- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
oooo abi sonunda aldın demek.hadi hayırlı olsun.bende yalovalıyım.kırmızı hyo 
oooo abi sonunda aldın demek.hadi hayırlı olsun.bende yalovalıyım.kırmızı hyo![]()
hayırlı ugurlu olsun da şöyle hızları forumlarda yazmayın lütfen
295 le düşsen büyük ihtimal "ölürsün" arkadaşım
Haklısın istemeden oldubida olmaz (yazmam yani )
Bi ara görür gibi oldum seni bidaha göremedim bundan sonra görüşürüz inş. tanışırız... tşk.ler....
her zaman beklerim.heykelin orda kent lokantasının yanında FOTO YILDIZ'da çalışıyorum.müsait bir zamanda yanıma beklerim.bir çayımı içersin hem tanışmış oluruz:bounce: üstelik motosiklet.net'de yalovalı olarak tekim :salut: en azından kimseyle denk gelmedim.(sen hariç) gezilere fln hep yalovadan tek katılıyorum.bir motosiklet.net üyesi arkadaşım olmasına çok sevinirim :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun.....
Hayırlı uğurlu olsun...
bildiğim kadarıyla SS kültüründe veya İngilizcede RACEİNG diye bir şey yok...tabi sen bu işin kültürünü napıcaksınki dimi...köklemene bak...![]()
kazasız belasız yolculuklar hayırlı olsun