Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
y1pPSJ3R3ywhjo1B9UwPDv8dofdPmNAJCuXDhDc1MMQeh_q-bZjCLH567i0zXUTlhem_fUPFWQvni0



y1pxYmjnnWG201-0aWG2DPxhVq5cQx4Q2iDBYRdV1Gxwt3MgoknOJbd2uV2_coZxtlB_UGNUZMP5qk



y1pxYmjnnWG203z6URjp5qorul2Sspm4bxhW0uiMG5PR9co5q4jNMUmA87SRninmudZvdHhwOfviFM


Arkadaşlar merhaba :)

Ben 10 ile 14 arası raceing(yani racing) motor arıyan ulasoto yum


Arkadaşlar sonunda motoruma kavuştum 2003 model GSXR 1000 aldım.
Yeni resimleri ekleyeceğim görüşmek dileğiyle....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
e madem aldın hayırlı olsun bakalım:):cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
kazasız belasız sürmen dileğiyle birazda bilgi verirsen seviniriz km kaç para felan


2003 model 16400 km de sadece sağ granajda beyaz kısımda boya var bi parça o kadar lastik %50 motor saat gibi fazla basamadım yol müsait değildi yalova bursa arası 295 e kadar çıktı eh fena değil :p hızlanması iyi fiyatı 14 e aldım. ama piyasası araştırdım 16 çıvarı sıkışmış satıyodu denk geldi aldım bilmiyorum pahalımı veya hesaplımı zamanla göreceğiz !
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
hayırlı ugurlu olsun kardeş... Allah kaza bela göstermesin çok yakışıklı alet... bi kaç foto daha koysaydın yakından görseydik
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. 295 fena değil mi? :cyclopsan Allah kaza bela vermesin. Dikkatli kullan arkadaşım yaa. :salut:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun güle güle kullanın:rendeer:

295 km/s yavaşmış:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sevgılı ulasoto abı zealsun eskı ustalarından :) ABi

Hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA VERMESIN gule gule kullan ...

AH ah İbo abımın motoruna ne oldu off srad 750 canavardı tam bır nazar degıdı makıneye :(
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
az daha zorlasaydın yaw uçaklar bile 400de kalkıo , sende yerde uçuosun ellaam :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Sevgılı ulasoto abı zealsun eskı ustalarından :) ABi

Hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA VERMESIN gule gule kullan ...

AH ah İbo abımın motoruna ne oldu off srad 750 canavardı tam bır nazar degıdı makıneye :(

Kardeşim sağol :) allah kazasız belasız tüm arkadaşlarımla MT deki tüm dostlarıma tşk.ederim.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
k3 aldın demek hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullan....:rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle bin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst