- Katılım
- 25 Tem 2006
- Mesajlar
- 31
Neye kızıyorsunuz arkadaslar,
Kimin elinden ne gelir ki ?
Ne motosikleti süren arkadas nede o minibusteki insanlar bunu isteyerek ve bilerek yapmamıslar eminim.
lütfen bu soruya dürüstce cevap ver şimdi minibüsteki aile senin ailen olsaydı allah korusun ama bu bir örnekleme sonuçta senin lafına karşı bir örnekleme bir motorlu sarhoş son hızda gelip çarpsa ve ölümler gerçekleşse diyelimki motorlu arkadaş o anda hala yaşıyor olsa eminim adama yapmadığını bırakmaz bu formlarada gelip adam hakkında küfrederdin yanlış bir yaklaşım seninki hiç katılmıyorum olayları çift taraflı düşünelim arkadaşlar
Özer024 arkadaşımızında dediği gibi sen iç sonra atla bir araca bas son gaz vur birilerine yada bir yere al sana eceli geldi varmı böyle saçmalık allah insana düşünmesi için akılı vermiş iradesini vermiş hareketlerinden sorumlusun senin mantığına göre yaklaşacak olursak cennet cehennemin olmasına ihtiyaç yok o zaman sonuç olarak herşey alın yazısı