hızlanması iyi fiyatı 14 e aldım. ama piyasası araştırdım 16 çıvarı sıkışmış satıyodu denk geldi aldım bilmiyorum pahalımı veya hesaplımı zamanla göreceğiz !


hayırlı olsunda dostumda bu yolu bilirim nasıl bastın okadar 295 falan yol yol değilki
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
59
Tamam olur :) seni mi kıracam ama motoru sana vermeden önce 1 tur bin sonra karar ver sv-650s ye benzemez ön teker inmiyo bi türlü n yaptıysam :)

hayırlı olsun.motorlar güzel tek tekerlerde güzel. kazasız belasız sürüşler.allah iniş takımlarınıza zeval vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst