Arkadaş Racing kullandığı için ölümü göze almış ve sürat de yaptığı için herkes istediği şekilde arkadaşı değerlendirebilir. Herkes kendince haklı. Kaskı varmıydı bilmiyorum ama bir köprü üzerinde+sürat+kasksız. Eğer parametreler bu şekilde ise yarı intihar denebilir.
Köprüde kaçacak yer olmaz,
o hızda durmak hayal,
gece görüş kısıtlı,
kask da yoksa zaten gözünü bile açabilir mi o süratte acaba.
Fakat işin diğer yanı bence minibüstekilerin alkollüy olma ihtimali daha fazla. Benim bildiğim gidiş geliş köprülerde araç sollamak bile yasaktır, kaldı ki araç u dönüşü yapıyormuş. Kapı da açık.
Alem yapıyor olmasınlar?
Yakında daha da netleşir olay herhalde...