Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin..:rendeer:
Bu arada kaskınızı hep takın, hızlı gidince gözden yaş çıkıyomuş, başka bi topicte bi arkadaş söylemişti :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
2003 model 16400 km de sadece
hayırlı uğurlu olsun ama model ve km arasında uçurum dikkatimi çekti
km düşürülmüş olmasın?
2003 model 16400 km de sadece
hayırlı uğurlu olsun ama model ve km arasında uçurum dikkatimi çekti
km düşürülmüş olmasın?
hayır km olması gereken de ,ne fazla nede az,ortalama yılda 3300 km yapmış motor, buda 1000 cc için normall
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin..:rendeer:
Bu arada kaskınızı hep takın, hızlı gidince gözden yaş çıkıyomuş, başka bi topicte bi arkadaş söylemişti :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Güzel motormuş hayırlı olsun tekrar..
Ama benim makina daha çok yakışırdı sana.. Takasa girelimmi ::winkwink
Hayırlı olsun, kazasız belasız. :cat:
Tkasmıdaha alalı 1 güncük oldu
yakışmamışmı pınar :S:silent: