Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin..:rendeer:

Bu arada kaskınızı hep takın, hızlı gidince gözden yaş çıkıyomuş, başka bi topicte bi arkadaş söylemişti :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin..:rendeer:

Bu arada kaskınızı hep takın, hızlı gidince gözden yaş çıkıyomuş, başka bi topicte bi arkadaş söylemişti :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Evet 250 km'nin üstüne çıkınca gözden lensler bile fırlıyo...:cat::queen::queen:
Onun için vizörüde kapalı tutmada fayda var.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan,ayrıca dikkatli kullan anladın sen onu
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Yeni motorumun resimleri...:wiinkk:


y1pPSJ3R3ywhjo7STuibexT6-AXp6uUO52VV9DkTtGwnsAI9S-AYW4kwW1Gr6Txv4sE1m-toqAmIuE



http://byfiles.storage.live.com/y1p...eUSBmUGfMFLHnTZyqGIqlNO-bW3Zhs7sQuDBS2_ShWDQ0


y1pPSJ3R3ywhjqWnw3CJnfrw-rH4kcF9yUzq49vKTxoK_9Sh8wI6BcV887mC6wa2Sir01ZJXWH-OrE


y1pPSJ3R3ywhjoL9MyXzylAR92KCW54wD6Xu-dnr6j_2BHRcqyB_upWOVwa4R3IJ18GjNO7VMhwmiI
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Güzel motormuş hayırlı olsun tekrar..
Ama benim makina daha çok yakışırdı sana.. Takasa girelimmi ::winkwink
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş tehlikeli bir makina
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
arkadaşım hayırlı olsun yeni motorun
resimlerden gayet temiz gözüküyor
ama bir sorun var sizi kandırmışlar
motor 2003 değil 2004... :p
Ya da karenajları 2004,acaba komple karenajmı değiştirmişler
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hayırlı olsun tebessümlü tebessümlü bin, :rendeer:
o bakşa topikteki bi arkadaş banada başka bişi söölemişti; 295 ile giderken gülünce durana kadar çene kapanamıyomuş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana şimdi yol lazım o makine şehiriçine gelmez deli gider o kerata :pHayırlısı olsun kazasız belasız kullan.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst