- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 146
arabadaki 3 kişi de komadar:
hem kask yok, hem hız var, hem dondurma yemeye çıkan zavallı ailenin katliamı varr:
arabadakilere çok üzüldüm :salut:
:salut::salut::salut: burcu mustafaya üzülmedinmi? hepimiz aynı hatayı yapabiliriz. bir anlık dalgınlık kaza yapınca akıl veren cok olur. mustafa bahar a deniz şimşek e ve seçil kusanç a allah rahmet eylesin kederli bahar şimşek ve kusanç ailelerine başsağlığı diliyorum.:salut::salut: